دانلود کتاب صوتی دنیای علی بابا با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دنیای علی بابا اثر پورتر اریسمن

دانلود و خرید کتاب صوتی دنیای علی بابا

معرفی کتاب صوتی دنیای علی بابا

کتاب صوتی دنیای علی بابا نوشته‌ی پورتر اریسمن، اثری جذاب و شنیدنی است که درباره‌ی همکاری نویسنده با شرکت بزرگ علی بابا در چین و موفقیت این شرکت صحبت می‌کند. 

اگر دوست دارید بدانید چگونه یک شرکت چینی تجارت جهانی را متحول کرد، این کتاب صوتی را با ترجمه‌ی کژوان آبهشت و صدای کاوه یانقی گوش کنید.  

درباره‌ی کتاب صوتی دنیای علی بابا

پورتر اریسمن، در کتاب صوتی دنیای علی بابا می‌خواهد به این سوال پاسخ دهد: چگونه یک شرکت چینی تجارت جهانی را متحول کرد؟ او در کتاب صوتی دنیای علی بابا از زندگی و نحوه‌ی کارکردن جک ما، مدیر و موسس شرکت علی بابا در چین می‌گوید. جک ما یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین کارآفرینانی است که موفق شده تا شکست‌های زندگی‌اش را به پله‌ای برای موفقیت تبدیل کند و دنیا را تحت تاثیر قرار دهد. پروتر اریسمن، در کتاب صوتی دنیای علی بابا از همکاری‌ چندین ساله‌اش با شرکت علی بابا، پیچ و خم‌های کار و موفقیتش در این مسیر می‌گوید. 

کتاب صوتی دنیای علی بابا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودیاری از شنیدن کتاب صوتی دنیای علی بابا لذت می‌برند. اگر دوست دارید با زندگی و نحوه‌ی کار کردن یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان دنیا آشنا شوید، کتاب صوتی دنیای علی بابا را گوش کنید. 

بخشی از کتاب صوتی دنیای علی بابا

همین که توی صندلی عقب تاکسی خزیدم، راننده، تاکسی متر را به کار انداخت. رو به من برگشت و گفت: «خب، مقصدتون کجاست؟»

- جاده ونسان. دفتر مرکزی علی بابا.

کمی خیابان‌های هانگ ژو را گز کردیم و از کنار چند ساختم ان دردست احداث، چندین مغازه و دریاچه غربی شهر رد شدیم. در این موقع راننده سر بحث را باز کرد.

- شما تو علی بابا کار می‌کنین؟

گفتم: «بله! سال ۲۰۰۰ بود که وارد شرکت شدم. شش سالی می‌شه که اونجا مشغولم.»

- خداوکیلی؟ نمی‌دونستم علی بابا کارمند خارجی هم داره. چی شد تصمیم گرفتین واسه یه شرکت چینی کار کنین؟

- با خودم فکر کردم خیلی جذاب‌تره که بخوای یه شرکت چینی را در سطح بین المللی مطرح کنی، تا اینکه یه شرکت خارجی را وارد چین کنی. چالش هیجان انگیزیه.

راننده اندکی مکث کرد و باز ادامه داد:

- راستش جک ما را می‌شناسم. تو دبستان، هم مدرسهای و همکلاس بودیم. خیلی باهاش در تماسی؟

- آره. دائم باهم کار می‌کنیم. باهاش به خیلی از کشورای دنیا سفر کردم.

راننده پرسید: «می‌خواین بدونین چی شد که جک ما به اینجایی رسید که الآن هست؟ »

خیلی هم مشتاق نبودم بدانم راننده می‌خواهد به چه برسد؛ ولی گذاشتم حرفش را ادامه دهد.

- چون خوش شانسه آقا. سرِ وقتِ درست، سرِ جایِ درست بود.

برای منی که تمام تلاش‌های بی دریغ جک و تیمش را برای ساخت علی بابا دیده بودم، سخت بود که در برابر این گفته حالت تدافعی نگیرم. با خودم فکر کردم، اگر برای تاسیس بزرگ‌ترین شرکت تجارت الکترونیک چین فقط لازم بود که در زمان درست در جای درست باشی، پس چرا بقیه ۱.۳ میلیارد جمعیت چین هنگام ورود اینترنت به کشورشان این موقعیت را ندیدند و از آن بهره نبردند؟ تازه مگر نه اینکه راننده و جک هر دو در یک شهر هم کلاس بوده‌اند، پس آیا راننده در زمانِ درست، در جایِ درست نبوده است؟

با تمام این اوصاف سکوت پیشه کردم؛ چون نتیجه‌ای در بحث با راننده نمی‌دیدم. بله، جک در زمانِ درست در مکانِ درست بود؛ اما د ر ظاهر، صلاحیت میلیون‌ها نفر برای تاسیس یک تجارت الکترونیک، به مراتب بیشتر از یک معلم اهل هانگ ژو بود که دو بار هم در آزمون ورودی کالج رد شده بود. با وجود این، جک تنها کسی بود که از فرصت استفاده کرد. او آدمِ درست، در مکانِ درست و در زمانِ درست بود.

خوب حالا چرا جک، چه چیزی او را متمایز می کرد، انگیزه اش چه بود؟ پیش از تاسیس علی بابا، پاسخ این پرسش‌ها در زندگی جک وجود داشت. من داستان زندگی او را طی سالیان و بسیار جسته وگریخته شنیدهام. 

نظرات کاربران

ata2000ata
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

کتاب خوبیه شاید داستان جالبی نداشته باشه ولی حائز نکات خیلی قشنگ و مهم و عالیه برای کسانی که دوست دارند فذوشگاه اینترنتی داشته باشند

زمان

۷ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۳۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۳۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان