دانلود کتاب صوتی اصول هفت گانه برای پایداری ازدواج + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول هفت گانه برای پایداری ازدواج اثر جان ام کاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول هفت گانه برای پایداری ازدواج

معرفی کتاب صوتی اصول هفت گانه برای پایداری ازدواج

کتاب صوتی اصول هفت گانه برای پایداری ازدواج نوشته جان ام کاتمن است که انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر کرده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب کاربردی اصول هفت گانه برای پایداری ازدواج است. 

درباره کتاب اصول هفت گانه برای پایداری ازدواج

کتاب اصول هفت‌گانه برای پایداری ازدواج، سیستمی را در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهد تا سلامت زندگی‌شان را ارزیابی کنند و روش‌ها و تدابیری را نیز به آن‌ها ارائه می‌کند تا بتوانند بارِ دیگر به سازگاری در پیوند زناشویی‌شان دست یابند. روان‌شناس، جان اِم. گاتمَن، با کمک روزنامه‌نگاری به نامِ نان سیلوِر (Nan Silver)، به خواننده نشان می‌دهد که چرا بعضی از ازدواج‌های شاد و پایدار، تا چندین دهه دوام می‌آورند، و زوجینی که از ازدواج خود راضی نیستند چطور می‌توانند روابط‌شان را بهبود دهند. 

اگر زوجین می‌خواهند ازدواج سازگارانه‌ای داشته باشند، باید با یکدیگر دوستیِ نزدیک و صمیمانه برقرار کنند. یک رابطهٔ نزدیک و صمیمانه باعث می‌شود تواناییِ زوجین برای تحمل راحت‌ترِ سختی‌های پیشِ رو بیشتر شود، در غیر این صورت، سختی‌ها، رابطهٔ زناشویی را تضعیف می‌کنند؛ چنین رابطهٔ صمیمانه‌ای به هر یک از زوجین کمک می‌کند تا احساس کنند با هم در یک تیم و در کنارِ یکدیگر هستند، نه در مقابلِ یکدیگر.

این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا زندگی خودتان را تغییر کنید و از زندگی لذت بیشتری ببرید و بتوانید زندگی‌تان را تغییر دهید.  

شنیدن کتاب اصول هفت گانه برای پایداری ازدواج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان