دانلود کتاب صوتی تنها مسئله مهم زندگی با صدای شهاب مهرپویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تنها مسئله مهم زندگی اثر گری کلر

دانلود و خرید کتاب صوتی تنها مسئله مهم زندگی

معرفی کتاب صوتی تنها مسئله مهم زندگی

کتاب صوتی تنها مسئله مهم زندگی نوشته گری کلر و جی‌ پاپاسان است. این کتاب حقیقتی ساده‌ای را بیان می‌کند که باعث نتایج فوق‌العاده در زندگی شما می‌شود. گری کلر رکورددار فروش سه کتابِ خودیاری، در آخرین کتاب خود به نام مسئله‌ی مهم، ابتدا دروغ‌ها یا برداشت‌های غلطی را که تحت عنوان مسیر موفقیت به جهانیان گفته می‌شود را افشا و سپس یک راه‌حلِ کاملاً منطقی، علمی و عملی برای پیشرفت، به مخاطبانش ارائه می‌کند.

درباره کتاب صوتی تنها مسئله مهم زندگی

امروزه موضوع موفقیت نیز مانند هر موضوع دیگری در جهان، تحت تأثیر منفیِ فضای بیزنسی قرار گرفته و به همین دلیل، در برخی موارد، دستیابی به شیوه‌های واقعیِ موفقیت برای علاقه‌مندان به این مسیر را دشوار کرده است.

این راه‌حل، تبلیغات یا فریبی دیگر نیست؛ چون او از شما نه دعوت می‌کند که صبح‌ها خیلی زود به سر کار بروید و نه می‌خواهد که برای رسیدن به موفقیت، دوندگی کنید. گری کلی می‌گوید:

«مثل تمبر پستی باشید، یعنی فقط به یک چیز بچسبید تا آن را به مقصد موردنظرتان برسانید. درواقع -تنها یک چیز- بهترین رویکرد برای رسیدن به خواسته‌هایتان است.»

در طیِ این کتاب صوتی، یافتن این «یک چیز» (در زندگی هر شخص) و تبدیل کردن آن به موفقیت واقعی در زندگی شغلی، خانوادگی و اجتماعیِ او، با مثال‌های کاملاً کاربردی طوری بیان می‌شود که واقعاً آب پاکی روی دست شومن‌های موفقیت می‌ریزد.

 به‌طور خلاصه شما با گوش دادن به کتاب صوتیِ «مسئله‌ی مهم»، تکنیک‌هایی کاربردی خواهید آموخت که با استفاده از آن‌ها در مورد هر موضوع یا مشکل شغلی، شخصی، خانوادگی یا اجتماعی، مهم‌ترین و جمع‌وجورترین کار ممکن را برای به دست آوردن بهترین نتیجه در اختیار خواهید داشت؛ آن‌هم در سریع‌ترین زمان مقدور.

شنیدن کتاب تنها مسئله مهم زندگی را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی در جهت مثبت و رشد کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تنها مسئله مهم زندگی

«سحرخیزیِ قبل از طلوع خورشید رُو پذیرفته بودم و به موسیقی‌های امیدوارکننده گوش می‌دادم و پیش از هر کسی کارم رُو شروع می‌کردم. اون‌قدر از این تفکرات پر شده بودم که وقتی به سمت دفتر کارم می‌رفتم، بقیه‌ی مردم هنوز خواب بودن… به میز کارم که می‌رسیدم خیالم راحت می‌شد که از همه زودتر به محل کارم اومدم. وقتی برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کردم، کم‌کم این باور رُو پذیرفتم که شاید جاه‌طلبی و موفقیت همینه.

ساعت هفت و نیم صبح برای کارمندان جلسه می‌ذاشتم و ساعت هفت و سی‌ویک دقیقه در رُو می‌بستم و هر کسی رُو که دیر رسیده بود، راه نمی‌دادم. بیش‌ازحد اشتیاق داشتم و کم‌کم باور کردم که این روش، تنها راهیه که می‌تونین خود و دیگران رُو به سمت موفقیت هدایت کنین… اما این روش درنهایت، فشار زیادی به من آورد و باعث آزار دیگران شد و دنیام رُو تا لبه‌ی پرتگاه رسوند! … از انجام همه‌ی این کارها چه چیزی برام باقی موند؟ من موفق شدم و البته مریض هم شدم! در نهایت، این کار، من رُو از موفقیت هم بیزار کرد!»

نظرات کاربران

Anna
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

این کتاب خیلی تونست به من توی زندگی کردن و برنامه ریزی برای اهدافم به من کمک کنه برام عجیبه که کسی راجبش نظری نداده

کاربر ۵۰۰۴۱۳۴
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

این کتاب عالی است. در آن عنوان شده که قدرت اراده و تعادل مانند ماهیچه نیاز به انرژی دارد و همیشگی نیست و کارهایی که نیاز به اراده ی بیشتر دارند بهتر است اول صبح یا زمانی که انرژی بیشتری

- بیشتر
Dr.FtmFatemi
۱۴۰۱/۰۶/۲۲

بسیار بسیار کتاب عالی ای بود.و بسیار کاربردی. ای کاش بتونیم کامل کامل به تمام قسمتها عمل کنیم.

کاربر 1252789
۱۴۰۲/۰۹/۲۹

چقدر این کتاب خاص و پر از مطالب جدید بود

سارا
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

جزو بهترین کتابها برای تغییر مثبت در مسیر زندگی👌 گویندگی هم عالی بود

مسعود
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

به نظرم هر انسان هدفمندی که میخواد به اهدافش برسه نیازه که حداااااقل دوبار این کتاب رو بخونه و نوت برداری کنه...کتاب فصل‌های مختلفی داره که بررسی تمرکز روی فقط یک کار میپردازه و دلایل علمی، فکری و روانی اون

- بیشتر
کاربر ۲۰۷۱۰۶۲
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

مطالب جالب و مفید ولی گوینده اونقدر متن رو تند تند بیان کرده که اثربخشی کل کتاب را از بین برده. هر جمله نیاز به تامل و تفکر داره، ولی سرعت بالای او، این فرصت رو از شما می گیره.

زمان

۵ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان