دانلود کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان با صدای پژمان ابوالقاسمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان اثر ژروم فراری

دانلود و خرید کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان

معرفی کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان

یک انسان، یک حیوان اثر ژروم فراری، استاد فلسفه و نویسنده فرانسوی، رمانی پیچیده و درباره عجز و سرگشتگی بشر در تمدن معاصر است که جایزه معتبر ادبی لاندرنو را نصیب او کرده است.

 درباره کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان

 در رمان یک انسان، یک حیوان با مرد جوانی روبه‌رو می‌شویم که پس از حادثه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ روستای محل زندگی‌اش را ترک می‌کند و به شبکه‌ای از مزدوران مسلحی می‌پیوندد که در خاورمیانه و زیر پرچم‌های مختلف می‌جنگند. وقتی جوان در یک ایست بازرسی از مرگ جان سالم به درمی‌برد، تصمیم می‌گیرد به زادگاهش برگردد، زادگاهی که هیچ چیز در آن عوض نشده است؛ اما جوان دیگر آدم همیشگی نیست، او دچار بیگانگی و تبعید درونی شده است. او در وطن خود احساس غریبگی می‌کند.

 ژروم فِراری در این رمان از یک زندگی متلاشی شده حرف می‌زند. زندگی‌ای که برای شخصیت اصلی در نطفه خفه شده است. مرد جوان این داستان، فردی رو به زوال است او از این که روستای کوچکش قبر او شود می‌ترسد. او وحشت دارد از این که مثل نیاکانش به درد پیری و فرسودگی دچار شود.

 فراری در این اثر طعم تلخی از تمدن را به ما می‌چشاند. تمدنی که میان انزوا و انفعال گیر افتاده است. او با این اثر نشان می‌دهد هنگامی که ایدئولوژی‌ها از ارزش‌های انسانی خالی می‌شوند تا چه حد می‌توانند خشن و درنده باشند و آیا اصولاً ایدئولوژی‌ها می‌توانند این ارزش‌ها را حفظ کنند یا خیر؟

 یک انسان، یک حیوان ابعاد متفاوتی دارد؛ احساس بیگانگی در وطن، وحشت از جنگ، پوچی و بی‌معنایی جهان. این داستان مرثیه‌ای برای تمدن معاصر است که بین سراب تیرهٔ جنگ، خشونت و وحشت از فروپاشی اقتصادی، حیران و گرفتار مانده است.

 شنیدن کتاب یک انسان، یک حیوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به رمان‌های فلسفی و اجتماعی را به شنیدن کتاب یک انسان، یک حیوان دعوت می‌کنیم.

 درباره ژروم فراری

ژروم فراری زاده ۱۹۶۸ پاریس، نویسنده و مترجم فرنسوی و استاد فلسفه در مدرسه فرانسوی ابوظبی است. او در سال ۲۰۱۲ توانست جایزه گنکور را برای کتاب درباره سقوط روم به دست آورد. او اکنون در جزیره کرس فرانسه زندگی می‌کند و همچنان فلسفه درس می‌دهد.

فراری غیر از این اثر، کتاب‌های زیاد دیگری دارد که جوایز معتبر ادبی هم گرفته‌اند. کتاب «آن‌جا که ایمانم را رها کردم» او نیز چندین جایزهٔ معتبر فرانسه را دریافت کرده و به عنوان پُرفروش‌ترین کتاب در فرانسه و انگلستان شناخته شده است.

آثار ژروم فراری بیشتر از این‌که رمان باشند، براساس واقعیات و کنکاش در روح و روان انسان‌ها نوشته شده و سبکشان با رمان‌های معمولی کاملاً متفاوت است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان