دانلود کتاب صوتی اثر مرکب آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶۲۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب کتابی محبوب و تحسین‌شده از دارن هاردی نویسنده و ایده‌‌پرداز موفقیت است. هاردی در این کتاب ایده‌های خود را برای دستیابی به موفقیت شرح داده است. روش او بر پایه‌ی قدم‌های مثبت کوچک و بر اساس «آهستگی و پیوستگی» بنا شده است. روش هاردی نظام‌مند و فراتر از یک ایده‌ی کلی است، او به موفقیت یک‌شبه اعتقاد ندارد و مخاطبانش را به صبر و پیوستگی دعوت می‌کند؛ در این‌راه دست آن‌ها را نیز خالی نگذاشته و قدم به قدم با آن‌ها پیش می‌رود. کتاب صوتی اثر مرکب را اکبر عباسی و شاهین بیات به فارسی ترجمه کرده‌اند. نسخه صوتی آن با صدای آرمان سلطان‌زاده در اختیار شنوندگان قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب با صدای آرمان سلطان‌زاده یکی از محبوب‌ترین کتاب‌ها در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و موفقیت است. دارن هاردی نویسنده‌ی کتاب، تجربه‌ی سال‌ها کار و پژوهش در زمینه‌ی راهکارهای رسیدن به موفقیت را در این کتاب جمع‌آوری کرده است. هاردی تکلیف خواننده را در همان آغاز کتاب روشن می‌کند. او با اشاره به داستان مسابقه‌ی لاک‌پشت و خرگوش، خود را لاک‌پشت قصه معرفی کرده و کلید اصلی ورود به جرگه‌ی انسان‌های موفق را آهستگی و پیوستگی می‌داند.

از نظر هاردی موفقیت حاصل قدم‌های کوچک، اما مداوم است. هیچ‌کس یک‌شبه به نقطه‌ای که دوست دارد، نرسیده است؛ خواه آن نقطه، قله‌ی توفیق و کامیابی مادی، علمی یا هنری باشد، خواه رسیدن به اندام مناسب و کاهش وزن به سطح مطلوب. هاردی اما در کتاب صوتی اثر مرکب تنها به بازگویی این اصل بسنده نمی‌کند و راهکارهایش را برای رسیدن به این هدف، قدم به قدم توضیح می‌دهد. کامیابی بی‌دردسر تنها به افسانه‌ها تعلق دارد؛ اگر موردی وجود داشته، استثناء بوده و نمی‌توان زندگی را برا پایه‌ی استثنائات بنا کرد، روی خوش داستان همان‌جاست که هاردی روشش را بر پایه‌ی گام‌های کوچک بنا کرده است. قدم‌هایی که برداشتن آن‌ها از عهده‌ی همه‌ی ما برمی‌آید و تنها کافیست به رفتن در مسیر خود، در راه هدفی که تعیین کرده‌ایم، آرام آرام ادامه دهیم.

نمودار درباره اثر مرکب

هاردی در تالیف کتاب صوتی اثر مرکب کوشیده به آب‌وتاب دادن به یک اصل و چند قاعده، بسنده نکند و آن‌چه می‌خواهد را دقیق و بی‌ابهام توضیح دهد؛ او در این تلاش خود به توفیق نیز رسیده و شاهد این مدعا تحسین‌ها و تقدیرهایی است که از سوی مخاطبان و نیز نویسندگان حوزه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی دریافت کرده است. هاردی در اوایل کتاب به صراحت و شفافیت خود در بیان روشش تاکید کرده است: «این کتاب را برای بازگشت به اصول پایه نوشته‌ام. به شما کمک می‌کنم خودتان را از شر این کلاف سردرگم خلاص کنید و تمرکزتان را به اصول اساسی که در موفقیت مهم‌اند، معطوف کنید».

نکته‌ی مهم دیگر در کتاب صوتی اثر مرکب تاکید دارن هاردی بر این است که آن‌چه می‌گوید حاصل اصولی است که بر اساس آن حرکت موفقیت‌آمیز خود را بنا نهاده است. اصولی که طی مطالعه‌ای بیست‌ساله و با صرف هزاران دلار برای آزمایش ایده، منابع و فلسفه‌های مختلف، به‌ تکامل رسیده است. اصول بنیادینی که حاصل چنین دید جامعی از حوزه‌ی موفقیت است و با دو بازوی دانش و تجربه کار می‌کند، نقطه‌ی مقابل روانشناسی زرد رواج‌یافته یا به‌ قول هاردی پیامبران خود‌خوانده‌ای است که با عبارت «جدیدترین دستاورد علمی» می‌کوشند بر بنای بی‌پایه و ویرانه‌ی خود رنگی دروغین و جعلی بزنند. راهی که هاردی برای موفقیت و کامیابی در زندگی پیشنهاد داده است، با تکیه بر آن‌چه عنوان شد، روشن، نظام‌مند و بی‌ابهام است؛ او موفقیت را فارغ از استراتژی یا تاکتیک به‌‌کارگرفته‌شده، نتیجه‌ی استفاده از سیستم عامل اثر مرکب می‌داند.

