دانلود کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز اثر جف کلر

دانلود و خرید کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز

معرفی کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز

کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز یا «Attitude is Everything» اثری است که جف کلر، سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی آن را نوشته است.

شما می‌توانید این کتاب صوتی را با صدای گشتاسب امجدی در طاقچه بشنوید و نگرش مثبت را در خودتان تقویت کنید.

این کتاب را امیرحسن مکی ترجمه کرده و از سوی انتشارات ماه‌آوا منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز

هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید؛ بدن‌تان مثل یک ربات برنامه‌ریزی‌شده به حرکت در می‌آید تا روز جدید را آغاز کند.

اما اوضاع که همیشه بر وفق مراد پیش نمی‌رود. گاهی احساس می‌کنید به زور بیدار شده‌اید و حال دلتان خوب نیست. می‌روید سر کار و برنامه‌ی روتین هر روزتان را به اجبار انجام می‌دهید، چون به منبع درآمدش نیاز دارید، ولی نه تنها حس خوبی ندارید بلکه هر چه می‌گذرد حس افسردگی و غم بیشتر وجودتان را در بر می‌گیرد.

تا حالا چند بار این حس را تجربه کرده‌اید؟ یا با خودتان گفته‌اید کاش شغل دیگری داشتم؟ یا «ای کاش روزمرگی‌هایم از وضعیت کنونی‌ام بهتر بود.» و «ای کاش می‌توانستم از راه دیگری وقت بگذرانم و حتی کسب درآمد کنم.» انگار که دوست داشته باشید در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید، اما یک ترس درونی عجیب، شما را از انجام آن بازدارد و نگذارد به مسیر جدیدی بیندیشید.

جف کلر در کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز روی دیگر سکه را به شما نشان می‌دهد و نگرش شما را به زندگی تغییر می‌دهد. او به شما می‌آموزد که چگونه عینک بدبینی را از چشم‌های خود بردارید و دنیا را زیباتر ببینید. شما یاد می‌گیرید که نسبت به جهان پیرامون خود نگرش مثبت داشته باشید و استعدادهای نهفته‌تان را به‌کار بگیرید. جف از تجربه‌ی زندگی خودش در این کتاب حرف می‌زند. تدبیری که زندگی جف را دست‌خوش یک تغییر بزرگ کرده و از روزهای افسردگی و تاریکی به شعله‌هایی از امید تبدیل کرده است.

جف کلر مفهوم نگرش یعنی همه‌چیز را در سه بخش معرفی کرده و برای هر کدام مثال‌هایی زده که برای مخاطب ملموس و قابل درک باشد. امتیازی که این مجموعه نسبت به کتاب‌های مشابه خود دارد، در متمایز کردن حوزه‌های مختلف زندگی‌تان از همدیگر است. شما با یک‌بار خواندن یا شنیدن این کتاب می‌توانید فقط بخشی از دروس این مجموعه را که مربوط به مشکل یا علاقه‌تان است تمرین کنید و به نتیجه برسید.

خلاصه کتاب نگرش یعنی همه چیز

کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز از جف کلر یکی از بهترین کتاب‌های روان‌شناختی برای توسعه‌ی فردی است. کلر در این کتاب شما را سوار بر اسب مرادتان می‌کند و چهارنعل پیش می‌تازد. او دوازده درس را در سه بخش به شما معرفی می‌کند و تحولی بزرگ در دنیای شما به وجود می‌آورد. دنیایی که شاید بارها در زندگی دیگران دیده‌اید ولی جسارت اندیشیدن به آن را در خودتان نداده‌اید.

جف در کتابش قبل از هر کاری به شما یاد می‌دهد که ذهن خود را فعال کنید و از آلودگی‌ها پاک نمایید. یک اندیشه‌ی اصلاح‌یافته و پاک، تمام انرژی‌های مثبت را روبه‌روی دیدگان شما به نمایش می‌گذارد. بعد از پاکسازی اندیشه، شما طی دروسی یاد می‌گیرید که چگونه گفتاری قوی و مؤثر داشته باشید تا بهتر به هدف‌تان برسید. سخن‌های مثبت در ادامه‌ی تفکر مثبت، شما را سوار بر اسب‌تان رو به جلو هل می‌دهد.

جف برای تکمیل این فرایند، تیر آخر و مهم‌تر را در هدف سوم «از تو حرکت، از خدا برکت» معرفی کرده و گفته با رسیدن به این ایستگاه و تقویت کردار و عمل‌ به اندیشه‌ای که داشته‌اید، رویاهایتان محقق خواهند شد.

در کتاب نگرش یعنی همه چیز، دو گروه از افراد منفی‌نگر و مثبت‌اندیش با هم مقایسه شده‌اند و با مثال‌های زنده و جذاب، افکارتان را جهت می‌دهند تا تفاوت آشکار این دو دسته را به وضوح درک کنید.

و در نهایت به این نکته‌ی مهم خواهید رسید که هرچه نگرش مثبت در شما قوی‌تر باشد، اهداف‌تان مثل آهنربا شما را به سوی خودشان جذب می‌کنند؛ و این آغازی است برای یک مسیر هموار که همیشه آرزویش را داشته‌اید.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که همیشه رویکرد مثبتی به زندگی ندارند؛ اما دلشان می‌خواهد این نگاه را برای همیشه تغییر دهند و زاویه دید جدیدی نسبت به وقایع روزمره پیدا کنند.

با مطالعه‌ی این کتاب عینک بدبینی را از چشم برمی‌دارید و به دنیایی پر از زیبایی و آرامش می‌رسید. حتی اگر مثبت‌اندیش هم باشید این کتاب شما را برای رسیدن به مدارج عالی‌تر راهنمایی می‌کند.

چرا باید کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز را بشنویم؟

جف کلر پیامی دارد که خود در زندگی‌اش به آن عمل کرده و نتیجه گرفته است: «نگرش‌تان را عوض کنید تا زندگی‌تان عوض شود». اگر دوست دارید تحولی در سرنوشت و دیدگاه‌تان بدهید حتما این کتاب صوتی را گوش بدهید.

درباره‌ی جف کلر

جف‌ کلر نویسنده‌ی آمریکایی در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمده است. او مؤسسه‌ای هم به نام «نگرش یعنی همه چیز» دارد؛ و عقیده و ایمانی را که در زندگی‌ به دست آورده از طریق همین عنوان به دنیا معرفی کرده است. جف مثل هر نوجوان دیگری که در دوران مدرسه آرزوهای بزرگ در سر می‌پروراند به دنبال تحصیل و رشته‌های مختلف رفت.او بعد از رها کردن رشته‌ی پزشکی و کامپیوتر، به رشته‌ی حقوق علاقه‌مند شد. او در سال ۱۹۸۰ از دانشکده‌ی حقوق دانشگاه هافسترا فارغ‌التحصیل شد و در یک دفتر وکالت شروع به کار کرد.

درآمد خوب، عنوان شغلی دهان‌پرکن و زندگی در کنار همسرش دولورِس در ظاهر او را مردی خوشبخت و به دور از هر مشکلی نشان می‌داد؛ در حالی‌که جف همیشه در وجودش احساس خلأ داشت؛ و هیچگاه از شرایط زندگی‌اش راضی نبود.

جف کلر کم‌کم دچار افسردگی شد و وقتی در سال ۱۹۸۵، در حوالی سی سالگی، خودش را پیر و افسرده یافت، احساس کرد دیگر نمی‌تواند به این وضع ادامه دهد. و یک شب که تنها روبروی تلویزیون نشسته بود، با دیدن یک آگهی تبلیغاتی به نام «بانک ذهنی» چراغی در مغزش روشن شد و با صدای بلند فریاد زد که زندگی من باید بهتر از این باشد! پس از آن، جفری مسیر خودش را با خرید بسته‌ی آموزشی خودشناسی تغییر داد و فهمید که هر چه تا کنون به‌دست آورده به باورهای ناخودآگاهش مربوط بوده است.

جف کلر در تصمیم جدید زندگی خود، ساعت‌هایی از روز را به مطالعه می‌پرداخت و آثاری از ناپلئون هیل و نورمن وینسنت پیل و رابرت شولر دم دستش می‌گذاشت. او به مرور از وکالت فاصله گرفت و در عوض به چهره‌ای معروف در حیطه‌های انگیزشی و موفقیت تبدیل شد.

جف کلر، اکنون مدیر شرکت نگرش یعنی همه‌چیز است؛ و می‌کوشد پنجره‌ی دید انسان‌ها را تمیز و پاکیزه کند تا دنیا را شفاف‌تر ببینند.

چه کسانی کتاب نگرش یعنی همه چیز را به فارسی ترجمه کرده‌اند؟

کتاب نگرش یعنی همه چیز تا کنون چندین بار به فارسی ترجمه شده؛ و همین اتفاق نشان می‌دهد که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

این کتاب صوتی در طاقچه با ترجمه‌ی امیرحسن مکی، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی و کارشناس ارشد روانشناسی در دسترس شماست.

در میان مترجمان متعدد این کتاب، به نام‌هایی چون دکتر محمدرضا حیدر، احسان کاظم، کتایون دانشمند، نگار عباس‌نژاد، علی‌اصغر شجاعی و مروارید معصومی هم برمی‌خوریم.

در بخشی از کتاب صوتی نگرش یعنی همه چیز می‌شنویم

چند سال پیش مجلهٔ امریکن وی مصاحبهٔ جالبی با نویسندهٔ مشهور دیوید بالداچی ترتیب داده بود. بالداچی، خالق رمان‌هایی جنجالی نظیر قدرت مطلق، تسلط کامل، و برنده است. میلیون‌ها نسخه از کتاب‌های این نویسنده به فروش رسیده است.

اما لازم به ذکر است که بالداچی یک شبه به چنین مقامی نرسیده است. شهرت و موفقیت مالی او حاصل تعهد و عزم راسخ وی در پرورش مهارت نویسندگی است. بالداچی هم مثل من در ابتدا وکیل بود. در سال ۱۹۸۳ وارد دانشکدهٔ حقوق شد و اصلا تصورش را هم نمی‌کرد که روزی به نویسنده‌ای مشهور و پرآوازه تبدیل شود. او فقط از نوشتن لذت می‌برد.

با این حال، بالداچی در شروع کار می‌دانست که از مهارت‌های لازم برای نویسندگی برخوردار نیست. پس عزم خود را جزم کرد تا فوت و فن نویسندگی را یاد بگیرد. در پنج سال اول، هیچ داستانی را تکمیل نکرد؛ فقط هر روز در مورد شخصیت‌ها، طرح داستان و سایر اصول نویسندگی کار می‌کرد.

در این زمان، به وکالت اشتغال داشت و مسئولیت همسر و دو فرزند کوچکش بر عهدهٔ او بود. پس کی فرصت می‌کرد بنویسد؟ بالداچی هر شب از ساعت ده تا دو بامداد در مورد نویسندگی کار می‌کرد. بله، تعهد یعنی همین! درهرحال، به قول خودش، او از این کار لذت می‌برد و آن را کاری شاق تصور نمی‌کرد. البته قصد من این نیست که به شما پیشنهاد کنم هر شب از ساعت ده تا دو بامداد به اهدافتان بپردازید ـ این کار برای من که مقدور نیست، و شاید برای شما هم مقدور نباشد!

پس از ده سال قلم‌زنی، بالداچی چند نمایش‌نامه و داستان کوتاه نوشت. حتمآ می‌خواهید بدانید چه تعداد از این نوشته‌ها به فروش رفت. به شما می‌گویم. هیچ. ناشران همهٔ کارهای او را رد می‌کردند!

«ارزش انسانی متعهد، بیشتراز صد نفر است که فقط تمایل دارند به هدفی برسند.»

مری کراولی

اما در سال ۱۹۹۶، بالاخره تلاش‌های بالداچی به ثمر نشست. او میلیون‌ها دلار برای کتاب و فیلم‌نامهٔ جنجالی قدرت مطلق دریافت کرد. ستاره‌ای که در این فیلم نقش‌آفرینی کرد، کلینت ایست‌وود بود.

این قدرت از آنِ کسی است که متعهد باشد.

معرفی نویسنده
جف کلر

جفری یا همان جف کلر سخران انگیزشی و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است. کلر با سازمان‌هایی کار می‌کند که می‌خواهند افراد موفقی را تربیت کنند و همچنین به مدیران فروش آموزش می‌دهد که چگونه افرادشان را به نیروهای مثبت‌تری تبدیل کنند. اما بیش از هر چیز، کلر را به عنوان نویسنده‌ی کتاب تاثیرگذار کتاب نگرش یعنی همه‌چیز می‌شناسند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان