دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت زمان اثر دیوید لوئیس‌

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت زمان

معرفی کتاب صوتی مدیریت زمان

کتاب مدیریت زمان اثری از دیوید لوئيس نویسنده مطرح حوزه موفقت و خالق کتاب‌ تیز و بز فکر کن و عمل کن است. 

 درباره کتاب صوتی مدیریت زمان

 مدیریت کردن زمان یک هنر است. گاهی ممکن است شما چندین برنامه در یک روز داشته باشید که زمان‌های آنها هم مشخص شده است اما هرقدر هم تلاش می‌کنید فقط به دو یا سه تای آنها می‌توانید برسید. دلیلش چیست؟ مگر برنامه‌ریزی نکرده بودید؟ حتما این کار را کرده بودید اما مثلا جلسه‌ای داشتید که بیشتر از زمانی که برایش پیش‌بینی کرده بودید طول کشیده، تلفنتان زنگ خورده و مجبور شدید یک ساعت با کسی حرف بزنید که هیچ برنامه‌ای برایش نداشتید و یا کاری فوری پیش آمده که اصلا انتظارش را نداشتید. چطور می‌شود این مشکلات را در زمان‌بندی کارها به حداقل رساند؟ چه برنامه‌ای می‌توان ریخت که به مشکلات این‌چنینی برنخوریم؟

دیوید لوئيس در این کتاب صوتی، برنامه‌ای را به شما معرفی می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید سریع‌تر و پرثمرتر در زندگی عمل کنید و از وقتتان بهترین استفاده را ببرید. 

توصیه‌های‌ لوئيس در این کتاب‌ به‌ همه‌ کمک‌ می‌کند تا در ابعاد مختلف‌ زندگی‌ شخصی‌ و شغلی‌ از وقت‌ محدود و ارزشمند خود به‌طور موثرتری‌ استفاده کنند.

 شنیدن کتاب مدیریت زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر واقعا مایلید که روش‌های صحبیح مدیریت زمان را یاد بگیرد و نگرانی‌تان را از بابت نداشتن وقت کافی در انجام کارها و گذراندن اوقات خود با عزیزانتان کاهش دهید. پیشنهاد ما این است که کتاب مدیریت زمان دیوید لوئيس را با دقا تما گوش دهید.

درباره دیوید لوئيس

دیوید لوئيس از بزرگترین فیلسوفان تحلیلی معاصر است که در دانشگاه هاروراد شاگرد کسانی همچون کواین بود.  او از بنیان گذاران نظریه این همانی (نظریه‌ای در فلسفه ذهن) است.شهرت او بیشتر به دلیل نظریه واقع‌گرایی موجه است اما در فلسفه زبان، فلسفه ذهن، متافیزیک، معرفت‌شناسی و منطق فلسفی هم تأثیر بسزایی داشته‌است. یکی از معروفترین نظرات دیوید لوئيس این است که  تعداد نامحدودی از «جهان‌های ممکن» انضمامی و از لحاظ علی مستقی وجود دارند که جهان انسان‌ها تنها یکی از آنها است. لوئیس متولد سال ۱۹۴۱ بود و در سال ۲۰۰۱ درگذشت.




نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت

حجم

۴۴۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت

حجم

۴۴۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان