دانلود کتاب صوتی فضاهای شفابخش با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فضاهای شفابخش اثر استر اشترنبرگ

دانلود و خرید کتاب صوتی فضاهای شفابخش

معرفی کتاب صوتی فضاهای شفابخش

کتاب صوتی فضاهای شفابخش اثر دکتر اِستر اِشترنبرگ پزشکِ علوم اعصاب و محققی است که مهم‌ترین عملکرد علمی‌اش پیدا کردن رابطه‌ای بین سیستم ایمنی و مغز است. 

 درباره کتاب صوتی فضاهای شفابخش

کتاب فضاهای شفابخش کاوشی است در جهان مادی و گاه معنوی. ارتباط جسم و روان را می‌پاید و برای این رصد کردن، ابتدا جسم و به خصوص پنج حس ظاهری را بررسی می‌کند و ارتباط آن را با جهان اطراف می‌شکافد.

 چگونه این پنج حس از محیط دریافت اطلاعات می‌کنند و آن را در مسیری شگفت‌انگیز به مغز می‌رسانند؟ چگونه مغز، دیده‌ها، شنیده‌ها، بوییده‌ها و لمس کرده‌ها را یک به یک بررسی، شناسایی، ثبت و ضبط می‌کند، هر تکه از آن را به مکانی در مغز می‌فرستد و از جمع آن‌ها یک تصویر، صدا و ... می‌سازد و سپس آن‌ها را می‌بیند، می‌شنود؟

و اما بهتر از آن، ایجاد «خاطره» است. آن‌چه دیده و شنیده یا بوییده و لمس کرده‌ایم برای همیشه ضبط می‌شود، در مکانی که ویژهٔ خاطرهٔ ماست، و با کوچک‌ترین محرک به یاد می‌آید: هرگز از مکانی عبور کرده‌اید که فکر کنید قبلاً آن‌جا بوده‌اید؟ این ناشی از تصویر، صدا یا عطری است که در آن مکان سبب تحریک ذهن شما شده‌است و آن خاطره را بزرگ و نزدیک کرده است؛ اما دکتر «اشترنبرگ» این آگاهی را برای استفاده در امری بزرگ‌تر به کار می‌گیرد. او در کتابش می‌خواهد ثابت کند که این «داده‌های محیطی»، قادرند روی «خُلق» و خوی انسان اثر بگذارند و می‌توان از آنها به عنوان عناصر شفابخش روح انسانی استفاده کرد.

شنیدن کتاب صوتی فضاهای شفابخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌‌های روانشناسی، عصب‌شناسی و شناخت ذهن.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان