دانلود کتاب صوتی لایم لایت با صدای شهرام عبدلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لایم لایت اثر چارلی  چاپلین

دانلود و خرید کتاب صوتی لایم لایت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی لایم لایت

کتاب صوتی لایم لایت اثر کمدین مشهور، چارلی چاپلین، داستان زندگی رو به زوال یک کمدین معروف به نام کالوه رو است. این داستان را با ترجمه رضا سیدحسینی و صدای شهرام عبدلی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی لایم لایت

داستان لایم لایت آخرین اثری است که چارلی چاپلین درسال‌های آخر عمرش نوشت. او در این داستان از زندگی رو به زوال یک کمدین مشهور به نام کالوه رو نوشته است. او به خوبی زندگی زیبای گذشته‌اش را به یاد می‌آورد. زمانی که همه به تشویق او از جا بلند می‌شدند و با ادای احترام او را بدرقه می‌کردند. اما در داستان با شخصیت‌های دیگری هم آشنا می‌شویم. افرادی که در جوانی با او دوست و همکار بودند، صاحب‌خانه‌ی کالوه رو و دختری جوان که دست به خودکشی می‌زند. کالوه رو او را نجات می‌دهد و این سرآغاز آشنایی آن دو و عشقی است که بینشان ایجاد می‌شود و زندگی‌شان را تغییر می‌دهد....

این کتاب آخرین اثر چاپلین است، او این داستان را در دوران پیری خلق کرده است و می‌تواند مانند یک راهنمایی باشد که به ما کمک می‌کند تا با زندگی و شخصیت این کمدین بزرگ آشنا شویم.

کتاب صوتی لایم لایت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستان از شنیدن این کتاب لذت می‌برند. اگر دوست دارید اثری زیبا از چارلی چاپلین بخوانید، لایم لایت گزینه خوبی برای شما است. 

درباره چارلی چاپلین

سِر چارلز اسپنسر چاپلین ۱۶ آوریل ۱۸۸۹  در لندن و در خانوده‌ای بسیار فقیر به دنیا آمد. او که به اسم چارلی چاپلین مشهور است، یکی از بزرگترین و مشهورترین بازیگران و کارگردانان سینما و همچنین آهنگساز برجسته هالیوود و برنده سه جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند.

چاپلین در زمینه‌های سینما و تئاتر ۷۷ سال (۱۸۹۹–۱۹۷۶) فعالیت کرد. شروع فعالیت‌های وی از سالن ویکتوریا انگلستان بود که تا سن ۸۷ سالگی ادامه یافت. وی در سال ۱۹۱۹ همراه با تعدادی از دوستان سینمایی خود اتحادیه سینماگران را تأسیس کرد. چاپلین یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما است. چرالی چاپلین  ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷ در ۸۸ سالگی در سوئیس چشم از دنیا فروبست. می‌توانید داستان زندگی او را در کتابی به قلم خودش با ترجمه روان محمد قاضی بخوانید.  

نظرات کاربران

kodamir
۱۳۹۹/۱۰/۰۷

بیست۲۰

زمان

۶ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان