نظرات کتاب لو ۳۰ یا
کتاب لو ۳۰ یا اثر امید کوره‌چی

کتاب لو ۳۰ یا

امتیاز:
۴.۴از ۹۲ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

علیرضا قره خانیان
سلام من تا صحفه 98 خوندم تا الان جذب داستان نشدم
AsedMorteza
«ولی حقیقت این است؛ اگر کسی واقعا برای خدا کاری را انجام دهد، حتی اگر تصمیم اشتباهی بگیرد، باز تصمیم درست را گرفته...» کتاب جذاب و خوندنیه... شاید کمی گیج کننده باشه ولی دلنشینه
علیرضا
همانند ۷ جن توصیه می شود
مرضیه
این کتاب ادامه کتاب ۷ جن هست اما بعضی از قسمت ها با اون کتاب متفاوته و این حس رو میده که نویسنده تسلط کامل بر کتاب اول خودش نداشته . در مورد قالب کتاب هم چون پی دی اف هست پرش زیاد داشت و باز به اول کتاب برمی‌گشت. به ارجاع های انتهای کتاب هم نمیشد دسترسی داشت .
سید امیرحسین موسوی فر
کتاب از همه نظر بسیار برای علاقه مندان جذاب است
شهید حمید سیاهکالی
خیلی عالی بود
alinik
سلام. این جلد از کتاب رو بیشتر از بقیه جلد ها دوست داشتم. این جلد، ادامه جلد قبلی یعنی ۷ جن هست و قبل ترش یعنی سوسیا... این نسخه موجود توی طاقچه به صورت pdf بود که یکم اذیت کننده است... ولی روایت جذاب و کشش داستان باعث شد که نا تموم رهاش نکنم و تا آخر داستان رو بخونم.
alireza
بعضی جاها داستان خیلی کند پیش میره و حوصله سر بر میشه مخصوصا جاهایی که با جزئیات خیلی زیاد روند مرحله به مرحله ی جادوگری رو توضییح میده
saba
روند داستان نسبت به جلد قبل ( هفت جن ) برای من جذابیت کمتری داشت و ابهامات زیادی بعد از داستان از سرنوشت چهار کاراکتر اصلی از سه طایفه به جا گذاشت که نمیدونم در جلدهای بعد بهش پرداخته شده یا نه. در کل به نظرم پیوستگی فصول مثل کتاب قبلی نداشت و خیلی پراکنده بود.
):)
این کتاب محشره کل چهار جلد کتاب خوبه کسی کتاب دیگه با این سبک از نویسنده ایرانی میشناسه؟
):)
ممنون
حامد
آره نوشته های آقای مظفر سالاری مثلا کتاب رویای نیمه شب فوق العاده است و یا کتاب عشق در برابر عشق

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه