دانلود کتاب صوتی روزت را مدیریت کن (میکروبوک) با صدای امیر فرحان نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روزت را مدیریت کن (میکروبوک) اثر جوسلین ک. کلای

دانلود و خرید کتاب صوتی روزت را مدیریت کن (میکروبوک)

معرفی کتاب صوتی روزت را مدیریت کن (میکروبوک)

میکروکتاب صوتی روزت را مدیریت کن خلاصه‌ای از کتاب جوسلین ک. کلای است که با ترجمه حمیده رستمی و صدای امیر فرحان نیا منتشر شده است. 

درباره کتاب روزت را مدیریت کن

کتابِ «روزهایت را مدیریت کن» تلفیقِ بینش‌هایی است که از بیست ذهن خلاق در عرصه‌های مختلف به‌دست آمده است. با مطالعه درباره‌ این خلاقان پرآوازه، فوت‌وفن‌هایی را یاد می‌گیرید که آنها شخصاً برای مدیریت زمان، ایجاد روالی مؤثر برای انجام کارهای روزانه، و پرورش خلاقیت‌شان به‌کار بردند.

این کتاب به شما کمک می‌کند از آغاز روز برنامه زندگی‌تان را مدیریت کنید و درگیر اتفاقات منفی نشوید تا روز خوبی داشته باشید. این کتاب از لحظه‌ای که کارتان را شروع می‌کنید شما را راهنمایی می‌کند تا پایان ساعات روز.

بعد از خواندن این نکات یاد می‌گیرید:

چطور نخ‌کشیدن به دندان‌هایتان به‌راستی می‌تواند شما را سازنده‌تر کند

چرا هیچ‌وقت نباید قبل از ناهار به هیچ ایمیلی جواب بدهید

چرا باغبانی و گلکاری می‌تواند شما را به‌سمت توفیق در خلاقیت بعدی هدایت کند.

شنیدن کتاب روزت را مدیریت کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روزت را مدیریت کن

وقتی به محل کارمان برسیم و در صندوقِ ورودیِ ایمیل‌مان یک‌عالم پیام ببینیم، بلافاصله دلشوره می‌گیریم و وسوسه می‌شویم که اضطراب ناشی از دانستن این را که کسی منتظر است تا جواب ایمیلش را بدهیم، برطرف کنیم. ولی جواب دادن به ایمیل‌ها کاری است ساده و آسان که هیچ نیازی به تفکر یا خلاقیت ندارد.

علاوه‌براین، جواب دادن به ایمیل‌ها یا تماس‌های تلفنی در طول صبح باعث می‌شودکه تو مؤثرترین و پربازده‌ترین ساعات کاری‌ات را صرف اولویت‌های دیگران کنی.

و وقتی بالأخره رضایت می‌دهی که به کارِ خودت برسی، می‌بینی از زور خستگی دیگر نا نداری و نمی‌توانی مؤثر واقع شوی. برای همین است که مارک مَک‌گینِس، مربی خلاق، پیشنهاد می‌کند برنامه‌ای برای کارهای روزانه‌ات بریزی که به تو امکان بدهد روزت را با کارهای شخصی خودت شروع کنی. این قانون را در برنامه‌ات بگنجان که قبل از انجام کارِ خلاقانهٔ خودت به هیچ ایمیلی جواب ندهی.

از این گذشته، باید حواست باشد که استراحت و خواب کافی داشته باشی تا میزان انرژی لازم برای بدنت به حداکثر برسد. چقدر خواب کافی است؟ به‌طور قطع نمی‌شود گفت، ولی در نظر بگیر که فقط دوونیم درصد از جمعیت دنیا احساس می‌کنند که کمتر از هفت ساعت خواب برای‌شان کافی است.

و فراموش نکن که استراحت را هم در برنامهٔ کاری روزانه‌ات بگنجانی. تحقیقات نشان داده که ما هر بار فقط حدود نود دقیقه می‌توانیم در اوج عملکردمان باقی بمانیم. پس حواست باشد که حتماً به‌طور منظم از کار دست بکشی و استراحت کنی تا بتوانی تجدید قوا کنی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان