دانلود کتاب صوتی درک واقعیت جهان موازی با صدای منیژه قاسمی‌فرد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درک واقعیت جهان موازی اثر بنتینو ماسارو

دانلود و خرید کتاب صوتی درک واقعیت جهان موازی

معرفی کتاب صوتی درک واقعیت جهان موازی

کتاب صوتی «درک واقعیت جهان موازی» نوشتهٔ بنتینو ماسارو با ترجمهٔ حمیدرضا رفیعی و گویندگی منیژه قاسمی‌فرد و میلاد فتوحی در نوین کتاب گویا منتشر شده است. بنیتو ماسارو نویسنده و معلم معنوی در سال ۲۰۱۵ سلسله جلساتی پرمخاطبی دربارهٔ توانمندسازی شخصی و کاربرد معنوی هنر و علم برگزار کرد که کتاب درک واقعیت جهان موازی بر اساس این سخنرانی انگیزشی نوشته شد و در سال ۲۰۱۶ به چاپ رسید.

درباره کتاب صوتی درک واقعیت جهان موازی

کتاب درک واقعیت جهان موازی صرفاً، راهنمایی برای به‌دست‌آوردن پورشه یا عمارتی فوق تجملی نیست (اگرچه رسیدن به آن‌ها را نیز آموزش می‌دهد). در خلال این کتاب، خواننده راهنمایی می‌شود تا با گسترش حضور و آگاهی‌اش و همچنین گسترش ظرفیتِ محبت کردن، قدردانی و خدمتگزاری در وجود خود، به قدرت‌های خلاق واقعی‌اش دسترسی پیدا کند. راه و روش‌های ارائه‌شده در این کتاب، از طریق تجربه و عملی کردن آن‌ها اثرِ خود را آشکار می‌سازند، نه صرفاً خواندن و دانستن.

هدف ماسارو این است که به افراد کمک کند تا به شکل مؤثر، از قدرت درونی خود و قانونِ جذب استفاده کنند و زندگی‌شان را از اساس ارتقا دهند. از نظر او، این ارتقا هم در بُعد فردی و هم در بُعد جهانی در حال وقوع است و به‌ سمتی می‌رود که در همین نسل، بشریت شاهد تمدنی روشن‌بینانه خواهد بود. او توضیح می‌دهد تمام کسانی که فرکانسِ شخصی‌شان را بالا می‌برند، نقش اساسی در پیشبرد این روند دارند، حتی اگر این امر برای آن‌ها قابل‌رؤیت و شناخته‌شده نباشد.

این اثر از سه قسمت اصلی به شرح زیر تشکیل شده است:

کانون تجلیات شوید

استفاده از واقعیت‌های موازی

ده را برای زندگی مانند آفریننده‌ای قدرتمند

بنتینو ماسارو از پیشتازانِ جریان ترکیب آموزه‌های قانون جذب، از منابع گوناگون معاصر و تاریخی به شمار می‌رود و در ترکیب آموزه‌های قدرت با آموزه‌های روشن‌بینی، بی‌نظیر است؛ تا به‌این‌ترتیب، تجربهٔ انسانی متوازن، محبّت‌آمیز و آگاهانه‌ای ایجاد شود. در آموزه‌های او می‌بینیم که چگونه تحقق خود (روشن‌بینی) و به فعلیتْ درآوردن خود (قدرت) که دو بُعد پیشرفت محسوب می‌شوند، یکدیگر را تقویت و یاری می‌کنند.

کتاب صوتی درک واقعیت جهان موازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی درک واقعیت جهان موازی

«دریافت‌کنندهٔ «واقعیت» هستید یا آفرینندهٔ آن؟

از شما می‌خواهم تصوّر کنید چطور می‌شود اگر دیگر هیچ‌چیزی دریافت نکنید؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر احساس نکنید دریافت‌کنندهٔ آفرینش هستید؟ بله، ادراک‌کنندهٔ آفرینش هستید، اما آیا واقعاً دریافت‌کنندهٔ آفرینش نیزهستید؟

چه می‌شود اگر دریافت‌کنندهٔ آفرینش نباشید و چه می‌شد اگر هرگز چنین نبود؟ اگر در صددرصد از زمان، در هر میلیونیوم ثانیه، میلیاردها میلیارد مولکول سازندهٔ جهان را شما کنار هم چیده باشید چه؟ اگر شما ادراک‌کننده و تجربه‌دهندهٔ امور باشید... شما باشید که به آفرینش شکل می‌دهید، چه؟

اگر ذهن ـ بدنی نباشید که در واقعیت فیزیکی از پیش تعیین‌شده در حال حرکت است، بلکه تمام این جهان تجلّی خودتان باشد، چه؟

ممکن است این مفهوم برای شما تازگی نداشته باشد ــ این ایده که واقعیت‌مان را خودمان خلق کنیم ــ اما چیزی که ممکن است برای‌تان قدری جدید باشد، رویکرد بنیادی‌تر به شناسایی این مطلب است که، شما هرگز دریافت‌کنندهٔ چیزی نبودید. همیشه خودتان بودید که این لحظه را آفریده‌اید، همیشه خودتان تصمیم گرفته‌اید که این لحظه چگونه ظاهر شود و می‌توانید یک بار دیگر از این موضوع آگاه شوید!

به‌جای این‌که آفریننده‌ای ناآگاه باشید و باور داشته باشید که دریافت‌کنندهٔ آفرینش‌های خودتان هستید، می‌توانید به عقب بازگردید و در جایگاه آفریننده قرار گیرید ــ با آگاه‌تر شدن و سنجیده‌تر شدن می‌توانید زمام امور را باز پس گیرید. موضوع کنترل‌کردن نیست ــ حداقل نه به آن مفهوم منفی که ما به این کلمه داده‌ایم. منظورْ کنترل به‌معنای آفرینش آگاهانه است. کنترل خود را به دست می‌گیرید. در تجلّیات خودتان سنجیده‌تر می‌شوید.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۷۳۵۸۸۰
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

بسیارعالی و مفید است.

aidaalipour
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

این کتاب از اول فقط تمرکزش رو اینه یه چیزی بگه شنونده خوشش بیاد گوش کنه پادکست رو ولی من دنبال این نبودم ازم تعریف بشه یا چیز هایی رو که میدونستم تکرار کنم میخواستم چیز جدید یاد بگیرم که نگرفتم خودم

- بیشتر
زینب
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

من خوشم نیمد

زمان

۵ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۰۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۰۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان