دانلود کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران ۳ با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران ۳ اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران ۳

معرفی کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران ۳

مجمعه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران یک از آثار امیلی پست، نویسنده معروف کتاب‌های آداب معاشرت و رفتار اجتماعی است.

غذا خوردن همیشه بخش زیادی از وقت انسان‌ها را می‌گیرد گاهی هم پیش می‌آید که در طول هفته یا ماه چندباری به دلایل مختلفی مثل مهمانی نداشتن وقت کافی برای پختن غذا یا قرارهای دوستانه به رستوران برویم. حضور در رستوران و نشستن سر میز غذا هم مانند آداب غذا خوردن در خانه، اصول و آداب خودش را دارد و هر فرد اجتماعی باید مقررات و آداب غذا خوردن در رستوران را رعایت کند.

درباره مجموعه سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران

مجموعه سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران از مجموعه بزرگتری به اسم راهنمای جامع آداب معاشرت انتخاب شده است. امیلی پست در این مجموعه بزرگ، آدابی را که برای زندگی روزمره در اجتماع‌های بزرگ و کوچک مانند خانواده، محل کار یا یک مهمانی لازم و ضروری هستند، یادآوری می‌کند که آداب غذا خوردن بخشی از آن است.

شنیدن مجموعه کتاب سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

غذا خوردن در رستوران شاید به نظر کاری راحت و معمولی بیاید اما چگونگی آن نشان از آگاهی ما از آداب و رسوم اجتماعی دارد پس شنیدن این کتاب صوتی آموزنده را به همه کسانی که به آداب اجتماعی احترام می‌گذارند و سعی در رعایت کردن آن دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان