دانلود کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم با صدای علی مهنام فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم اثر جان گری

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم

معرفی کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم

کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم اثری از جان گری است که با ترجمه الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی و صدای علی مهنام‌فر می‌شنوید. این کتاب منبعی عالی برای شناخت ارتباط میان زنان و مردان است و کمک می‌کند تا از بروز مشکلات بزرگ در زندگی جلوگیری کنیم. 

درباره کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم

چرا زنان و مردان در ارتباطشان دچار مشکل می‌شوند؟ شاید دلیلش عدم آشنایی با روحیات یکدیگر باشد. شاید شناخت کاملی که از یکدیگر به دست نیاورده‌ایم، سوتفاهم‌ها را می‌سازد و باعث بروز دعوا می‌شود. داشتن یک رابطه سالم و بدون تنش، بدون آگاهی و مطالعه اتفاق نمی‌افتد. این اثر منبعی عالی برای ارتباط بین زن و مرد و شناخت زنان است، همه ما در زندگی خود با مسایلی روبه‌رو می‌شویم که هرچند به ظاهر کوچک و پیش پا افتاده‌اند اما می‌توانند عاملی برای بروز مشکلات بزرگ در زندگی مشترک شوند. 

حال با شنیدن این کتاب می‌توانید به شناخت بهتری از زنان دست پیدا کنید. اگر خودتان زن هستید خودتان را عمیق‌تر می‌شناسید و اگر مرد هستید، زن زندگی‌تان را بهتر می‌شناسید و ارتباط عاشقانه میانتان عمیق‌تر می‌شود. به هرحال نباید فراموش کرد که هر رابطه‌ای با چالش‌های زیادی روبه‌روست. اما اگر بتوانیم بر چالش‌ها غلبه کنیم، می‌توانیم به همراه یکدیگر در عشق رشد کنیم.

کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم راهنمایی ارزشمند است برای اینکه بیاموزیم چطور با زن زندگی خود ارتباط برقرار کنید. دکتر جان گری به شما می گوید که چطور ارتباط عاشقانه خود را عمیق‌تر کنید. کلام ، سخن وگفتگو باید مبتنی بر علم وآگاهی باشد که باعث رنجش وسوتفاهم نشود .این کتاب از جمله کتب روانشناسی است که به ما می آموزد از چه کلامی استفاده کنیم تا در یک رابطه موفق شویم.

کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم را به تمام زنان و مردانی که به رابطه میان خود اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ جان گری

دکتر جان گری، ۲۸ دسامبر ۱۹۵۱ در تگزاس آمریکا متولد شد. او سال‌هاست در زمینه‌ روابط به زنان و مردان مشاوره می‌دهد. معروف‌ترین کتاب دکتر جان گری، مردان مریخی، زنان ونوسی است که در زمینه درک تفاوت‌های بین زنان و مردان است که به زبان‌های مختلفی در دنیا ترجمه شده است.

بخشی از کتاب صوتی چگونه زن زندگی ام را درک کنم 

تصورکنید که مردها از سیاره مریخ و زنان از سیاره ونوس هستند. روزی وقتی مریخی‌ها با تلسکوپ خود درحال تماشای دیگر سیارات بودند، ونوسی‌ها را کشف کردند. آنها عاشق ونوسی‌ها شدند و به سرعت سفینه‌ای اختراع کردند و به سوی آنها پرواز کردند. ونوسی‌ها با آغوش باز از مریخی‌ها استقبال کردند. عشق میان مریخی‌ها و ونوسی‌ها شگفت انگیز بود.

اگرچه آنها از دو دنیای متفاوت بودند از تفاوتهای یکدیگر لذت می‌بردند و ماه‌ها زمان صرف کردند تا یکدیگر را بشناسند و نیازهای متفاوت هم را کشف و درک کنند. سپس مریخی‌ها و ونوسی‌ها تصمیم گرفتند به زمین پرواز کنند اما فراموش کردند که از دو سیاره متفاوت‌اند و از آن روز به بعد با هم اختلاف دارند.

زمانی که مرد ساکت است برای زن بسیار آسان است که بدترین مسائل را در ذهنش تصورکند.

زمانی که زنی ناراحت است یا روز پرفشاری را پشت سر گذاشته است برای احساس آرامش به دنبال شخصی است که بتواند به او اعتماد کند وبا او درباره مشکلاتش با شرح جزئیات صحبت کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان