دانلود کتاب صوتی رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت

معرفی کتاب صوتی رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب صوتی رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت: هشت راه و رسم بهترین مدیرها نوشته رابین شارما، در قالب یک داستان جذاب درس‌هایی را برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق و حرفه‌ای ارائه می‌دهد و مهارت‌های لازم را به شما می‌آموزد.

این کتاب در ادامه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت از همین نویسنده منتشر شده است. 

 رابین شارما، استاد راهبری و سخن‌ران معروف در این کتاب، روشی قدم به قدم برای بازگرداندن اعتماد، تعهد و روحیه به سازمان شما و در عین حال تغییر روش زندگی‌تان ارائه می‌کند.

این کتاب در قالب یک داستان ساده به نگارش درآمده و اثری است که شما را تحت تاثیر قرار می دهد و در شما اشتیاق و انگیزه‌ای برای تبدیل شدن به یک مدیر ستودنی و مثال‌زدنی و موفق ایجاد می‌کند.

 شنیدن کتاب رهبری از دیدگاه راهبی که فراری‌اش را فروخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران، کارآفرینان و رهبران سازمان‌ها و کسب‌وکارها

 درباره رابین شارما

رابین شارما مردی پرانرژی و دوست داشتنی است متفکری اصیل با ایده‌هایی ناب ... او به ما کمک می‌کند که زندگی مان را تغییر دهیم تغییری در جهت کاملاً مثبت... شارما یکی از مشهورترین سخنرانان در زمینه مدیریت و رهبری در زندگی شخصی و کاری است که تا کنون یازده کتاب از او به چاپ رسیده است. کتاب گزیده راهنمای سرافرازی بر آن است تا آرام آرام شما را با آثار، ایده‌ها و تفکر خاص شارما آشنا نماید.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان