نظرات درباره کتاب فال خون و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب فال خون اثر داوود غفارزادگان

نظرات کاربران درباره کتاب فال خون

امتیاز:
۴.۱از ۱۲ رأی
۴٫۱
(۱۲)
S
کتاب با ترس از مردن یک سرباز عراقی شروع می شود. او مدام صحنه های بدی از جنازه های همرزمانش را بیاد می آورد. این خاطرات تلخ مدام ذهن سرباز را مشوش میکند، او به همراه ستوان به مأموریتی در بالای کوهی گماشته میشود. هوا سرد و برفیست و سرباز همچنان در فکر چگونه مردن...... اگر صبور باشید حدودا یک سوم پایانی کتاب غافلگیر شده و از این یکنواختی خارج میشود و جریان کتاب شما را با هیجان و تنش همراه خود تا انتها می کشاند.
geneva
از ایده داستان خوشم اومد،نمونه رو که خوندم گفتم این داستان ارزش اینو داره که بصورت فیزیکی تو کتابخونم‌جا خوش‌کنه تو این دوران قرنطینه به هر ضرب و زوری که شده بود یک نسخه اش رو پیدا کردم و چه کتابی بود ضرب اهنگ اولیه ممکنه برای بعضی ها کند باشه اما برای منی که عاشق نثر و نگارشش شدم خوب و قابل تحمل بود شاید بشه گفت عمده حوادث داستان تو یک سوم پایینی متمرکز شدن تقریبا از مقوله کتاب های دفاع مقدسی با بهتر بگم خشک مقدسی(جز کارهای اقای امیریان که حال و هوای طنز دارند) جداست پ.ن:در زمینه کتاب های غیر رئال جنگی(دفاع مقدس) شطرنج با ماشین قیامت و بخش هایی از رمان خون خورده نگاه منصفانه تر و واقعی تری به این مقوله دارند پ.ن۲:سو تفاهم واسه بعضی پیش نیاد م کلمه خشک مقدس به اثار جنگی ایرانی نوشته شده اشاره داره
صدرا
پایانش فوق العاده بود لحن و نوع نوشتار کتاب هم عالییی بود گفتگو ها خوب نوشته نشده بودند و خیلی رسمی بودند اصلا شروع خوبی نداشت. داستان می تونست از لحظه های پایانی شروع بشه و برگرده به عقب به هر حال به کسانی که حوصله زیادی در خوندن دارند این کتاب را پیشنهاد می کنم
reyhaneh
بنا بر نظر دوستان کتاب رو خوندم اما چیزی برای گفتن نداشت پوچ پوچ توهمات ذهنی یه سرباز عراقی که چی چی میخواست بگه؟ دوستانی که تعریف کردن بگن از چی کتاب خوششون اومده؟
وحید
روایت خیلی عجیبی بود، البته واقعا اینکه ماجرا مربوط به جنگ ایران وعراق باشد چندان اصالتی نداشت و می توانست روایتی در هر جنگ دیگری هم باشد، خوب بود اما خلاصه.
masoudahmadi
عجیب غریب و ترسناک بود. چه پایان جالبی هم داشت.
Marya
داستانی درباره مرگ... اصل داستان توی یک سوم انتهایی کتاب اتفاق میوفته! نگارش ساده، روان و جذابی داره. توصیفاتش ساده و گاها خلاقانه هستن. اگر فصل اول کتاب رو بخونین، بعد از اون بیشتر به نثرش علاقه‌مند میشین ولی در ابتدا ممکنه خیلی مجذوب کننده به نظر نرسه.
مانا
یک داستان کوتاه عالی

حجم

۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

حجم

۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد