دانلود کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه

معرفی کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه

کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه اثر امیلی پست، درباره‌ی هرچیزی است که لازم است ضمن سلام کردن، آشنایی دادن و معارفه کردن یاد بگیریم.

 نسخه صوتی آداب کلی سلام و معارفه را با ترجمه‌ی مریم تقدیسی و صدای فرهاد اتقیایی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه

سلام کردن یکی از زیباترین و اولین راه تماسی است که برای ارتباط برقرار کردن با دیگران انتخاب می‌کنیم. همیشه وقتی به خانه وارد می‌شویم یا به محل کارمان می‌رسیم، سلام می‌کنیم. در جوامع و فرهنگ‌های مختلف آداب و روسم خاصی برای سلام کردن وجود دارد. اما نباید فراموش کنیم که در هر فرهنگی که قرار می‌گیریم با احترام به آن از رعایت کردن آداب کلی سلام و معارفه غافل شویم. سلام کردن می‌تواند ما را فردی دوست‌داشتنی و اجتماعی نشان دهد و اوقاتی که سلام نمی‌کنیم، مردم را متوجه می‌سازد که احتمالا مشکلی در کار است. برای برقراری ارتباطی سالم و سازنده با دیگران، یا وقتی به یک مهمانی دعوت می‌شویم و در نهایت برای اینکه بتوانیم شخصیت خودمان را از لحاظ اجتماعی بالا ببریم، باید با آداب کلی سلام و معارفه آشنا شویم.

کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه برای همه کسانی است که دوست دارند آداب معاشرت را یاد بگیرند و ارتباطاتشان را سازنده و تاثیرگذار کنند.

جملاتی از کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه

سلام و درود معرفی اوضاع را بهتر پیش می‌برد. و مردم را به روشی مثبت بهم نزدیک می‌کند. این کار از یک دست تکان دادن خودمانی تا رسمی‌ترین معارفه‌ها، لازمه‌ی تعاملی متمدنانه در همه‌ی جوامع است. پرچه شکل آن در هر جامعه‌ای متفاوت است.

آگاهانه برای سلام کردن به دیگران تلاش کنید. حتی وقتی احساس می‌کنید بدخلق هستید یا خجالت می‌کشید و حتی وقتی از مزایای معرفی کردن کسی به دیگری مطمئن نیستید این کار را انجام دهید ولی وقتی فردی که معمولاً حالتی دوستانه دارد برای همسایه‌اش دست تکان نمی‌دهد یا به همکارانش صبح بخیر نمی‌گوید متوجه می‌شوند و شاید فکر کنند که مشکلی پیش آمده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان