دانلود کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر اثر مژگان مقتدری

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر

معرفی کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر

رابرت کیوساکی نویسنده امریکایی ژاپنی است که روش‌های زندگی افراد پول‌دار و بی‌پول را در کتابی با عنوان پدر ثروتمند، پدر فقیر، مود مطالعه قرار داده است.

مژگان مقتدری کتاب پیش‌رو را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب صوتی با صداپیشگی فرهاد اتقیایی در دسترس شما قرار دارد.


درباره کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر

رابرت کیوساکی نویسنده آمریکایی ژاپنی است که براساس تجارب شخصی خود کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر را تالیف کرده است. پدر واقعی کیوساکی یک معلم باهوش و بسیار محبوب اما فقیر و پدر بهترین دوستش بسیار ثروتمند بوده است. حال کیوساکی از تجربه هر دو آن‌ها بهره گرفته وکتاب پیش‌رو را تالیف کرده است. باید خاطرنشان ساخت که او در کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر، تفکرات ناب و دست اول اقتصادی را مطرح کرده است. نظرات تورو کیوساکی بسیار کاربردی هستند و در زندگی واقعی افراد جامعه کاربرد دارند؛ همین موضوع بر ارزش این اثر بیش از پیش افزوده است.

شنیدن کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی پدر ثروتمند، پدر فقیر به شما کمک می‌کند موقعیت‌های مالی و اجتماعی عالی و خیره‌کننده‌ای به دست آورید؛ بنابراین اگر به دنبال پیروزی هستید، از شنیدن این کتاب صوتی غفلت نکنید.

درباره رابرت تورو کیوساکی

رابرت تورو کیوساکی در آوریل سال ۱۹۴۷ و در هاوایی متولد شد. پدرش رئیس آموزش و پرورش ایالت هاوایی بود. رابرت پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست و به عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشت. پس از بازگشت از ویتنام، زندگی مالی و تجاری او آغاز شد. در سال ۱۹۷۷، شرکتی را بنیان نهاد که نخستین کیف پول‌های مردانه را که ترکیبی از نایلون و ولکرو بود به بازار عرضه کرد. این محصول، بعدها به یک فراورده مولتی‌میلیون‌دلاری جهانی تبدیل شد. رابرت تورو کیوساکی پس از دست کشیدن از تجارت، مؤسسه‌ بین‌المللی آموزشی را تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان مشغول با ده‌ها هزار نفر دانشجو، مشغول شد.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

Mehdi Alinejad
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

مدتها بود میخواستم بخونم (بشنوم)و بالاخره خوندم . ایکاش زودتر میخوندم

مهدی ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵

مباحث کتاب و نگرشی که ایجاد میکنه که اگر در مدارس یا خانواده در مقطع راهنمایی و دبیرستان به مرور در ذهن هر فردی شکل میگرفت و آموزش داده میشد قطعا در مسیر شغلی و مالی کلیه افراد جامعه تاثیر

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان