نظرات درباره کتاب میراث اوریشا؛ فرزندان خون و استخوان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب میراث اوریشا؛ فرزندان خون و استخوان اثر تومی اِدیِمی

نظرات کاربران درباره کتاب میراث اوریشا؛ فرزندان خون و استخوان

انتشارات:انتشارات خوب
امتیاز:
۴.۵از ۱۹ رأی
۴٫۵
(۱۹)
کتاب خوان معرکه
به شدت محشر بود انقد گریه کردم که چشمام خشک شده جوری بود که انگار میتونستم همه اتفاقاتشو با چشمای خودم ببینم، انگار منم اونجا بودم و همه اتفاقاتشو تجربه میکردم. صحنه های دلنشین، صحرا های پر خون و فریاد کسانی که ازشون سواستفاده شده، در گوشم میپیچید و روبروی چشمانم رژه میرفت. جلد دوم این کتاب هم اومده و اسمش "فرزندان بخشش و انتقام" هست. از پشتیبان های طاقچه خواهش میکنم اون رو هم بزارن.
𝘼𝙂𝘿`𝘚𝘶𝘨𝘢
عالی و خوب بود😘😘 ممنون از طاقچه🙏🏻💫🌻💐
Mina
میخوام تا حد امکان کامل نظر بدم اول از همه کتاب داستان جالبی داشت و یک حس نمادین و آموزشی خوبی داشت و با هدف مشخصی تولید شده بود که خود این خیلی مهمه با شروعی خوب و نسبتا طولانی و پایانی نسبتا گنگ که واقعا ناامیدم کرد ، نویسنده اگر میخواست میتونست به راحتی به جای اینکه پایان داستان رو انقدر بپیچونه توی ۳۰ صفحه بیشتر کامل تمومش کنه و ما رو با این همه سوال باقی نزاره ، این کتاب پر از زوج هایی بود که در آخر تکلیفشون معلوم نشد و نصفه و نیمه رها شدن و مرگ هایی که خیلی خیلی دردناک بودن و یک جاهایی بیش از حد به نظر می رسید قلم نویسنده روان بود و توصیفات قشنگی رو به چشم می کشید اما کم و کاست هایی هم داشت مثلا اینکه ما فقط چند قبیله رو دیدیم و امیدوار بودیم زیلی با ده قبیله متحد بشه اما خیلی از قبیله ها درست مثل موج گیر ها به فراموشی سپرده شدن و بعد از خوندن این کتاب احساس خوب و شیرینی که بعد تموم کردن کتاب های فانتزی دارم رو احساس نمی کنم و بیشتر غم و اندوه توی این کتاب جریان داره تا جادو و سحر ولی در کل برای یک بار خوندن ارزش داره .
Maryam Hojjati
البته این رو درنظر بگیرید که کتاب تک‌جلدی نیست.
🌱 آونـב
داستان نمادینیه از سیاه‌پوستایی که در آمریکا همیشه مورد ظلم واقع شده‌ن. قصهٔ غمگینی داره. دربارهٔ دختریه که کودکیِ بسیار دردناکی داشته که اون اتفاقات گذشته، روی قدرتش تأثیر گذاشته. ولی یه جایی از زندگی، تقدیرش این می‌شه که نه‌تنها زندگی خودش بلکه زندگی مردمش رو هم نجات بده. ممکنه داستان رو لو بده. . . . موضوع درکل تکراریه. یه آدم زخم‌خورده که باید زندگی بقیه رو نجات بده، یه‌هو به یه قدرت بزرگ دست پیدا می‌کنه. خیلی‌ها براش فداکاری‌ می‌کنن و جونشون رو از دست می‌دن و... ولی با همهٔ تکراری‌بودنش، داستانش جذابه. شخصیت‌پردازی خوبی داره. توصیفاتش (از محیطی مشابه آفریقا) خیلی قابل‌تصوره و می‌شه باهاش ارتباط برقرار کرد. از شخصیت اینان خیلی بدم اومد. یه آدم رؤیاپرداز، دروغگو، بی‌مسئولیت. مشابهش تو دنیای خودمون هم زیاده. ترجمه عالیه. ممنونم ازشون. فعلاً که جلدهای بعدی موجود نیست. امیدوارم هرچه زودتر بتونم ادامه‌شو بخونم. توصیه می‌کنم بخونیدش، ولی برای سنین بالای سیزده سال خوبه.
alireza
کتاب خوب و جذابی هستش و خواننده رو جذب میکنه تا جایی که زمین گذاشتن کتاب غیرممکنه کشش داستان خوبه وپر اتفاق به دوستانی که به رمان های تخیلی علاقه دارن پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنن
سارا
لحظه به لحظه هیجان رو تو رگهام حس کردم با خوندن این کتاب یه جاهایی دیگه آدم فکر میکنه همه چی تموم شد دارن شکست میخورن ولی دوباره نویسنده دست بعدی رو رو میکنه فقط حیف که نشر خوب ادامه این کتاب رو چاپ نکرده هرچند نشر باژ دو جلدش رو چاپ کرده اما به خاطر قیمت سرسام آور کتاب هاش من هنوز موفق به خوندن جلد دوم نشدم شدیدا شدیدا پیشنهاد میکنم به همه فانتزی خوانها
کاربر ۴۴۱۴۵۱۰
خیلی قشنگ بود تبعیض های نژادی رو کامل به نمایش گذاشت
شکریه عبدالرحیمی
کتاب خیلی قشنگیه ممنون از گذاشتنش تو طاقچه بی نهایت
R Fi
من خیلی دوست داشتم این کتابو 😇 توصیه میکنمش

حجم

۵۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

حجم

۵۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۸۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد