دانلود کتاب صوتی عطش با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عطش اثر آوای چیروک

دانلود و خرید کتاب صوتی عطش

نویسنده:ایوو آندریچ
گوینده:بهمن وخشور
گردآورنده:آوای چیروک
انتشارات:آوای چیروک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی عطش

کتاب صوتی عطش، داستانی از ایوو آندریچ درباره‌ی هجوم اتریشی‌ها به سرزمین یوگسلاوی است. داستان عطش را با صدای بهمن وخشور می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی عطش

ایوو آندریچ در داستان کوتاه عطش از دوران هجوم اتریشی‌ها به سرزمین یوگسلاوی نوشته است. در آن هنگام، دسته‌ای از راهزنان نیز امنیت بعضی از مناطق را بر هم زده بودند. فرمانده‌ای جوان در دهکده‌ای استقرار یافته و با همسر جوانش در آن جا به سر می‌برد. او ماموریت دارد تا راهزنان را دستگیر نماید. سرانجام پس از ماه‌ها تلاش بی‌نتیجه، سر دسته راهزنان به دام می‌افتد .او زخمی و نالان در زیر زمین اتاق فرمانده و همسرش زندانی است و از نگهبان آب طلب می‌کند. همسر فرمانده که خوابش از ناله‌های زندانی آشفته شده با خود می‌اندیشد: انتقام تا کی؟ انگار همه‌شان بر فراز صخره‌ای گیج گیجی می‌روند و به زودی همه با هم، در شبی چنین، با سر در تاریکی و خون و عطش و فجایع نامعلوم سقوط خواهند کرد.

کتاب صوتی عطش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از داستان‌های کوتاه نویسندگان خارجی لذت می‌برید، شنیدن کتاب صوتی عطش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی ایوو آندریچ

ایوو آندریچ ۹ اکتبر ۱۸۹۲ در تراونیک، بوسنی و هرزگوین، به دنیا آمد. او رمان‌نویس کروات بوسنیایی اهل یوگسلاوی بود که در آثارش بیشتر به زندگی در بوسنی تحت سلطه عثمانی می‌پردازد. او برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۶۱ است. از میان آثار ایوو آندریچ می‌توان به بی‌قراری، حیات شیطان، فیل وزیر، زیر درخت اولیس و پلی بر رودخانه‌ی درینا اشاره کرد. ایوو آندریچ ۱۳ مارس ۱۹۷۵ چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب صوتی عطش

با اشغال اتریشی‌ها در دهکده‌ی سوکوک که بر فلات مرتفعی قرار داشت، ژاندارم خانه‌ای برپا شد. فرمانده آن، زن بلوند زیبایش را که اهل جایی در ینگه دنیا بود با خود آورده بود این زن چشمان آبی درشتی انگار از شیشه داشت. با آن زیبایی ظریف و شکستنی و آن لباس‌ها و اسباب و اثاثه‌ی اروپایی اش به شیء لوکس کوچکی می‌مانست که مسافری به هنگام سفر از شهری به شهر دیگر، موقع گذر از این کوهستان، گم کرده باشد. هنوز دهکده از تعجب بیرون نیامده و عروس خانم جوان حجله خانه‌ی پر از نازبالش و گلابتون‌دوزی و روبان خود را سر و سامان نداده بود که خبر رسید سر و کله‌ی حرامی‌ها در منطقه پیدا شده در نتیجه یک دسته استریف کورپ فورا به ژاندارم خانه آمدند و بدین ترتیب پرسنل دوبرابر شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد