دانلود کتاب صوتی خوبی های خوبان با صدای علی موذنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خوبی های خوبان اثر علی موذنی

دانلود و خرید کتاب صوتی خوبی های خوبان

نویسنده:علی موذنی
گوینده:علی موذنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خوبی های خوبان

کتاب صوتی خوبی های خوبان نوشتهٔ علی موذنی است و علی موذنی هم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده است. انتشارات نیستان هنر این اثر را منتشر کرده است. این داستان صوتی پیرامون یک گروه اجرای تئاتر می‌گذرد. کارگردان، نویسنده و دستیار، صحنه‌گردان این داستان هستند. آن‌ها می‌خواهند نمایشی با نام «خوبی‌های خوبان» را که به‌دنبال انتخاب بازیگر برای اجرایش هستند، اجرا کنند.

درباره کتاب صوتی خوبی های خوبان

کتاب صوتی خوبی های خوبان عنوان رمانی است از علی موذنیاو در این داستان صوتی، نخست از علاقه‌مندی قدیمی و همیشگی خود به تئاتر و نمایش استفاده می‌کند و صحنه‌ای را می‌آراید که دوستدار و شیفتهٔ آن و درعین‌حال متخصص در چینش آن است. او در ادامه، داستان را از ۳ زاویه‌دید یعنی از زاویهٔ نویسنده، کارگردان و دستیار او بازگو می‌کند، چالش ایجاد می‌کند و برای حل آن به‌سراغ روان‌کاوی شخصیت‌های رمان خود می‌رود. او نوعی نگاه خیر و شر را که ناشی از شخصیت آن‌هاست در درونش بروز و ظهور می‌دهد و در ادامه مخاطب رمانِ خود را به‌سمت استنتاج آنچه مدنظر دارد، فرا می‌خواند.

گفته شده است که مؤذنی در زمرهٔ داستان‌نویسانی است که تکنیک را در روایت خود حل می‌کند. او اهل ظاهر‌آرایی روایی در داستان نیست و ترجیح داده با ساده‌ترین شکل روایت، مخاطبش را راهی کش‌وقوس‌های داستانی خود کند. کتاب صوتی «خوبی های خوبان» برای علاقه‌مندان به آثار داستانیِ مؤذنی یک نمونهٔ جذاب برای مرور تمامی این دست اتفاقات در بستر داستان‌نویسی و یک عاشقانهٔ داستانی ملایم و جذاب برای علاقه‌مندان به روایت عاشقانهٔ اجتماعی است؛ داستانی برای غلبه بر تردید و گرفتن تصمیم‌هایی که می‌تواند سرنوشت بخش بزرگی از زندگی را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

شنیدن کتاب صوتی خوبی های خوبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره علی موذنی

علی موذنی متولد تهران در سال ۱۳۳۷ است. او لیسانس ادبیات نمایشی از دانشکدهٔ هنرهای زیبا در دانشگاه تهران دارد و از جمله نویسندگانی است که کار نوشتن را به‌شکل حرفه‌ای دنبال کرده است. علی موذنی در عرصهٔ نگارش داستان کوتاه، رمان، داستان بلند، نمایشنامه و فیلم‌نامه قلم می‌زند. در حوزهٔ فیلم‌سازی ۶ تله‌فیلم برای تلویزیون ساخته است. اغلب آثار او با اقبال منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شده و جوایزی را نیز کسب کرده است. کتاب «خوبی‌های خوبان» یکی از آثار مکتوب اوست.

نظرات کاربران

شجاعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲

عالی بود توصیه میکنم حتما گوش کنید

زمان

۷ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان