دانلود کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز

معرفی کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز

کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز اثر تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی درباره‌ی اهمیت و تاثیر تغذیه‌ی صحیح در کودکان و بزرگسالان است.

نسخه صوتی کتاب تغذیه‌ی مناسب برای مغز را با ترجمه‌ای روان از حسین سلیمانی و صدای حافظ کاظم‌زاده می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز

تغذیه یکی از بخش‌های مهم زندگی ما است. خیلی اوقات تاثیری را که تغذیه‌ی صحیح می‌تواند بر جسم، روح و روانمان داشته باشد، نادیده می‌گیریم و با عادت‌های اشتباه تغذیه‌ای به فرسوده‌شدن مغزمان کمک می‌کنیم. مغز برای کار کردن با انرژی بالا به تغذیه‌ای نیاز دارد که تمام مواد مورد نظر را به آن برساند. آیا می‌دانید در سنین مختلف، چه گروه‌هایی از مواد غذایی باید بیشترین جایگاه را در سبد خوراکتان داشته باشد؟ آیا می‌دانید برای تغذیه‌ی نوزادان، کودکان و بزرگسالان باید از چه گزینه‌هایی استفاده کرد؟ تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز به تمام این پرسش‌ها پاسخ داده‌اند. آن‌ها در یک مقدمه‌ی کوتاه از اهمیت تغذیه‌ی صحیح برای مغز گفتند و سپس به تغذیه‌ی نوزادان، تغذیه‌ی بزرگسالان و داشتن یک رژیم غذایی مناسب برای تمام عمر پرداخته‌اند.

کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به حفظ سلامت خودتان اهمیت می‌دهید، کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز یک راهنمای عالی برای شما است. والدین نیز می‌توانند از این کتاب برای تغذیه‌ی نوزادان و کودکان خود استفاده کنند.

بخشی از کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز

غذا بر مغز تاثیر شگرفی دارد. از یادآوری خاطرات شاد کودکی گرفته تا آرام کردن ذهن خسته‌تان. با وجود این بیشتر افراد ممکن است به غذا خوردن از جنبه‌ی کارکردی آن توجه کنند. کاری که باید انجام داد تا بدن بتواند حرکت کند. غذاخوردن کاری است که احتمالا آن را بدون فکر انجام می‌دهیم. گاهی با دوستانتان در یک رستوران شیک و جدید. گاهی به تنهایی در مقابل تلویزیون. در این فصل نکاتی را در خصوص تاثیر غذا بر تغییر مغز از دوران کودکی تا بزرگسالی مطرح می‌کنیم. پیش از ایجاد تغییرات عمده در رژیم غذایی‌تان بهتر است با پزشکی معتبر مشورت کنید.

غذا خوردن برای زندگی: تغییر سبک زندگی در دوران بارداری معمولا آخرین چیزی است که به ذهن یک زن می‌رسد. تنها تغییری که زن باردار می‌خواهد در زندگی‌اش رخ بدهد این است که لم بدهد و از آخرین ماه‌های آرامش نسبی‌اش قبل از تولد نوزاد، لذت ببرد. انتخاب غذای مناسب هم برای مادر و هم برای مغز نوزاد فواید بسیاری دارد. اگر انتخاب غذاهای سالم به معنای تغییر در شیوه‌ی زندگیتان است، اینکار را انجام دهید!

فهرست

  • تغذیه‌ی نوزاد
  • شروع یک تغذیه‌ی خوب برای کودک
  • تغذیه‌ای متناسب برای مغز در تمام طول عمر


نظرات کاربران

کاج مسافر
۱۴۰۱/۰۴/۳۰

بسیار مفیده بخصوص برای مادران باردار و داراری فرزند خردسال

کاربر ۳۹۲۱۶۳۹
۱۴۰۲/۰۸/۰۳

مفید بود ولی اطلاعات بیشتری دلم میخواست

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان