دانلود و خرید کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان جک کنفیلد ترجمه بیتا ملک‌آرا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان اثر جک کنفیلد

کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان

معرفی کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان

کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان نوشته گروهی از نویسندگان است. این کتاب با ترجمه بیتا ملک آرا و سیمین رئیسی‌زاده منتشر شده است. این کتاب داستان‌های کوتاهی روایت می‌کند و در هر داستان یکی از نیازهای روانی و عاطفی زنان را بیان می‌کند.

کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان به خواننده یاد می‌دهد به راحتی می‌توان احساس خوشبختی کرد فقط کافی است راه آن را بدانید و آن را احساس کنید. با خواندن کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان می‌توانید به یک زندگی شاد برسید.

خواندن کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان

از وقت مادر شدن دوستم دارد می‌گذرد. برای صرف نهار دور هم نشسته‌ایم که دوستم ناگهان می‌گوید که او و همسرش به فکر بزرگ کردن خانواده افتاده اند. منظور او این است که ساعت بیولوژیکی اش شمارش معکوس را شروع کرده، و او به اجبار باید به فکر مادر شدن باشد!

تقریبآ با شوخی می‌گوید:"داریم نظر خواهی می‌کنیم، فکر می‌کنید من می‌تونم بچه داشته باشم؟"

لحن بیطرف خود را حفظ می‌کنم و با احتیاط می‌گویم:" زندگیتان را تغییر خواهد داد." می‌گوید:"می‌دونم...، دیگه نه از خواب شنبه‌ها خبری هست و نه از تعطیلات خود بخود!"

اما من اصلا منظورم این نبود. به دوستم نگاه می‌کنم، سعی می‌کنم در مورد مطالبی که می‌خواهم بگویم تصمیم‌گیری کنم. دلم می‌خواهد آن چه را که هرگز در کلاس‌های بچه داری نخواهد آموخت، یاد بگیرد.

می‌خواهم به او بگویم که زخم‌های فیزیکی بچه داری مداوا می‌شوند، اما مادر شدن زخم‌های عاطفی برای او بجا خواهد گذاشت که آن قدر عمیق هستند که او را برای همیشه آسیب‌پذیر خواهد ساخت.

می خواهم به او اخطار کنم، در آن صورت هرگز حادثه‌ای را در روزنامه نخواهد خواند مگر این که از خود بپرسد: "اگر اون بچه من بود چی می‌شد؟" این که هر تصادف ساده، هر آتش سوزی باعث نگرانی خاطر او خواهد شد؛ این که وقتی تصاویر کودکان قحطی زده را مشاهده می‌کند از خود می‌پرسد: آیا چیزی بدتر از تماشای مرگ فرزند هست؟

به دقت به ناخن‌های مانیکور شده و لباس شیک او نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم که صرف نظر از این که او تا چه حد با کلاس است، مادر شدن او را تا حد خرسی که از توله‌اش محافظت می‌کند، پایین می‌آورد! یک فریاد مضطربانه "مامان"! موجب خواهد شد که سوفله یا بهترین ظرف کریستال خود را بدون لحظه‌ای درنگ به زمین بیاندازد.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظرات کاربران

~
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

به معنایی واقعی عالی 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

f
۱۴۰۲/۰۴/۱۹

بسیار شیرین و خواندنی ممنون از مترجمین محترم

فهیمه نیکوگفتار
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

داستان اولش وخواندم دوست داشتم مادری که از بچگی دخترش یک شاخه گل به عنوان یک ناشناس برای دخترش می فرسته تا حس خیالپردازی به دخترش بده وارزشمندی ووقتی بیست ودوساله می شود وازدواج می کند ومادرش همان زمان فوت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲۴۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان