دانلود کتاب صوتی زن در گذر میانسالی با صدای مرجان شهنازفرد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زن در گذر میانسالی اثر برنارد ای اسکین

دانلود و خرید کتاب صوتی زن در گذر میانسالی

معرفی کتاب صوتی زن در گذر میانسالی

کتاب صوتی زن در گذر میانسالی نوشتهٔ برنارد ای اسکین و لین اس دوماس و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی و با صدای مرجان شهنازفرد است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شویم چگونه پس از ۳۵ سالگی جوان و سالم بمانیم؟

درباره کتاب صوتی زن در گذر میانسالی

کتاب زن در گذر از میانسالی دربارۀ زنان در سال‌های میانسالی (۳۶ تا ۵۰ ساله) است و تغییراتی که در خلق و خو و بدن آنها رخ می‌دهد. نویسنده مخاطب را با موضوعات جالبی آشنا می‌‌کند از جمله روش‌های طبیعی برای نشاط هرچه بیشتر، روبه‌روشدن با تغییرات عادت ماهانه، داغ شدن زن‌ها در این دوران، روش‌های جلوگیری بعد از سی و پنج سالگی، افزایش طول زمان بارآوری، بهره‌مندشدن از بهترین روابط جنسی، تیروئید عاملی مهم در میانسالی و... .

سال‌های گذر برای زنان مرحله منحصر به‌فردی است؛ در‌حالی‌که متاسفانه این دوران مورد بی مهری قشر پزشکی و حتی خود زنان قرار گرفته است. آنچه مهم است با شناخت و درک این دوران زنان‌، نه‌تنها با این تغییرات کنار آمده بلکه می‌توانند وقوع آن را به تاخیر بیندازند و حتی مانع بروز آن شوند. این امر زمانی تحقق می‌یابد که زنان از سنین ۳۵ سالگی به این موضوع واقف شده و با انجام شیوه‌های صحیح و موثری که در این کتاب با ذکر مثال توضیح داده شده، بر این مشکلات فایق آیند.

در کتاب تمام عوامل مؤثر و روزمره از نظر پزشکی و روان‌شناسی آورده شده است تا مخاطب با هم‌ذات‌پنداری و تطبیق مشکل خود با مثال بتواند راهکار مناسب را پیدا کند.

در بخشی از کتاب صوتی «زن در گذر میانسالی» می‌شنویم:

«من فهمیدم که تنها نیستم. ما بطور دقیق به توصیه‌های پزشکان عمل می‌کنیم، ورزش می‌کنیم، غذای مناسب می‌خوریم و با این حال احساس فرسودگی و خستگی می‌کنیم، همیشه فکر می‌کنیم بر تغییرات جسمانی خود مسلط هستیم، ما به نسلی تعلق داریم که می‌داند چگونه با پیر شدن مبارزه کند، پس چه اتفاقی برایمان افتاده است؟»

شنیدن کتاب صوتی زن در گذر میانسالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب زن‌هایی است که به بدن و روان خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند در میانسالی با نشاط و سرزندگی بیشتر این دوران را بگذرانند. 

با اطلاع از چگونگی تغییرات جسمانی بر شادابی و طراوت خود بیفزایید و با استفاده از شیوه‌های مختلف از چالش‌های مربوط به سال‌های گذر عبور کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان