دانلود کتاب صوتی سفر روح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر روح اثر مایکل نیوتون

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر روح

معرفی کتاب صوتی سفر روح

در کتاب صوتی سفر روح نوشته‌ی مایکل نیوتن می‌توانیم به جدیدترین جزئیات و جدیدترین کشف‌ها درمورد اسرار زندگی در دنیای روح، بعد از مرگ که برای اولین بار به آن پرداخته شده است، دسترسی داشته باشیم. اثبات زنده ماندن هوشیاری ما در سفر روح توسط مایکل نیوتون با استفاده از یک تکنیک خاص به نام هیپنوتیزم انجام می‌گیرد. او از این روش برای رسیدن به خاطرات پنهان افراد استفاده می‌کند، بعضی از این بینش‌های شگفت‌انگیز را درمورد آنچه بین زندگی‌ها برای ما اتفاق می‌افتد کشف می‌کند. سفر روح سابقه‌ی ۲۹ نفری است که تجربیات خود را در بین مرگ جسمی به یاد می آورند.

درباره کتاب صوتی سفر روح

کتاب صوتی سفر روح با نگاهی غیرمادی، سعی در اثبات وجود داشتن عالم برزخ و نفی پوچ‌گرایی دارد. به‌طور قطع یکی از بزرگ‌ترین سوالات انسان‌ از ابتدا تا امروز چگونگی مرگ بوده است. مرگ یک معمای چند مجهولی برای اکثر مردم است که حل آن برای هیچ فردی امکان‌پذیر نیست، مگر کسانی که آن را تجربه کرده‌اند که البته آن‌قدر فرصت نداشتند که بتوانند رفع ابهام کنند.

اعتقاد نداشتن بسیاری از افراد به زندگی بعد از مرگ و عالم برزخ و عوالم بعد از آن یک مسئله عادی است. شاید دلیل بعضی از خودکشی‌ها همین دیدگاه مادی‌گرا و پوچ‌گراست. این مسئله فقط شامل مردم عادی نمی‌شود و افراد عالی رتبه و متخصصان نیز شامل میشوند. دکتر مایکل نیوتن، نزدیک به سی سال است در تلاش است تا با آزمایش‌های علمی، این عقیده را رد کند و به همه‌ نشان دهد که جهان و عوالم بعد از مرگ وجود دارند و هدف از خلقت انسان، چیزی بیشتر از این دنیای مادی است.

او در کتاب صوتی سفر روح تجربیات سی‌ساله‌ی خود را روی افرادی که چیزی مانند مرگ و یا جدایی از این دنیا را تجربه کرده‌اند را در کتابی، جمع‌آوری کرده است. یکی از مهم‌ترین روش‌های رسیدن به آرامش در افراد در روانشناسی، هیپنوتیزم است. در هیپنوتیزم متخصصان با شگردها و روش‌های خاصی افراد را به یک خواب کوتاه مدت می‌برند و در این روش شاید بدن در حالت خواب باشد، اما ذهن کاملا هوشیارانه به مشکلاتی که افراد دارند می‌پردازد، در این حالت فرد در حالت خواب‌، خاطرات و حتی تجربیاتی را که در حالت هوشیاری کامل هیچ ذهنیتی از آن‌ها ندارد عنوان می‌کند. دکتر نیوتن، از این کار برای رسیدن به تجربه‌ی عالم برزخ استفاده می‌کند. او این کتاب را براساس گفته‌ها و تجربیات افرادی که هیپنوتیزم شده‌اند، و یک درک هرچند ناچیز از عالم برزخ داشتند نوشته است. این کتاب در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است. در سال ۲۰۰۰ کتاب سرنوشت روح که ادامه‌ی این کتاب است هم از همین نویسنده منتشر شده است.

چرا باید کتاب صوتی سفر روح اثر مایکل نیوتن را بشنویم؟

پس از شنیدن کتاب صوتی سفر روح، درک بهتری از جاودانگی روح انسان پیدا خواهیم کرد. ما با احساس بهتری با چالش های روزمره روبرو خواهیم شد و شروع به درک دلایل وقایع زندگی خود خواهیم کرد. این کتاب می‌تواند نگرش تازه‌ای از دنیا و جهان بعد از مرگ به همه‌ی انسان‌ها بدهد و ترس آن‌ها را از مرگ کاهش دهد

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب می‌تواند به کسانی که از مرگ می‌ترسند یا تجربه‌ی ترسناکی در رابطه با مرگ داشته‌اند و نمی‌توانند با کسی صحبت کند کمک زیادی بکند.

درباره مایکل نیوتن

دکتر مایکل نیوتن نهم دسامبر سال ۱۹۳۱ در ایالت کالیفرنیای آمریکا متولد شد. او علاقه بسیاری به شناخت روح و دنیای متافیزیک داشت و به همین خاطر شروع به تحصیل در این زمینه کرد و رشته بهداشت فکر و روان را در دانشگاه انتخاب کرد. او در بهترین موسسات عالی آموزش ایالات متحده آمریکا مشغول تحصیل شد و پس از پایان درس خود همین رشته را تدریس کرد.

مایکل نیوتن دارای دکترای روانشناسی مشاوره، فوق لیسانس هیپنوتیزم و عضو انجمن مشاوره آمریکا است. وی همچنین به عنوان معلم در دانشکده مؤسسات آموزش عالی حضور دارد و درعین حال در تمرین خصوصی در لس‌آنجلس نیز فعالیت می‌کند.

علاوه‌بر این، دکتر مایکل نیوتن به عنوان یک مشاور سازمانی مشغول به کار می‌باشد و به عنوان یک مشاور درمان رفتاری برای مراکز بهداشت روان و سازمان های نوین معنوی با سازمان های خدمات پزشکی و بیمارستان‌ها همکاری می‌کند. او بیش از ۵۰ سال به عنوان هیپنوتراپیست و بیش از ۴۰ سال درمانگر LBL بوده است. وی به عنوان پیشگام در کشف رمز و رازهایی درباره زندگی پس از مرگ فرد شناخته شده‌ای است.

مایکل نیوتن برای درمان بیماران روحی که به او مراجعه می‎کنند از روش هیپنوتراپی (خواب درمانی) استفاده می‎‌کند. او با این روش به درون انسان‎ها و روحشان دسترسی پیدا کرده و با ثبت گفته آن‎ها اطلاعات بسیاری به دست می‎آورد.

فهرست کتاب صوتی سفر روح

پیشگفتار ناشر

مقدمه‌ی مترجم

مقدمه

1. مرگ و عزیمت

2. دروازه‌ی برزخ

3. بازگشت به موطن اصلی

4. روح‌های خطاکار (منزوی)

5. آشنایی با برزخ

6. تغییر و تحول و جایگزینی در برزخ

7. جایگزینی

8. راهنمایان ما

9. روح‌های مبتدی

10. روح‌های متوسط

11. روح‌های پیشرفته

12. نحوه انتخاب زندگی بعدی

13. انتخاب جسم جدید

14. رخت سفر بستن

15. تولد دیگر

تکه هایی از کتاب سفر روح

شگفت‌انگیز است که در میان مخلوقات روی زمین تنها آدمیان هستند که باید دائماً ترس از مرگ را در وجود خود سرکوب کنند تا بتوانند به‌ طور عادی به زندگی بپردازند. با این حال، غریزه‌ی حیاتی ما هرگز نمی‌گذارد این دلواپسی را از یاد ببریم. هر قدر سن ما بالاتر می‌رود، شبح مرگ واضح‌تر خود را به ما می‌نمایاند. حتی اشخاص مذهبی هم می‌ترسند که مبادا مرگ پایان موجودیتشان باشد. بزرگ‌ترین واهمه از مرگ، ناشی از اندیشیدن به پوچی آن است، یعنی اینکه مرگ پایان تمامی پیوستگی‌ها و دل‌بستگی‌های ما به خانواده و دوستانمان باشد و اینکه مرگ سبب شود تمام اهداف و آمال و آرزوهای مادی و زمینی ما بی‌حاصل و بیهوده به نظر آید.

اگر مرگ پایان همه چیز ما باشد، به‌راستی زندگی بی‌معنا و بیهوده خواهد بود. اما نیرویی درونی به انسان‌ها این توان را می‌دهد، که به جهان پس از مرگ، ارتباط و وابستگی به یک نیروی برتر و همچنین به جاودانگی روح اعتقاد پیدا کنند. اگر ما واقعاً دارای روح هستیم، پس این روح بعد از مرگ جسم به کجا می‌رود؟ آیا واقعاً در فراسوی جهان خاکی، بهشتی که جایگاه ارواح هوشمند است، وجود دارد؟ این بهشت چگونه جایی است؟ وقتی ما به آن جا می‌رسیم چه می‌کنیم؟ آیا موجود برتری حکمران این بهشت است؟ قدمت این پرسش‌ها به قدمت وجود خود بشر می‌رسد و همچنان برای اکثریت ما به‌صورت معمای حل‌نشده باقی مانده است.

معرفی نویسنده
عکس مایکل نیوتون
مایکل نیوتون

مایکل نیوتن روانشناس و محقق برجسته آمریکایی، ۹ دسامبر ۱۹۳۱ در کالیفرنیا متولد شد. نیوتن مدرک دکتری خود را در رشته روان‌شناسی و مشاوره گرفت و عضو انجمن مشاوران آمریکا بود. روش درمان او مبتنی بر هیپنوتراپی (هیپنوتیزم درمانی) بود. روشی که شاید برخی از ما به محض شنیدنش تصویر طنابی متحرک و چشمانی که قرار است به خواب بروند در ذهن‌مان نقش ببندد. هیپنوتیزم همیشه برای بشر موضوعی جذاب بوده است. اتفاقی که گفته می‌شود باعث می‌شود واقعیات، بی‌پرده خودشان را نشان دهند. نیوتن با این روش توانست به کشفیات جالبی برسد. هیپنوتیزم دریچه تازه‌ای به زندگی او باز کرد. این روانشناس معروف، سی سال تلاش کرد و تحقیقات گسترده‌ای انجام داد. او برای رسیدن به نتیجه هیچ عجله‌ای نداشت. سال‌ها زمان صرف کرد تا نظریه‌ای مستدل و منطقی ارائه دهد.

نظرات کاربران

پریسا
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

فارق از عنوان کتاب که قطعا جذابه ، صوت هایی که بین گفتگو ها به صورت منقطع کلام گوینده رو بارها و بار ها قطع میکنه بسیار آزاردهنده بود و باعث عدم تمرکز روی متن میشد خواندن این کتاب رو

- بیشتر
کاربر maryam
۱۳۹۹/۰۷/۱۶

کتاب مورد علاقه م هست خوشحالم که صوتی این کتاب رو دریافت کردم پبشنهاد میکنم همه این کتاب رو مطالعه کنند

Hannaneh Rashidi
۱۴۰۰/۰۲/۱۶

عالی بود، چشم آدم رو به زندگی و حیات پس از مرگ باز میکنه. تنها چیزیکه در موردش نپسندیدم، آهنگهای بین پرسش و پاسخ بود که کمی رو اعصابه

نسیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳

کاش در قسمت فاصله نقل قول ها این صدای موسیقی نبود تمرکز من رو کم میکرد

marjanmohamadnezhad72
۱۴۰۰/۰۳/۱۶

حیف این کتاب ارزشمند که چنین آهنگ رو اعصابی براش در نظر گرفته شده وسط مکالمات دینگ رینگ رو اعصابی داره که انقدر رو اعصابه از گوش کردن ادامه کتاب منصرف شدم....این کتاب رو در برنانه فیدیبو هم خریدم و همین

- بیشتر
ایوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

تنها یک خواهش دارم چرا حجم دانلودی کتاب را نمایش نمی دهید لازمه ببینیم حجم لازمو در مموری داخلی داریم یا نه-ممنون میشویم اگر در کتب صوتی حجم دانلودشو هم اعلام بفرمایید

کاربر ۳۱۰۳۶۹۸
۱۴۰۰/۰۶/۰۲

لطفا برای آرامش شنوندگان افکت های صوتی نابجا و آزار دهنده را با میکس مجدد حذف و خریداران را برای دانلود مجدد دعوت کنید.... در شان کتاب و مجموعه شما نیست.

Milad Fayzi
۱۳۹۹/۰۷/۰۲

بسیار عالی

تاجیک
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

خواندن این کتاب تجربه ی خوبی برایم بود مخصوصا فصل‌های پایانی آن ، این کتاب بیشتر درباره روابط ارواح و شخصیت‌های درونی ادمهای مختلف بود و آنجایی که از کلمه برزخ استفاده می‌شد به نظر سنخیتی نداشت ، من کتاب

- بیشتر
Sahba
۱۴۰۰/۰۴/۰۴

↜⊰☬سلام از نظر من دوستان عزیزی که علاقه مند به همچین محتواهایی هستند حتما این کتاب را با نسخه ی چاپی تهیه کنند و بخونند.√❤ من چاپ شدش رو دارم و به اتمام رساندمش و واقعا قشنگ هستش و مطمئنم اگر

- بیشتر

زمان

۱۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۷,۵۰۰
۴۸,۷۵۰
۵۰%
تومان