دانلود و خرید کتاب نفوذ به وی‌سی بردلی مایلز ترجمه محمدسعید عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نفوذ به وی‌سی اثر بردلی مایلز

کتاب نفوذ به وی‌سی

معرفی کتاب نفوذ به وی‌سی

کتاب نفوذ به وی‌سی، نوشته بردلی مایلز، راهنمایی برای ورود به صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر است. این اثر را با ترجمه‌ی سید محمدرضا باقرزاد، محمد سعید عظیمی بخوانید.

درباره‌ی کتاب نفوذ به وی‌سی

بردلی مایلز در کتاب نفوذ به وی‌سی درباره‌ی راه و روش‌های ورود به صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر نوشته است. این اثر بر اساس تجربیات او نوشته‌شده‌اند. تجربیاتی که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید دایره‌ی دید خود را گسترش دهید و از روش‌های مختلف ورود به صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر آگاه شوید. مرحله‌ی بعد بالابردن تجربیات و انجام کارهای مختلف است که به شما کمک می‌کند تا جایگاه خودتان را در این مسیر محکم کنید. کتاب نفوذ به وی‌سی به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد: «سرمایه‌گذاری خطرپذیر چیست؟» و «چگونه می‌توان ایده و طرح یک شرکت را با موفقیت ارائه داد تا بتوانیم قرارهای ملاقات و مصاحبه‌های بعدی را نیز به دست بیاوریم؟» بنابراین کتابی مفید و خواندنی برای تمام فعالان این حوزه است. نفوذ به وی‌سی به شما این امکان را می‌دهد تا از تجربیات افرادی که قبلا در این مسیر حرکت کرده‌اند استفاده کنید تا مسیر پیش‌رویتان، با موفقیت طی شود. 

کتاب نفوذ به وی‌سی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب نفوذ به وی‌سی برای تمام افرادی است که به امور مالی علاقه دارند و دوست دارند در صعنت سرمایه‌گذاری، شروع به فعالیت کنند.

بخشی از کتاب نفوذ به وی‌سی

ورود ناگهانی به سرمایه‌گذاری خطرپذیر ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما امکان‌پذیر است. من وقتی مطمئن شدم شغل مناسب برای من شغلی در صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر است، شروع به جمع‌آوری اطلاعات از دیگران در این زمینه کردم. در اینجا می‌خواهم بخشی از آن اطلاعات را به شما انتقال دهم.

شخص الف: به نظرم شما باید برای دو سال در حوزه فناوری، یا بخش TMT حوزه سرمایه‌گذاری یک بانک مطرح و رده‌بالا کار کنید. بعد از این دو سال کار محدود، کاریاب‌ها شما را به یک دفتر سرمایه‌گذاری خطرپذیر رده‌بالا می‌فرستند.

شخص ب: من دو سال در حوزه مشاوره مدیریت با تمرکز بر بخش فناوری، کار کردم. در وقت‌های آزادم با سرمایه‌گذاران خطرپذیر ارتباط می‌گرفتم و در آخرین سالی که مشاور بودم، توانستم چند قرار مصاحبه با چند نفر از آنها بگذارم.

شخص پ: بعد از دوره کارشناسی‌ام حدود چهار سال در امور مالی شاغل بودم و بعد از گرفتن مدرک MBA از یکی از ۱۵ دانشگاه برتر در شاخه کسب‌وکار، توانستم قرارهای مصاحبه زیادی در این زمینه [سرمایه‌گذاری خطرپذیر] داشته باشم.

همه اینها، راه‌هایی قابل اعتماد برای ورود به سرمایه‌گذاری خطرپذیر هستند، اما می‌خواهم این موضوع را که این راه‌ها تنها راه‌های ممکن برای ورود به این عرصه هستند، در ذهن شما از بین ببرم. در سال‌های ابتدایی دوره کارشناسی‌ام پس از گفت‌وگوهایی که با افراد باتجربه داشتم، به این نتیجه رسیدم که بهترین روش برای من، گذراندن یک دوره کارآموزی در بانکداری سرمایه‌گذاری است. بعد از آن باید سعی کنم یک پیشنهاد کار تمام‌وقت دریافت کنم و برای ورود به سرمایه‌گذاری خطرپذیر ابتدا دو سال در آنجا شاغل باشم.

من درباره رفتار و عملکرد مناسب در بانکداری سرمایه‌گذاری مطالعات زیادی انجام دادم، تکنیک‌های ارزشیابی را بررسی کردم، وال‌استریت اوایسیس را زیر نظر گرفتم و راهنماهای مربوط به بانکداری سرمایه‌گذاری را که در مرجر اَند اینکویزیشن در دسترس بودند، خواندم. موفق شدم در دوره کارآموزی یکی از بانک‌های مطرح سرمایه‌گذاری در بخش فناوری، جذب شوم و به نظرم می‌رسید بالاخره در مسیری قرار گرفته‌ام که برای آینده‌ام تصور کرده بودم، اما با این همه، احساس تیره‌روزی می‌کردم.

به مدت ۱۰ هفته با آن شرایط کنار آمدم، اما زندگی با بیش از ۱۲۰ ساعت کار ماهانه چیزی نبود که در طولانی‌مدت به درد کسی مانند من بخورد. هرچه دوره کارآموزی‌ام پیش‌تر می‌رفت، بیشتر متوجه می‌شدم که واقعا چرا علاقه دارم در صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر کار کنم؛ به‌خاطر هجوم آدرنالین ناشی از هیجان ایستادن در مقابل کارآفرینان و همکاری همه‌روزه با آنها بود که کار در این صنعت را دوست داشتم. برای من اشتغال در سرمایه‌گذاری خطرپذیر مثل شغل نبود، چون واقعا از فرایند کمک به استارت‌آپ‌ها برای رشد و گسترش لذت می‌بردم.

نظرات کاربران

سعید بزرگ
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

این یک کتاب مناسب برای شناخت فضای حاکم بر شرکت‌های مالی و استارت‌آپ‌ها است و به خصوص میتونه برای ایجاد آمادگی ذهنی برای شرکت در مصاحبه‌های استخدامی مفید باشه. ترجمه کتاب هم همون طور که از خلاصه‌ش تقریبا مشخصه، واقعا

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان