دانلود کتاب صوتی پیامبر بی‌معجزه با صدای وحید آقاپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیامبر بی‌معجزه اثر محمدعلی رکنی

دانلود و خرید کتاب صوتی پیامبر بی‌معجزه

انتشارات:نشر قناری
امتیاز:
۴.۶از ۵۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پیامبر بی‌معجزه

کتاب صوتی پیامبر بی معجزه داستانی نوشته محمدعلی رکنی با صدای وحید آقاپور است. این داستان درباره یک روحانی است که برای برگزاری مراسم روضه به روستایی سفر می‌کند و در میانه راه، به دست اشرار ربوده می‌شود. 

این داستان، همزمان با روایت کردن ماجراهایی که اتفاق افتاده است، نگاهی به جنگ و جدال میان روح و نفس آدمی دارد و از لغزش‌هایی می‌گوید که هر لحظه رخ می‌دهد و تمایلات و تردیدهایی که مسیر زندگی انسان را مشخص می‌کند.

درباره کتاب صوتی پیامبر بی معجزه

پیامبر بی معجزه از زندگی سید حمید می‌گوید؛ روحانی مبلغی که همراه با همسرش، لعیا، برای برگزاری مراسم روضه به روستایی سفر می‌کند اما در مسیر  به دست اشرار ربوده می‌شوند. سید حمید پیش از آنکه به سفر بروند، به لعیا اصرار کرده بود که نیاید اما لعیا می‌خواست همراه او باشد. حالا نگرانی برای همسرش هم به نگرانی‌های او اضافه شده است.

قادر، سردسته دزدها، می‌خواهد سید حمید را نزد آسا، رئیسش ببرد. مردی که به تازگی پسرش، حاتم، را به جرم حمل مواد مخدر از دست داده است. آسا که داغ پسرش، هنوز برایش زنده است، می‌خواهد انتقام خونش را از این روحانی بگیرد.

محمدعلی رکنی در این داستان از تمایلات، تردیدها و لغزش‌های درونی آدم‌ها می‌گوید. او از سید حمید حرف می‌زند. مردی که فقط گرفتار و زندانی اشرار نیست، که در نفس خودش هم زندانی شده است. از تلاش و مجاهده‌ای می‌گوید که هر آدمی باید هر روز انجام بدهد؛ تلاشی خالصانه و صادقانه که حتی برای لحظه‌ای هم که شده، قطع نشود... سیر و سلوکی درونی که سفری عمیق را می‌طلبد. سفری که به رهایی از منیت‌ها منجر شود و روح و قلب انسان را روشن کند...

شنیدن کتاب صوتی پیامبر بی معجزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی پیامبر بی معجزه به تمامی علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و دوست‌داران داستان‌هایی با درون‌مایه مذهبی پیشنهاد می‌شود.

درباره محمدعلی رکنی

محمدعلی رکنی، سوم بهمن‌ماه سال ۱۳۶۲ در سیرجان به دنیا آمد. او در رشته ادبیات نمایشی و دین‌شناسی تحصیل کرده است و چندین کتاب منتشر کرده است. از میان آثار منتشر شده از او می‌توان به کتاب‌های سنگی که نیفتاد، مهاجران، یک لبخند بی انتها و رد نامنظمی روی برف‌ها اشاره کرد. 

او همچنین برای آثارش جوایز و افتخارات بسیاری را از آن خود کرده است از جمله عنوان برگزیده بخش آتیه ادبیات ایران در جایزه جلال آل‌احمد، عنوان برگزیده جشنواره خاتم در قسمت بزرگ‌سال، نفر اوّل کنگره ملی داستان روحانیت و دفاع مقدس، نفر سوم داستان جشنواره اشراق، عنوان برگزیده داستان در جشنواره ملی آیات قرآنی در مشهد، نفر سوم بخش داستان کوتاه جشنواره هنر آسمانی و نفر سوم در بخش رمان جشنواره هنر آسمانی.

درباره وحید آقاپور

وحید آقاپور متولد ۱۲ خرداد ۱۳۵۷ در شهر ری به دنیا آمد. در رشته کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر با مدرک فوق لیسانس فارغ التحصیل شد و تا به حال فعالیت‌های مختلفی را از جمله عروسک گردانی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون تجربه کرده است. او همچنین در سریال چک برگشتی اثر سیروس مقدم نیز ایفای نقش کرده است. خواندن کتاب صوتی پیامبر بی معجزه اولین تجربه وحید آقاپور در زمینه تولید کتاب صوتی است.  

بخشی از کتاب صوتی پیامبر بی معجزه

قادر از بستن دست‌های سید حمید که فارغ شد، دهانش را دم گوش او آورد و مردانه گفت:

«شب دست‌هات رو می‌بندیم به دوتا تویوتا، از دو طرف تخته‌گاز تیک‌آف می‌کنیم، یا از وسط نصف می‌شی یا جفتشون از بیخ کنده می‌شن.»

حالا سید چون میّتی بی‌اختیار روی سنگ غسالخانه، دست بسته افتاده عقب وانت و همراه پیچ‌های جاده قیقاج می‌خورد. صدای قادر دارکوب‌وار ول شده توی مغزش، مدام نوک می‌زند به مرکز ترس و تکرار می‌کند:

«نصفت می‌کنیم. از وسط نصفت می‌کنیم.»

همان دم اول فهمید خطرناک‌آدم‌هایی هستند که با هیچ‌کس شوخی ندارند. نتوانست صورت قادر را برانداز کند، بس‌که درست و حسابی سروصورت را شال‌پیچ کرده بود. تنها دو چشم سیاه را دید که چون تیله‌های دودی، مضطرب و غضبناک در حدقه‌ای سرخ و سفید دور می‌خوردند.

نظرات کاربران

Elham Shoghinia
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

چقدر عالی خونده شده . آرامش بخش با سرعت خیلی مناسب و خوشایند. صدای آقای آقاپور حرف نداره

محمد صادق احسان بخش
۱۴۰۰/۰۸/۲۰

بسیار زیبا. هم متن داستان و هم گویندگی بقیه کتابهای آقای رکنی را هم بگذارید لطفا

The Reader
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

خیلی روی من اثر عجیبی گذاشت احساس میکنم چندین قدم به مقام یقین به وجود خدا و اهلبیت و. عنایت انها به خودم نزدیک تر شدم خیلی زیبا بود خیلی

🌱
۱۴۰۱/۰۳/۱۷

این کتاب رو به توصیه آقای جوان آراسته شروع کردم واقعا کتاب زیبایی بود سیر خوبی داشت قلم روان گوینده هم بسیار خوب کتاب رو خوندن

حسن فرشی
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

کتاب بسیار زیبایی است. کاملا با جزئیات واقعی نوشته شده و هنگام شنیدن آن، به صورت نمایشی در ذهن به جود می آید. کاملا مناسب این است که فیلم اش را بسازند.

✨🌿یٰاحُسِےنْ💫🌈
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

لعیاولم یولد... قشنگ و ملایم...:)

الهام رحیمی
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

رمان قشنگ و جذابی بود‌ . صدا، لحن و مهارت گوینده هم خیلی خوب بود.

شاهطاهری
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

خیلی عالی بود شدیدا پیشنهاد میشه

کاربر ۱۵۲۸۲۰۲
۱۴۰۱/۰۳/۰۳

بسیار عااالی بود. هم متن خیلی خوبی داشت هم گویندگی خیلی خوب بود

z.chehrghani
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

داستان روون و خوبی بود... یه بازنگری به دنیای درونمون... گویندگی عالی بود

زمان

۶ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۳۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۳۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۵۰۰
۲۲,۷۵۰
۵۰%
تومان