دانلود و خرید کتاب موهبت درون شما کارولاین لیف ترجمه شادی جهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موهبت درون شما اثر کارولاین لیف

کتاب موهبت درون شما

انتشارات:نشر میم
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب موهبت درون شما

کتاب موهبت درون شما نوشتهٔ کارولاین لیف است و با ترجمهٔ شادی جهرانی در نشر میم منتشر شده است. این کتاب می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد. 

درباره کتاب موهبت درون شما

بسیاری از مردم هرگز به استعداد درونی‌شان پِی نمی‌برند. اما باید بدانید شما استعدادی خداداده دارید که از پیش برایتان طراحی و در وجودتان به ودیعه نهاده شده است و برای دستیابی به هدف منحصربه‌فرد و عالیتان، به هرچه نیاز داشته باشید، درون همین استعدادتان نهفته است.

می‌توانید موهبت درونتان را کشف و با آگاهی‌یافتن از ساختارش وجودتان را شکوفا کنید. دانستنِ این‌که موهبت‌های درونی ما چگونه سازماندهی شده‌اند، تازه ابتدای کار است؛ با شروع این روند، بابِ ایجادِ تغییری ماندگار و مادام‌العمر را باز خواهیم کرد. هدف شما این است که از خود کنونی‌تان فراتر روید و پیشرفت کنید، اما اگر موهبت درونتان نهفته بماند، از آن بهره‌ای نخواهید برد. اگر روی استعداد درونی‌تان کار نکنید، نمی‌توانید به هدفتان برسید.

موهبتِ شما، قطعهٔ گمشدهٔ زندگی‌تان است؛ راه‌حل است نه مسئله. کتاب موهبت درون شما کمک می‌کند بتوانید موهبت خود را پیدا کنید و مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید. 

خواندن کتاب موهبت درون شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب موهبت درون شما

«از دیدگاه عصب‌شناختی، شما بر اساسِ موهبتِ ویژهٔ کس دیگری طراحی نشده‌اید. می‌توانید هر قدر می‌خواهید سخت‌کوشی کنید. می‌توانید تا سرحد امکان به آموزه‌های بسیاری گوش فرا بدهید. می‌توانید همهٔ کتاب‌هایی را بخرید که حاوی روش‌هایی سریع هستند برای رسیدن به موفقیت‌هایی در حد غول‌های تجارت. می‌توانید از همهٔ نقل قول‌های مشهورِ انگیزه‌دهنده اقتباس کنید؛ اما با این همه، هرگز نخواهید توانست موهبتی را که به دیگری اعطا شده است، از آنِ خود کنید.

موهبتِ شما چیزی است که برای خودتان کافی‌تر از کافی است، و وقتی پرده از استعدادتان و ساختارش برمی‌دارید، دیگر [از بند] رها می‌شوید، چون می‌دانید استعدادِ شما، به استعداد هیچ کس دیگری شبیه نیست.

تجربه‌های زندگی‌تان، درس‌هایی که آموخته‌اید، و موهبت منحصر به فردِ درونتان، همگی به یکدیگر پیوسته‌اند و به شما این فرصت را می‌دهند تا با نیروی بالقوهٔ نامحدودتان، به سوی آینده گام بردارید، و در گسترهٔ موفقیتِ خودتان رشد بیابید.

موفقیت را نمی‌توان با مال‌اندوزی، قدرت‌طلبی، یا داشتن نقدینگی در بانک تعریف کرد، که اگر دستورِ موفقیت این بود، کسانی که در بالاترین رده‌های پرداخت مالیات هستند، جایی برای تأسف خوردن نداشتند. موفقیت این است که بر اساس هدفی که خداوند برایمان تعیین کرده است زندگی کنیم، و موهبتی را که درونمان به ودیعه نهاده است به کار ببندیم. و تک‌تکمان هم این ودیعه را به شکلی متفاوت بروز خواهیم داد، زیرا هر یک از ما می‌توانیم کاری انجام دهیم که کس دیگری نمی‌تواند.

در میانهٔ نشستی آموزشی، برای گروهی از معلمان در ایسترن کِیپ، در افریقای جنوبی بودم که این مطلب به شکلی تمام و کمال پیش چشمم نمود یافت.

همهٔ ما می‌دانیم معلم‌ها برای کمک به کودکان، در جهت پرورشِ حداکثرِ بالقوه‌شان، احساس مسئولیتِ زیادی می‌کنند. آن‌ها مبارزانی گمنام هستند که اغلب با موانعی عظیم رو به رو می‌شوند. این گروهِ بخصوصِ معلمان [که با آن‌ها نشست داشتم] مسئولیت واقعاً سنگینی بر عهده داشتند: آماده کردنِ بچه‌هایی با امکانات مادی بسیار پایین، آن هم تحتِ شرایطی پُرتنش.

یکی از معلمان که تحت فشار عصبی ناشی از موقعیتش بود گفت: « دکتر لیف، شما کاملاً اشتباه می‌کنید. یکی از بچه‌های کلاس من آن‌قدر کودن است که به هیچ وجه نمی‌شود گفت موهبتی درونش دارد. » خوب، برای اولین بار در زندگی‌ام، زبانم بند آمده بود.

سپس، یکی از همکارانش وارد بحث شد و پاسخ داد: « آقا، می‌دانید چیست؟ » برای یک لحظه نفسم را حبس کردم، چون می‌دانستم الان است که متوجه شویم آیا مقصودی که از این سمینار داشته‌ایم دارد جا می‌افتد، یا این‌که باید جانمان را برداریم و فرار کنیم. خوشبختانه این یکی معلم، مفهوم اصلی اهمیتِ زندگی همسو با استعداد را درک کرده بود. او پاسخ داد: « همان بچه‌ای که می‌گویید کودن است، می‌تواند کاری را انجام بدهد که شما نمی‌توانید. » و همین‌طور هم هست.

هر فردی می‌تواند کاری انجام بدهد که هیچ کس دیگر نمی‌تواند. هر کدام از بچه‌ها هم می‌توانند کاری را انجام بدهند که هیچ کس دیگر نمی‌تواند.

استفاده از استعدادنما، در بخش دو، فرصت مناسبی برای کشف این موهبت‌های نهانی در خودتان، فرزندانتان، همسرتان، و همکارانتان است؛ این استعدادها را بیابید، زیرا از طریقشان به حقانیتِ وعده‌های راستین خداوند هم پی می‌برید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان