دانلود کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن با صدای شهین نجف‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن اثر زیتا آنت وبر

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن

معرفی کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن

کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن نوشته‌ی زیتا آنت‌ وبر اثری خواندنی برای تمام زنانی است که به سن چهل‌سالگی نزدیک می‌شوند و از رسیدن به آن هراس دارند. 

نسخه صوتی کتاب بهترین دوران زندگی زن را با ترجمه‌ی روان مهدی قراچه‌داغی و صدای شهین نجف‌زاده بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن

زیتا آنت وبر در کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن از دوران بعد از چهل سالگی به عنوان بهترین دوران زندگی زن یاد می‌کند. هرچند تمام رسانه‌ها و احساسات منفی درون وجود ما در تلاشند تا رسیدن به سن چهل سالگی را ترسناک و بد جلوه دهند و از بحران‌هایی که پیش می‌آید سخن بگویند، اما حقیقت چیز دیگری است. زیتا آنت وبر به ما می‌آموزد چطور می‌توانیم با تمام این احساسات منفی درون وجودمان کنار بیاییم، بسیاری از نگرانی‌ها را کنار بگذاریم و در نهایت انرژی خودمان را صرف مدیریت صحیح احساسات، عواطف و ومسئولیت‌هایمان کنیم. 

کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن اثری شنیدنی و جذاب برای تمام زنان فارغ از سن و سال، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایشان است. کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن به تمام بانوان کمک می‌کند تا زندگی خود را به بهترین نحو ممکن، سر و سامان بدهند.

بخشی از کتاب صوتی بهترین دوران زندگی زن

«به یاد دارم قبل از چهلمین سالروز تولدم افسرده شده بودم. در دفتر یادداشت خود نوشتم به ۴۰ سالگی نزدیکتر از ۳۹ سالگی هستم. می‌خواهم زمان متوقف شود. من تمرینی برای ۴۰ سالگی انجام نداده‌ام. اما به هر تقدیر ۴۰ ساله شدم و به مدت شش ماه افسرده بودم تا این که به خودم آمدم و دیدم که این پایان زندگی من نیست. اما می‌دانم برای زنانی که در این جامعه زندگی می‌کنند بسیار سخت است. می دانید ۴۰ سالگی مانع بزرگی است. به این نتیجه رسیدم که با نوشتن هراس‌ها و اضطراباتم به درک و فهم و شفا می‌رسم. من این کار را به عنوان یک اقدام خودیار و به عنوان وسیله ای برای رسیدن به التیام به همه توصیه می کنم.»

پدیده جدیدی در کار است، این که یک «تاریخ مصرف» زنانه در کار است دیگر قابل قبول نیست و شمار فزاینده‌ای از زنان تاریخ بی‌مصرف شدن‌شان را بی اساس می‌پندارند. نه تنها زن میانسال برای پیر و جاافتاده شدن تعریف جدیدی ارائه می‌دهد، بلکه برای سکسی بودن، نشاط و قدرتمندی، مفاهیم جدیدی در نظر می‌گیرد. زن میانسال روزگار ما در مقایسه با زنان نسل گذشته از سلامتی قابل ملاحظه‌ای برخوردار است. از برنامه غذایی مناسبی پیروی می‌کند و به پوست خود می‌رسد. زنان امروز به اطلاعات بیش تری دسترسی دارند و بر زدگی خود مسلط‌تر هستند.

زنان امروز از فرصت مناسبی برخوردارند تا مدت طولانی‌تری جوان بمانند و جوان‌تر به نظر برسند. از سلامت عمومی بهتری برخوردارند، از آمادگی جسمانی بیشتری بهره‌مند هستند. استفاده از ابزار و لوازم برقی پیشرفته سببی گردیده تا کارخانه دیگر آن مشقت روزگار گذشته را نداشته باشد.

به این نکته توجه کنید: امروزه می توان انتظار داشت که زنان ۴۰ ساله به طور متوسط به ۸۰ سالگی برسند. بنابراین میانسالی در نیمه راه زندگی بودن است. با آن که این سال‌ها ممکن است با دشواری‌هایی روبه رو باشد، به شما مربوط است که به این مشکلات برسید. اگر بخواهیم از مارکوز اورلیوس استناد کنیم:

«زندگی انسان را، فکر او می‌سازد.»

نظرات کاربران

رحیمه
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

کتاب جالبی بود و چقدر زنان جامعه ما به خصوص آنهایی که در آستانه چهلذسالگی قرار دارند به این کتاب نیاز دارند توصیه می کنم حتما بخونید ممنون

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
۳۰,۸۰۰
۳۰%
تومان