دانلود کتاب صوتی رازهای شناخت زنان با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای شناخت زنان اثر زویا حجتی

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای شناخت زنان

معرفی کتاب صوتی رازهای شناخت زنان

کتاب صوتی رازهای شناخت زنان اثر زویا حجتی به شما کمک می کند تا رازهای وجودی زنان را بشناسید و بتوانید با آنها ارتباطی مطلبوب‌تر برقرار کنید.

 درباره کتاب صوتی رازهای شناخت زنان

 زن و مرد سال‌ها در کنار هم زندگی می کنند اما هیچ وقت نمی توانند کاملا یکدیگر را بشناسند. در دل هرکدام از آنها رازهایی است که تنها برای خودشان می ماند و اگر برای دیگری روایت کنند او را شگفت‌زده می‌کنند. زویا حجتی در این کتاب به رازهای وجودی زنان پرداخته است.

 این کتاب نگاهی جهان شمول دارد و زن را در قالب فرهنگ و جامعه خاصی بررسی نمی کند بلکه زنان جهان را هدف گرفته است. زویا حجتی عقیده دارد زنان نیز در هر گوشه و کناری مانند مردان کلیشه‌های رفتای و شخصیتی مشترکی دارند که با درک آنها می‌توانید بهتر بشناسیدشان. پس روی سخن این کتاب با مردان است. مردانی که دوست دارند هم‌نوع مونث خود را بیشتر بشناسند و ارتباط شایسته‌تری با او داشته بشند. 

 شنیدن کتاب رازهای شناخت زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 در درجه اول این کتاب برای مردانی است که دوست دارند زنان خود را بهتر و بیشتر بشناسند و بعد از آن زنانی که می‌خواهند به احیای ابعاد فراموش شده شخصیتی خود بپردازند.

 بخشی از کتاب صوتی رازهای شناخت زنان

برای حل کردن مسائل زندگی خود بهتر است از همسر خود نظرخواهی کنید. معمولاً خانم‌ها نکات دقیق و ظریفی را می‌بینند و به آنها اشاره می‌کنند که از چشم مردان پنهان است. بهتر است قبل از این که نظر خود را بگویید اول نظر او را بپرسید تا قدرت تصمیم‌گیری را از او نگیرید و نظر شما برتفکرات وی تأثیر نگذارد.

کمک در کارهای منزل موجب می‌شود، زن اطمینان حاصل کند که همسرش به او توجه دارد و علاقمند است.

زن‌ها عاشق این هستند که شوهرشان حین صرف غذا دو بار از آنها تعریف کند، یکبار به هنگام شروع (به به چه غذای خوبی یا به به چه غذای خوش بویی) و یکبار به هنگام اتمام (واقعاً عالی بود). این کار به آنها انگیزه می‌دهد برای دفعات بعد نیز باعلاقه به تهیه غذا بپردازند. بهتر است هر جور عیب و ایراد از غذا را سر سفره مطرح نکنید.

نگذارید تمام کارها و فشار مسئولیت خانه‌داری و تربیت بچه برعهده زن باشد. یک کودک در ۲۴ ساعت که سه شیفت کاری به حساب می‌آید، به سه پرستار نیاز دارد و معمولاً خانم‌ها در هر مقامی که باشند، باید این مراقبت و نگه داری را به تنهایی انجام دهند. کار بی‌پایان خانه هم که ... کمک شما جدای از این که حس صمیمیت و همدلی را افزایش می‌دهد همسر شما را برای‌تان جوان نگه می‌دارد.

اشکال بزرگ بسیاری از آقایان این است که در برخورد با خانم‌ها برمبنای معیارهای ظاهری مانند قیافه، قد، هیکل و ... همسر خود را انتخاب می‌کنند. هم‌سنخی روانی، فکری و اجتماعی معیارهای عقلانی مهم‌تری هستند.

هر چند زن و مرد خلقتاً با هم برابرند، اما برابر به معنای یکسان بودن نیست و هر کدام خصایص و صفات خاص خود را نیز دارند. مهربانی، رقت قلب و حساسیت معنوی در وجود زن بارزتر است در مقابل نقاط ضعف زن‌ها، انتقام‌جویی و حسادت است.

سعی کنید همواره خوشایند همسرتان باشید نه این که به قول معروف وقتی خرتان از پل گذشت ...

یادتان باشد که برای گذشت کردن برای بانوی خود تردید نکنید، گذشت او در زندگی به مراتب بیشتر از شماست.

دقت، توجه و نگرانی در مورد رابطه با زوج‌تان موجب صمیمیت می‌شود، در توجه، نگرانی، دقت و علاقه زیاده‌روی نکنید، زیرا بدبینی، استنطاق و سوء ظن دائم همه چیز را خراب می‌کند.

از زن خود جلوی دوستان و خانواده خود بد نگویید. با این کار اجازه می‌دهید، در مورد او اظهار نظر بی‌جا بشود و احترام و شخصیت او و خود را پیش دیگران خراب کنند. حتی جلوی فرزندان خود نیز به هیچ‌وجه از او بد نگویید و نقاط ضعف‌اش را نیز بیان نکنید، آنها به اشتباه چنین می‌فهمند که تربیت کننده آنها فرد لایقی نیست و از او حرف‌شنوی نخواهند کرد.

یکی از مشکلات اساسی خانم‌ها این است که فکر ظریف، اندیشه نکته‌سنج و حافظه بسیار قوی دارند. همین مجموع صفات خانم‌هاست که آنها را کمی سخت‌گیر کرده است. حرف زدن با آنها کمی مشکل، رابطه با ایشان کمی مشکل‌تر و مباحثه بسیار مشکل و شاید هم نشدنی. خانم‌ها گاهی اوقات تا یک مباحثه را به مجادله نکشانند، از تک و تا نمی‌یفتند زیرا می‌خواهند جزئی‌ترین مشکل و موضوع در صورت مسئله اصلی نیز حل شود. طبیعت او را در نظر داشته باشید. او به مسائل جزئی در بعضی موارد اهمیت خاصی قائل است. سعی کنید او را درک کنید و ضمناً هر از گاهی به او یادآور شوید که به مسائل به اندازه‌ای بها بدهد که واقعاً ارزش دارند.

زنان متولد تیر ماه معمولاً باوفا، نجیب، صرفه‌جو و اقتصاد دانان کاملی هستند، اما در مقابل او ممکن است مدت‌ها بلاتکلیف بمانید که او بالاخره یک موجود ساکت و سر به زیر است یا یک دختر پرخاشگر، به عبارت دیگر پیش‌بینی اخلاق و رفتار دختر تیر ماه درست مثل این است که بخواهید هوای دو ماه دیگر را امروز پیش‌بینی کنید.

اگر بتوانید احساس دوستی واقعی، صمیمیت، صداقت، همدلی و اعتماد بین خود و زوج‌تان ایجاد کنید، زندگی اجتماعی‌تان تکیه‌گاه محکمی پیدا خواهد کرد و اعتماد به نفس و قدرت پیدا می‌کنید.

در هوش اقتصادی خانم‌ها رتبه اول را دارند، هر زنی در هر طبقه و سطح اجتماعی و تحصیلاتی بهتر از مردان همسان خود به مسائل اقتصادی فکر می‌کند. دقت خانم‌ها در محاسبه‌های اقتصادی با هیچ مردی قابل مقایسه نیست. حتی مردهای وسواسی نیز در امر محاسبه اقتصادی به پای خانم‌ها نمی‌رسند. به همین دلیل است که مشاورین اقتصادی اغلب ثروتمندان معروف، خانم‌ها هستند. اگر دقت کنید می‌بینید که خانم‌ها با کم‌ترین میزان درآمد همسرشان، زندگی را خیلی خوب اداره می‌کنند، حال اگر دخل و خرج زندگی به مرد سپرده شود، معمولاً در انتهای هر ماه کسری بودجه وجود خواهد داشت.





نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
۱۴,۲۵۰
۵۰%
تومان