نظرات کتاب غارهای فراموشی؛ جان کریستوفر

نظرات کاربران

sara.t
من این کتاب رو اولین بار وقتی ابتدایی بودم از کتابخونه مدرسه گرفتم و خوندم و انقدر داستانش واسم جذاب بود که باعث شد یجورایی عاشق رمان خوندن بشم. دوباره چند سال پیش کتابشو خریدم و وقتی خوندم فهمیدم با اینکه متناسب با درک یه کودک قابل فهمه، لایه های عمیق تری داره که اون زمان اصلا متوجهش نشده بودم. به نظرم هنر بی نظیر نویسندست که هر کی با هر سنی فهم و برداشت خاصی از محتوا میتونه داشته باشه.
کاربر ۳۳۰۴۸۶۴
خیلی عالیییی بود. پیشنهاد می کنم کتاب های دیگه ی جان مریستوفر رو هم بخوانید قشنگ
📚عشق کتاب📚
داستان فراموش نکردنی داره کتاب های اقای کریستوفرمحشره من که دوستشون دارم حتما بخونید
شَیدیم
فوق العاده بود یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم. منتظر می مونم ببینم چنین اتفاقی می افته با پیشرفت دنیا! دوست درم ی کتاب دیگشو بهتون معرفی کنم که رمان های چهرگانه جان کریسوفر هست که فووووقلاده عالیه.
کاربر ۳۳۰۴۸۶۴
👍🏻
F Ahmadi
در سن نوجوانی این کتاب رو مطالعه کردم و واقعا جذاب بود و جزو بهترین داستان هایی بود که خوندم.هنوز هم پیشرفت علم منو یاد این کتاب میندازه.
کاربر ۴۲۸۰۴۵۹
عالی بود. جان کریستوفر در ژانر علمی تخیلی واقعا استاده ولی این یکی یک چیز دیگه بود. از دیدگاه های فلسفی و علمی و اجتماعی واقعا می شه این کتاب رو مورد مطالعه قرار داد و من خودم احساس می کنم غاری که در داستان به تصویر کشیده شده بود رو نویسنده ابتدا در خوابش دیده بود(می توان این رو از مکالمه ی دو دوست در غار هم فهمید)

حجم

۱۵۲٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۵۲٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد