دانلود کتاب صوتی به اندازه‌ی یک نقطه با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به اندازه‌ی یک نقطه اثر مریم محبوب

دانلود و خرید کتاب صوتی به اندازه‌ی یک نقطه

گوینده:مریم محبوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی به اندازه‌ی یک نقطه

ژیلا تقی‌زاده در کتاب صوتی به اندازه یک نقطه داستان یک بیمار سرطانی و چالش‌ها و روابطش با جامعه‌ پیرامونش را روایت می‌کند.

درباره کتاب صوتی به اندازه یک نقطه

در داستان به اندازه یک نقطه، شخصیت اصلی دچار یک نوع سرطان لاعلاج است. در طول داستان ما با روحیات زن قهرمان داستان و نوع رابطه‌اش با دیگر افرادی که به واسطه این بیماری در کنار هم قرارگرفته‌اند، آشنا می‌شویم. ژیلا تقی‌زاده خودش با این بیماری دست به گریبان بوده و حس آن را درک کرده است و توانسته با جزئیات و احساسات دقیقیی حال قهرمان داستان را توصیف کند. این کتاب نامزد جایزه پروین بوده است.

درباره ژیلا تقی‌زاده

ژیلا تقی‌زاده یک نویسنده ادبی فعال و پرکار است. او در کنار نویسندگی، نقاشی هم می‌کند و سال‌ها در حیطه‌های گوناگون هنری مثل تصویرگری کتاب کودک، گرافیک، طراحی عروسک، نمایشنامه‌نویسی رادیو، و صحنه کار کرده است. او مدت‌ها است که یک نشست ادبی به اسم نویسان را هم در کارگاهی برای علاقه‌مندان به داستان کوتاه برگزار می‌کند. تقی‌زاده چندین بار هم در مسابقات ادبی، داور بوده است.

بخشی از کتاب صوتی به اندازه یک نقطه

حالا دیگر بیشتر دوستانم و فامیل می‌دانند باز سرطانی‌ام. می‌دانند این بیماری گران، خیلی کشنده است و برای همین قرنطینه‌‌ی سفت و سختی دارم. هنوز پیش مامان هستم. حالم هی می‌ریزد به هم و هی آرام می‌گیرد. بلوز پشمی بابا تنم است که آن وقت‌ها می‌پوشید و در آخرین عکسش هم همین را به تن داشت، ولی نمی‌دانم چرا یک ذره بوی بابا را نمی‌دهد محض دلخوشی؟! فقط یک ذره. که به خودم بقبولانم که هست. مثل شیمی درمانی‌های سال‌های پیش‌تر. هست که کمک کند. که نگاه نگرانش را از من می‌دزدد و هی از مامان می‌پرسد: «این بچه چرا باز ناخوش شد؟»



 

نظرات کاربران

ati
۱۳۹۹/۰۱/۱۷

روح استادم شاد.کتاب بی نظیری از خودشون به جا گذاشتن

زمان

۵ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان