دانلود کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم

کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه مریم قریشی و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟

 هوش کلامی چیست؟ توانایی درک و استفاده بجا و موثر از زبان را هوش کلامی می‌گویند. این هوش یکی از هوش‌های ۹ گانه‌ای است که هوارد گاردنر معرفی کرده است. این هوش با توانایی درک و استفاده از زبان گفتاری و نوشتاری رابطه مستقیم دارد. گاردنر یکی از استادان دانشکده فرهنگ و ادب هاروارد بود که حس می‌کرد روش سنتی سنجش هوش محدود است. او چنین استدلال می‌نمود که مردم دامنه‌ای از توانایی‌ها و استعدادها را دارند و نه تنها قابلیت‌های ذهنی. به همین دلیل تسوری هوش‌های چندگانه را مطرح کرد و کتابی با نام «چارچوب‌های ذهن، تئوری هوش چندگانه» نوشت. در این مقاله ابتدا با انواع خوش آشنا می‌شوید و سپس هوش کلامی را می‌شناسید و راه‌های تقویت آن را می‌آموزید.

 شنیدن کتاب چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری را به شنیدن این کتاب دعوت می کنیم.

 بخشی از کتاب چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم

روزانه نویسی کنید

یکی از بهترین راه ها برای تقویت هوش کلامی این است که به طور منظم بنویسید. اگر روزانه نویسی کنید و یک ژورنال برای خودتان نگه دارید به زودی شاهد پیشرفتتان در بیان خود خواهید بود. البته اگر میخواهید نوشته هایتان خصوصی بماند لازم نیست افراد دیگر ببینند چه نوشته اید. به علاوه روزانه نویسی می تواند هوش های دیگرتان، به ویژه هوش درون فردی را تقویت کند، زیرا توانایی تان برای خودآگاهی و درون نگری را افزایش می دهد.

کتاب ها، مجلات و مقالات مختلف بخوانید

دومین روش برای تقویت هوش کلامی که تأثیر بیشتری هم دارد، مطالعه ی گسترده است. به طور ایده آل باید نوشته ای را برای خواندن انتخاب کنید که شما را کمی به چالش بکشد. سعی کنید در سبک های مختلف و در مورد موضوعات مختلف و با ژانر های مختلف مطالعه کنید. همچنین می توانید پس از اتمام کتاب سعی کنید نقد یا نوشته ای را در مورد آن بنویسید. این کار به شما کمک می کند تا آنچه که یاد گرفته اید را تمرین کنید.

استفاده از هر فرصتی برای صحبت کردن

سومین راه و اثربخش ترین راه برای تقویت هوش کلامی، صحبت کردن با دیگران است. از هر فرصتی برای صحبت کردن با افراد مختلف و یادگیری درباره ی نظرات، تجارب و ایده هایشان استفاده کنید. این یعنی خاموش کردن تلوزیون و کنار گذاشتن تلفن همراه در این دست موقعیت ها.

با کلمات بازی کنید

بازی کردن با کلمات یک روش عالی دیگر برای تقویت هوش کلامی است. می توانید از بازی های رایج در این زمینه مطلع شده و آنها را امتحان کنید. انجام بازی های مختلف با دیگران برای تقویت مهارت های ارتباطی و یادگیری از دانش و نظرات دیگران نیز بسیار مفید است.

 

نظرات کاربران

hedieh
۱۴۰۰/۰۳/۱۷

تایم کوتاهی توضیح داد ، خیلی خلاصه شده و اینکه چون خواننده خیلی سریع حرف میزد شنونده تمرکز کافی رو حرفاش نداره و چندان استفاده ای از گفته ها و تجربیات نمیشه کرد

کاربر ۳۴۷۲۶۳۳
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

سلام خیلی خلاصه بیان شده

Zarakani
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

عالی و مفید

nahid
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

اشتباه بود دانلود این کتاب

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان