دانلود کتاب صوتی معجزه انضباط فردی با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه انضباط فردی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه انضباط فردی

معرفی کتاب صوتی معجزه انضباط فردی

کتاب صوتی معجزه انضباط فردی اثری از برایان تریسی است که به مخاطبان کمک می‌کند تا با تنبلی خداحافظی کنند. تریسی اصولی را برای منظم و منضبط بودن ارائه می‌کند و تضمین می‌کند که در صورت به کار بستن این اصول به مردی منظم و منضبط تبدیل می‌شوید. 

نسخه صوتی این اثر را انتشارات ماه آوا با ترجمه محمد اسکندری و صدای گرم و زیبای حمید یزدانی در اختیارتان قرار داده است. این اثر بعد از انتشارش در سال ۲۰۱۰ به سرعت در فهرست کتاب‌های پرفروش در زمینه موفقیت و خودشناسی جای گرفت.

درباره کتاب صوتی معجزه انضباط فردی

برایان تریسی که در دنیا به دلیل نوشتن کتاب‌های مختلف در حوزه‌های موفقیت و خودیاری نوشته می‌شود، در ابتدای کتاب معجزه انضباط فردی به موضوعی جالب اعتراف می‌کند: او خودش هرگز  آدم منضبط و منظمی نبوده است. اما زمانی که یک ناشر از او درخواست می‌کند تا کتابی با همین موضوع بنویسد، متوجه نمود بیرونی رفتارش و تاثیر آن بر دیگران می‌شود. همین موضوع سبب می‌شود تا خودش هم به آدم منظمی تبدیل شود. 

معجزه انضباط فردی، ۹ اصل را برای ایجاد نظم در زندگی به مخاطبان معرفی می‌کند. اصولی که با راهکارهای عملی ادغام شده‌اند و به همه مخاطبان کمک می‌کند تا با تنبلی و تن‌پروری خداحافظی کنند. اولین اصل درست فکر کردن است. کاری که شاید بسیاری از انسان‌ها از آن فراری باشند اما در هر صورت اگر به دنبال این هستید که نتیجه با کیفیتی از کارتان بگیرید باید بتوانید بتوانید این اصل را بیاموزید. 

در فصل‌های بعدی کتاب، اهمیت برنامه ریزی روزانه و چگونگی مدیریت کارها در یک روز بررسی می‌شود. تریسی معتقد است که انسان‌ها برای اینکه بتوانند انسان‌های منضبطی باشند باید زندگی سالمی داشته باشند و همیشه مقداری پس انداز به آن‌ها کمک می‌کند. البته چیزی که از هردوی این اصول مهم‌تر است، جرات داشتن و همچنین سخت‌کوشی است. زندگی خود او مثال بارزی از به کار گرفتن این دو اصل است. در اصل اگر برای به دست آوردن چیزی تلاشی نکنید، به سادگی هم آن را از دست خواهید داد. 

یادگیری یکی دیگر از این اصول مهم است. انسان برای پیشرفت کردن باید دائما در حال یادگیری باشد و مرتب با دنیا به پیش رود. در نهایت چیزی که شما را به یک انسان منضبط و منظم تبدیل می‌کند، استمرار و پافشاری است. به خصوص در زمانی که این کار سخت و نشدنی به نظر می‌رسد.

کتاب صوتی معجزه انضباط فردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

معجزه انضباط فردی مانند دریچه‌ای است که نوع دیگری از زندگی کردن را به شما نشان می‌دهد. زندگی که با احساس آرامش، پیشرفت و یادگیری عجین شده است. اگر به دنبال ساختن چنین زندگی برای خود هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند.

برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده‌ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد.

تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره‌های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

از میان آثار برایان تریسی می‌توان به گستره وسیعی از کتاب‌ها در زمینه‌های موفقیت و خودیاری و همچنین مدیریت و کسب و کار اشاره کرد. کتاب‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا به درآمد دلخواه خود برسید، رهبری یک تیم را بر عهده بگیرید، هدف گذاری کنید و با برنامه‌ریزی به تمام اهدافتان دست پیدا کنید و ...

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

زهرا
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

موضوع کتاب بسیار جالب و ضروری هست برای تمام افراد، گویندگی هم خیلی خوب بود، اما چرا اجرا در نرم افزار به مشکل می‌خوره، صدا می‌پره جلو و عقب!

کاربر ۶۰۴۲۴۴۹
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

اگه از زندگیت راضی نیستی حتما این کتاب رو امتحان کن

هما
۱۴۰۲/۰۵/۳۱

مختصر و مفید و دوست داشتنی

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
۳۲,۷۶۰
۳۰%
تومان