دانلود کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ

نویسنده:رابرت گرین
گوینده:میلاد تمدن
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۸از ۳۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ

کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ اثری از رابرت گرین است که با ترجمه فاطمه باغستانی و صدای میلاد تمدن منتشر شده است. این کتاب استراتژی‌هایی را بیان می‌کند که هرچند با نام جنگی شناخته می‌شوند اما به مخاطبان کمک می‌کنند تا کنترل زندگی خود را به دست بگیریم.

درباره کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ

شاید وقتی نام کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ به گوشتان خورده باشد، از خود بپرسید: چرا استراتژی‌های جنگی؟ این کتاب شامل راهبردهایی است که فرماندهان بزرگ با زبان ساده بیان کرده‌اند. اما قرار نیست آن را در یک میدان جنگ پیاده کنیم، بلکه قرار است در نبرد زندگی آن‌ها را به کار گیریم تا بتوانیم کنترل زندگی خود را در دست داشته باشیم. در حقیقت آنچه در این کتاب بیان شده است، در زندگی روازانه فردی، اجتماعی و کاری به کارمان می‌آید. اما چون زندگی برای هرکدام از ما می‌تواند به صحنه جنگ تبدیل شود، بد نیست که این استراتژی‌ها را جنگی بدانیم. 

رابرت گرین در هر فصل از کتاب، یک استراتژی‌ را مطرح می‌کند. هر استراتژی می‌تواند برای حل یکی از مشکلاتی که با آن روبه‌رو می‌شویم، مناسب باشد. مثلا در فصول مختلف کتاب می‌توانیم راهکارهایی برای مشکلاتی از قبیل وارد جنگ شدن با همراهی ارتشی بی‌انگیزه، هدردادن انرژی با جنگیدن در چندین جبهه، خسته‌شدن از تضادهای فراوان و گیرافتادن در موقعیت‌هایی که توان برون‌رفت از آن‌ها را نداریم، پیدا کنیم. 

کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ را می‌توانیم به دو صورت مطالعه کنیم یا گوش دهیم. یا فقط به سراغ فصلی برویم که با مشکل کنونی زندگی ما مربوط است، یا تمام استراتژی‌ها را بشنویم و اجازه دهیم به ذهنمان وارد شوند تا در نهایت هر زمان با مسئله‌ای روبه‌رو شدیم، راه حل آن را داشته باشیم.

کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ را به تمام کاربران طاقچه پیشنهاد می‌کنیم. چراکه هر کسی ممکن است در زندگی خود با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو شود و این کتاب، گنجینه‌ای از راهکارها برای حل مشکلات گوناگون است. 

درباره رابرت گرین

رابرت گرین در یک خانواده یهودی متولد شده و در لس‌آنجلس بزرگ شده است. برای تحصیل به دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و ویسکانسین - مدیسون رفت و قبل از اینکه به نویسندگی مشغول شود، هشتاد شغل مختلف را تجربه کرده بود. 

در سراسر جهان، رابرت گرین را به خاطر کتاب‌هایی می‌شناسند که درباره قدرت، استراتژی و وسوسه نوشته است. او شش کتاب پرفروش بین‌المللی دارد. ۴۸ قانون قدرت، هنر سرچشمه، ۳۳ استراتژی جنگ، قانون ۵۰، تسلط و قوانین طبیعت انسانی.

درباره میلاد تمدن

میلاد تمدن در سال ۱۳۶۹ به دنیا آمد و فعالیتش را در زمینه گویندگی از سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. میلاد تمدن با شبکه‌های مختلف صدا و سیما در حوزه‌های گویندگی، دوبله، گویندگی تیزر و نریشن همکاری می‌کند و در زمینه تولید کتاب صوتی نیز با موسسات خصوصی و انتشارات صوتی همکاری می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ

ما در فرهنگی زندگی می‌کنیم که بر ارزش‌های دموکراتیک رفتار عادلانه با افراد، اهمیت تناسب و هماهنگی با یک گروه و دانش همکاری با دیگران تأکید دارد و این عوامل را تبلیغ می‌کند. از زمانی که به دنیا آمده‌ایم به ما یاد داده‌اند افراد متخاصم و پرخاشگر تاوان اجتماعی بزرگی خواهند داد که همانا انزوا و محبوب‌نبودن است. ارزش‌های هماهنگی و همکاری به روش‌های محسوس و نامحسوس در ذهن ما جاودانه شده‌اند. آن‌ها را می‌توان در کتاب‌های موفقیت در زندگی، ظواهر خوشایند و آرامی یافت که آدم‌های تراز اول دنیا به دیگران نشان می‌دهند و مفاهیم انسانی چون درستکاری که فضای عمومی را پر کرده‌اند. مشکل همه ما این است که ما برای صلح تربیت و آماده شده‌ایم و برای همان چیزی که در دنیای واقعی با آن روبه‌رو هستیم، یعنی جنگ، آمادگی نداریم.

استراتژی چیزی بیش از علم است: استراتژی کاربرد دانش در زندگی عملی است و نیاز به رشد فکری برای اصلاح ایده‌های آموزش داده‌شده اولیه دارد،‌ طوری که در شرایط دائم در حال تغییر مفید واقع شود. استراتژی هنر اقدام تحت فشار در بدترین شرایط است.

این جنگ در سطح‌های متفاوت وجود دارد. از همه روشن‌تر این است که همه ما مقابل خود رقبایی داریم. دنیا به طرز شگفت‌آوری رقابتی شده است. در سیاست، کسب‌وکار و حتی هنر با مخالفانی روبه‌رو هستیم که حاضرند دست به هرکاری بزنند تا گوی سبقت را از ما بربایند. شاید از همه پیچیده‌تر و دردسرسازتر، نبرد با افرادی است که در ظاهر موافق ما هستند. این افراد همان‌هایی هستند که در ظاهر با ما در یک گروه قرار و رفتار دوستانه و خوشایند دارند؛ اما در پشت صحنه ما را سرکوب می‌کنند و از گروه برای تبلیغ و ارتقای دستورکار خود بهره می‌برند. دسته دیگری نیز هستند که شناخت آن‌ها سخت است، آن‌ها بازی‌های ظریف تهاجم انفعالی راه می‌اندازند، به ما پیشنهاد کمک‌هایی می‌دهند که هرگز به آن‌ها عمل نمی‌کنند و در وجودمان احساس گناه تزریق می‌کنند و همین ایجاد احساس گناه سلاح پنهان آن‌هاست. در روزگار کنونی همه چیز در ظاهر آرام و صلح‌جویانه است؛ اما هر مرد و زنی در زیر این ظاهر فقط به فکر خودش است، این جریان پویا حتی روابط خانوادگی و احساسی را نیز آلوده کرده است. شاید فرهنگ چنین واقعیتی را انکار کند و تصویری آرام‌تر نشانمان دهد؛ اما ما واقعیت را می‌دانیم و آن را در زخم‌هایی احساس می‌کنیم که از جنگ‌هایمان خورده‌ایم.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

Tin4
۱۴۰۰/۰۹/۱۹

چه خبره اینقدر گرون؟؟؟؟؟

علی
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

کتاب خوبی هست فقط می‌خوام یه سوال از اون دسته از خوانندگان بپرسم که چرا وقتی حاضرند برای خیلی چیزها کلی پول پرداخت کنند اما تا یه کتاب خوب میبینن میگن « چقدر گرون ؟»

کاربر ۱۶۱۷۴۳۶
۱۴۰۱/۱۲/۰۲

یه کتاب خفن با گویندگی و صدا گذاری و اهنگ خوب قیمتش بالاست ولی اگه تو تخفیف بگیرید بیشتر میچسبه

هوشمند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

خیلی خوب است پیشنهاد می کنم حتما گوش دهید 👍

کاربر 4098830
۱۴۰۲/۰۹/۱۶

کتاب خیلی عالی و خوبی است ولی متأسفانه گرانقیمت کتاب باید قیمت مناسبی داشته باشه تا مخاطب خریداری کند و بخواند

کاربر ۵۸۵۷۲۳۴
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

خیلی جالبه ولی قیمتش بالاست

Daniel H
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

کتاب خوبیه اما خیلی قیمتش بالاس اگه قیمتش بیاد پایینتر خیلی جذابه

کاربر 6983616
۱۴۰۳/۰۱/۱۸

این کتاب به صورت غیر مستقیم و با اشاره به وقایع تاریخی درس هایی واقعا ارزشمند رو بهمون یاد میده و در آخر هر قسمت جمع بندی میکنه و در زندگی کاربردیه و انقد ارزشش بالاس که نمیشه با چیزی

- بیشتر
احمدرضا
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

با دلار محاسبه میشه قیمت کتابا؟

iliatorr
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

کتاب بسیار بسیار کاربردی هست، اما گویندگی مفتضح هست من کتاب ها را با سرعت ۳ برابر گوش میدم و تا الان اکثر گویندگان در این سرعت کلمات رو قابل فهم ادا میکردند این اولین کتابی هست که مجبورم با

- بیشتر

زمان

۳۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۴۸۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۴۸۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۱,۰۰۰
۱۱۹,۷۰۰
۳۰%
تومان