دانلود کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها اثر گروه نویسندگان وبسایت سوخت جت

دانلود و خرید کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها

معرفی کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها

کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها یکی از مقالات وبسایت سوخت جت است که با صدای عطیه بادامچی می‌شنوید.

وبسایت سوخت جت از سال ۱۳۹۲ تاسیسی شده و در زمینه کسب موفقیت و کارآفرینی فعالیت می‌کند. این وبسایت مهم‌ترین وظیفه خود را هدایت جوانان کشور به سمت کارآفرینی و انگیزه دادن به آنها برای رشد و پیمودن مسیر خودشکوفایی معرفی کرده است.

درباره کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها

درست از زمانی که کودکان بزرگ می‌شوند، باید یاد بگیرند که مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرند و به کار مشغول شوند. اما پیدا کردن شغل و حتی گاهی یافتن کار مورد علاقه بسیار سخت است. به خصوص زمانی که مشکلات مختلف در زمینه‌ اقتصادی نیز عرصه را بر مردم تنگ کرده است. 

با آموزش می‌توان این استقلال را به بچه‌ها آموزش داد و به آنان آموخت چگونه قدم بردارند تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند، کار مناسبی پیدا کنند. کاری که هم به آن علاقه داشته باشند و هم پاسخگوی نیازهای آنان باشد. کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها قرار است در این زمینه به ما کمک کند. 

کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها را به تمام خانواده‌هایی که دغدغه تربیت شغلی فرزندشان را دارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی آموزش کارآفرینی به بچه ها

کشور ما ایران امروزه با مشکلات جدی در زمینه کسب و کار دست و پنجه نرم می‌کند. آموزش کارآفرینی به بچه ها می‌تواند آینده‌ای بهتر را برای کشورمان تضمین کند. اگر خوب شرایط را بررسی کنیم خواهیم دید که تمام این مشکلات به خاطر تحریم‌ها نیست. اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم باید قبول کنیم که بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی ما به خاطر نبود فرهنگ کار صحیح و آموزش مناسب در بین مردم و خانواده‌ها است.

برای مثال ژاپن و یونان هردو کشورهایی هستند که مشکل تحریمی ندارند اما چرا ژاپن یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است اما یونان مشکلات اقتصادی بزرگی دارد؟ اگر از یک اروپایی بپرسید جواب واقعی و ساده‌ای را به شما می‌گوید. یونانی‌ها در کل اروپا به افراد تنبل و بی‌تلاش معروف هستند. پس می‌بینید که مشکلات اقتصادی می‌تواند دلایل اصلی دیگری داشته باشد.

ما هم در ایران فرهنگ صحیح تلاش و کار کردن به اندازه کافی را نداریم. بخش مهم آن به گردن سیستم آموزشی است که ما را به صورت تئوری پرورش می‌دهد. اما حالا که وضعیت این‌گونه هست ما خودمان می‌توانیم در خانه کودک خود را از بچگی با فرهنگ صحیح کار کردن و کارآفرینی آشنا کنیم تا لااقل او دچار مشکلات جوانان امروزی نباشد.

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که روحیه کارآفرینی به عنوان یک اصل پذیرفته شده است. هر روز می‌شنویم که یک استارتاپ یا کار جدید توسط نزدیکان ما راه‌اندازی شده است. پس نباید وقت را از دست دهیم. اگر شما شاغل هستید و یا خانه‌دار می‌توانید به همراه فرزندتان یک کسب و کار مناسب را به صورت مشترک راه‌اندازی کنید، این کار هم به خودتان کمک می‌کند، هم به فرزندتان تا با فرهنگ اشتغال‌زایی و کار کردن بیشتر آشنا شود.

در این کتاب صوتی چند نمونه از چنین کارهایی را به شما معرفی خواهیم کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۷۵۶۷۱
۱۴۰۱/۰۱/۲۴

من در امریکا زندگی میکنم ولی در ایران بزرگ شدم. و این کتاب بدرستی تفاوتهای فرهنگی اشتباه ما ایرانیهارو بیان میکنه. برای مثال من هر ماه بچه های ۵ تا ۱۰ سال رو میبینم که جلوی در خونشون آب میوه

- بیشتر
محمد
۱۴۰۲/۰۳/۱۳

امام علی علیه السلام : بهترین چیزی که نوجوانان باید فراگیرند ، چیزهایی است که در بزرگ سالیِ خود به آنها نیاز خواهند داشت .

مریم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

چند تا نکته مهم گفته که اگر خانواده ها بتوانند عملی کنن ، بچه توانمند و اجتماعی تر بار میان .

آناهیتا
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

کتاب خوبی هستش اما من این کتاب رو به همه توصیه نمیکنم🖐🏻 ۱- این کتاب به مادران و پدرانی توصیه میشه که نگران آینده ی فرزندشون هستن. ۲- شاید نشه در ایران همه ی نکاتش رو عملی کرد اما بخشیش ممکنه . ۳-

- بیشتر
کاربر 6916370
۱۴۰۲/۰۹/۲۱

کتاب خوبیه، اگر صدای آزار دهنده ی گوینده اجازه بده...

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۲۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۲۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱,۵۰۰
۱,۰۵۰
۳۰%
تومان