دانلود کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی اثر الن کلین

دانلود و خرید کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی

معرفی کتاب صوتی نمی‌توانی روز مرا خراب کنی

کتاب صوتی نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی اثری از الن کلین است. او در این کتاب ۵۲ راه برای متحول کردن زندگی را به شما پیشنهاد می‌کند تا به این ترتیب، روزهای عالی برای خود بسازید و در برابر موقعیت‌های ناراحت کننده، مقاوم باشید. 

نسخه صوتی این کتاب را با ترجمه مهدی قراچه داغی و صدای حمید یزدانی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی

الن کلین در کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی، با کمک راهکارهایی که ارائه می‌کند به شما یاد می‌دهد در برابر موقعیت‌های ناراحت کننده و رفتارهای اشتباه دیگران، چطور واکنش نشان دهید، تا روزتان خراب نشود. در حقیقت با کمک راهکارهای این کتاب، زندگی خود را متحول می‌کنید. 

این اثر سه موضوع مهم را به ما می‌آموزد. همه ما در زندگی با تماس‌های بیدار شونده روبه‌رو هستیم. این تماس‌ها، همان موقعیت‌هایی هستند که یک روز خوب را به یک روز بد تبدیل می‌کنند. مثلا پیچیدن اتوموبیلی در اتوبان، جلو ماشینمان و موقعیت‌های مشابه. اما وقتی با یک چنین چیزی روبه‌رو می‌شویم، چطور باید واکنش نشان دهیم؟

به وسیله چرخش و با کمک تمرین پیگیری؛ این تمرین به ما کمک می‌کند تا هر چیزی را با دیدگاهی متفاوت ببینیم و تفسیر کنیم: به عنوان مثال، شاید اتوموبیلی که جلو ما پیچیده است، مریضی را به بیمارستان می‌رساند.

حال که با تماس‌های بیدار شونده، چرخش و پیگیری آشنا شدیم، می‌توانیم دیدگاهی تازه داشته باشیم. دیدگاهی که لبمان را به خنده می‌گشاید و کمکمان می‌کند تا از اتفاقاتی که رخ داده است، صرفنظر کنیم.

الن کلین در بخش‌های مختلف کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی، داستان‌های طنز بسیاری می‌نویسد که به شما در درک موضوع کمک می‌کنند. علاوه بر این، استفاده از نقل‌قول‌های الهام‌بخش بسیار، مطالب کتاب را واضح می‌کند و همچنین انگیزه برای تغییر زندگی را در وجودمان زنده نگه دارد.

کتاب صوتی نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی، برای تمام کسانی است که به دنبال یک منبع انگیزه برای تغییر دیدگاه خود در زندگی می‌گردند و می‌خواهند، روزهایی سرشار از آرامش داشته باشند. 

درباره الن کلین 

آلن کلین ۲۶ آوریل ۱۹۳۸ به دنیا آمد. او یکی از پیشگامان ژلوتولوژی (Gelotology) و طنز درمانی است. او در سال ۱۹۷۴ همسرش را که ۳۴ ساله بود بر اثر بیماری از دست داد و همین الهام‌بخش او شد تا به سراغ طنز و طنزدرمانی برود. و در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ رئیس انجمن طنز کاربردی و درمانی بود. 

اما پیش از اینکه به این کار مشغول شود به عنوان طراح صحنه تئاتر و تلویزیون فعالیت می‌کرد. 

درباره مهدی قراچه داغی

مهدی قراچه‌ داغی، در سال ۱۳۲۶ در کاشان متولد شد. قراچه ‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. 

او کار ترجمه را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرد و تا حالا بیش از ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است. از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده ‌است.

بخشی از کتاب صوتی نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی

شما، هر ثانیه از روزتان، انتخابی می‌کنید، اما این انتخاب‌ها تنها درباره چیزهای مادی نیستند ـ شما، بی‌آنکه متوجه باشید، هربار که به موقعیتی واکنش نشان می‌دهید، آنچه را انتخاب می‌کنید با حالت احساس شما نیز رابطه دارد. ویکتور فرانکل در مورد موضوع انتخاب حرف‌های زیادی دارد. او زمان اسارتش در اردوگاه مرگ نازی‌ها به همراه یک زندانی دیگر همه روزه موضوعی را برای خندیدن انتخاب می‌کردند. این کار به او امید می‌داد که تا روز بعد دوام بیاورد. 

«همه‌چیز را می‌توان از یک مرد یا از یک زن گرفت، امّا امکان انتخاب را نمی‌توان از کسی گرفت».

نظرات کاربران

saeed
۱۴۰۰/۰۳/۲۹

روی من ک تاثیر گذاشت

Nassim
۱۴۰۳/۰۱/۲۰

کتاب خیلی خوبیه

زمان

۸ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان