دانلود کتاب صوتی مادر ترزا با صدای آرش عدل‌پرور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مادر ترزا اثر وایت نورث

دانلود و خرید کتاب صوتی مادر ترزا

معرفی کتاب صوتی مادر ترزا

کتاب صوتی مادر ترزا، الهام بخش زندگی نوشته وایت نورث که با ترجمه مریم صدوقی منتشر شده است.در واقع زندگی‌نامۀ مادر ترزا محسوب می‌شود و حقایقی از زندگیِ ساده و پر برکتِ مادر ترزا را برای ما نمایان می‌کند. این کتاب با صدای آرش عدل پور منتشر شده است. 

درباره کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی

مادر ترزا از آن دسته افرادی است که به راستی می‌توان برای آنها یک رسالت قائل شد، زندگی این گونه افراد سرشار از خیر و برکت برای تمام مردم جهان بوده است، هر چند خودشان در رفاه و خوش‌زیستیِ کامل نبوده‌اند.

مادر ترزا به گونه‌ای زیسته که همواره در خانه و در حال عشق ورزیدن به خانواده‌اش بوده است. او اصلاحاتی ساده و بی‌تکلف ایجاد کرد، در حقیقت از مردم خواست تا دربارهٔ مفاهیمی چون خانه، عشق و خانواده تأمل کنند و در این دنیای در حال تغییر پذیرای برداشتی نو از این مفاهیم باشند. در انجام این کار روشی نوین برای تبلیغات مذهبی معرفی کرد، یک سازمان مذهبی بین‌المللی را رهبری کرد و بخاطر خدمتی که از روی عشق برای خانواده‌اش انجام داد محبوب مردم دنیا شد، خانواده‌ای که روزی چنان بزرگ می‌شود که تمامی انسان‌ها را دربرمی گیرد.مادر ترزا در طول زندگی‌اش تلاش کرد تا نگرش ما را نسبت به خانه، عشق و خانواده اصلاح کند. او به عنوان فردی که در قرن بیستم زندگی می‌کرد تغییرات برق‌آسایی را می‌دید که در جهان و در بین مردم در حال وقوع بود و با بصیرتی که داشت می‌دانست که مذهب کاتولیک و نیز مأموریتش مستلزم تغییراتی است تا بتواند نیازهای نوظهور و متنوع را برآورده سازد.

شنیدن کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خواندن زندگی افراد مشهور تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی

ر سال ۱۹۷۹ از زنی سالخورده و کوچک اندام پرسیدند که چه باید کرد تا صلح را در جهان ترویج داد؛ پیرزن که لباسی ساده و شاید عجیب به رنگ آبی و سفید بر تن داشت بلافاصله پاسخ داد: «به خانه برو و به خانواده‌ات عشق بورز». ممکن است جوابِ او را پیش‌پاافتاده و حتی کمی ساده‌لوحانه تصور کنیم. اما این مادرترزا بود که پاسخ می‌داد. او زمانی رهبر یک انجمن مذهبی بین‌المللی بود که موفقیت بسیاری کسب کرد و همچون چراغِ امیدی به جهان خدمت کرد و به تازگی برنده جایزه صلح نوبل شده بود. او که در ترویج صلح جهانی تبحر داشت، مسلماً زنی ساده‌لوح نبود. پس این پاسخِ به ظاهر ساده چه معنایی داشت.

در فصل‌های بعدی می‌بینیم که مادر ترزا به گونه‌ای زیسته که همواره در خانه و در حال عشق ورزیدن به خانواده‌اش بوده. او که مدام در حال سفر به دورِ جهان و کمک به فقرا و نیازمندان بوده پس چگونه می‌توانسته همواره در خانه و در حال عشق ورزیدن به خانواده‌اش باشد. به‌هرحال، این حقیقت نباید باعث شود که ادعای او را باور نکنیم، بلکه باید ما را ترغیب کند تا در این پاسخ به دنبال مفهومی عمیق‌تر باشیم، چیزی ژرف‌تر از آنچه لغات در نگاه اول در بردارند.

مادر ترزا در طول زندگی‌اش تلاش کرد تا نگرش ما را نسبت به خانه، عشق و خانواده اصلاح کند. او به عنوان فردی که در قرن بیستم زندگی می‌کرد تغییرات برق‌آسایی را می‌دید که در جهان و در بین مردم در حال وقوع بود و با بصیرتی که داشت می‌دانست که مذهب کاتولیک و نیز مأموریتش مستلزم تغییراتی است تا بتواند نیازهای نوظهور و متنوع را برآورده سازد. به‌هرحال، او اصلاحاتی ساده و بی‌تکلف ایجاد کرد، در حقیقت از مردم خواست تا دربارهٔ مفاهیمی چون خانه، عشق و خانواده تأمل کنند و در این دنیای در حال تغییر پذیرای برداشتی نو از این مفاهیم باشند. در انجام این کار روشی نوین برای تبلیغات مذهبی معرفی کرد، یک سازمان مذهبی بین‌المللی را رهبری کرد و بخاطر خدمتی که از روی عشق برای خانواده‌اش انجام داد محبوب مردم دنیا شد، خانواده‌ای که روزی چنان بزرگ می‌شود که تمامی انسان‌ها را دربرمی گیرد. 

نظرات کاربران

نور
۱۴۰۱/۰۶/۲۳

عالیه، به ما یاد می ده فقط برای خدا زندگی کنیم به خلق خدا کمک کنیم برای صلح جهانی زندگی کنیم ،تعصب نسبت به دین و نژاد نداشته باشیم ...هیچ کس و قضاوت نکنیم وفقط برای رضای خدا کاری انجام

- بیشتر
乙_みG
۱۴۰۰/۱۱/۱۲

خیلی خوب بود خوشم اومد و لذت بردم...کتاب الهام بخشی هست برای کسایی ک رویاهای بزرگ دارن...مطالعه ی این کتاب ترغیبم کرد تا تو اینترنت هم دنبال نطلب درباره ایشون بگردم ک باعث شد جملات خیلی قشنگی ازشون ببینم و

- بیشتر
ندااا
۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عالییی

بابک
۱۴۰۰/۰۷/۰۳

حتما باید در مورد این زن فداکار بیشتر کتاب نوشته بشه

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۳,۹۰۰
تومان