چرا باید کتاب صوتی اثر مرکب با صدای آرمان سلطان زاده را بشنویم؟

دارن هاردی در کتاب صوتی اثر مرکب مانند همه کتاب‌های موفقیت بر رشد و تحول درونی افراد تاکید می کند؛ اما تاثیر مطالب این کتاب قطعا با هر کتابی که تاکنون خوانده‌اید، تفاوت دارد. در این کتاب شما رازهای عجیب و غریبی را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل می‌کنید و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ را برای خود به وجود می‌آورید. اثر مرکب قانون به دست آوردن نتایج بزرگ از راه تمرکز بر مجموعه‌ای از کارهای کوچک است. با توجه به این قانون، شما با تمرکز بر مجموعه‌ای از رفتارهای به ظاهر کوچک اما مثبت و موثر می‌توانید به موفقیت‌های بزرگ برسید.

دارن هاردی در این کتاب با تمرینات ساده اما قوی به شما کمک می‌کند از اصول این قانون به نحو شایسته‌ای در زندگی خود بهره ببرید. این کتاب برای همه زنان و مردان در هر شغلی که هستند مفید است. افراد با هر پیشینه‌ای می‌توانند از مطالب آن برای پیشرفت و موفقیت خود استفاده کنند.

کتاب صوتی اثر مرکب چند فصل دارد؟

دارن هاردی از آغاز فصل اول کتاب صوتی اثر مرکب از گام‌های عملی سخن گفته است. این فصل که «اثر مرکب در عمل» نیز نام گرفته، با عبارتی آشنا آغاز شده است: «رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود». هاردی از مخاطبش صبر خواسته و زمان. او پیروزی را در گرو عادت‌های سازنده‌ای خوانده که انسان باید در خود پرورش ‌دهد و در به‌کارگیری آن‌ها ثابت‌قدم بماند. هاردی در بخشی از کتاب می‌گوید: «هیچ‌کس به اندازه‌ی من به ثبات قدم اعتقاد ندارد. ثابت‌قدم بودن کلیدی است که در نهایت قفل موفقیت را باز می‌کند». او در عین حال، ثبات قدم را یکی از بزرگ‌ترین موانع حرکت برمی‌شمارد، بدین‌معنی که سخت است انسان به برداشتن قدم‌های کوتاه، انگیزه گرفتن از موفقیت‌های کوچک و به مسیر ادامه دادن عادت کند. لازمه‌ی این تداوم درک نکته‌ای مهم است؛ این‌که کمبود تجربه، مهارت و یا حتا بهره‌ی هوشی که از دست همه‌ی ما خارج است، با تداوم در برداشتن قدم‌های کوچک جبران می‌شود؛ چراکه هیچ کس ناتوان از برداشتن این قدم‌ها نیست. «اثر مرکب اصل برداشت پاداش‌های بزرگ از مجموعه‌ای از انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه است». تفاوت‌های اساسی از حاصل‌جمع انتخاب‌های کوچک و هوشمندانه، ثبات قدم و زمان به‌دست می‌آید.

دارن هاردی برای واضح ساختن روش خود در کتاب صوتی اثر مرکب از مثالی جالب استفاده کرده است. او می‌پرسد که اگر شما را بین گرفتن سه‌میلیون دلار در همین لحظه و یک سکه‌ی یک سنتی که طی ۳۱ روز، هر روز ارزشش دوبرابر می‌شود، مخیر کنند، کدام را انتخاب می‌کنید؟ احتمالا انتخاب بسیاری از افراد گرفتن سه‌میلیون دلار در یک لحظه خواهد بود.، حالا اگر فرض کنیم فردی آن سکه را انتخاب کرد، حاصل انتخابش تا روز بیستم به ۵۲۴۳ دلار و در روز سی‌ام تازه به ۷/۲ میلیون دلار می‌رسد؛ زمانی که شرایط برای ناامیدی مهیاست یعنی روز آخر، فرد صاحب سکه به مبلغی حدود ده‌میلیون دلار می‌رسد. او نتیجه‌ی صبوری خود را دقیقا در روز آخر می‌بیند و به پیروزی بزرگی دست می‌یابد. وقتی شروع به رعایت یک رژیم غذایی با گام‌های آرام می‌کنیم، کاری که از هر کسی برمی‌آید و از رژیم‌های نفس‌گیر و عمل‌های جراحی بسیار عملی‌تر است، نباید در دو هفته، یا ماه اول انتظار معجزه داشته باشیم، اما بعد از چند ماه می‌توان به نقطه‌ای رسید که با اولین گام در روز اول فاصله‌ای معنادار به ‌وجود آید. گام‌هایی به اندازه‌ی تنها چند کالری از غذای روزانه ما را به مقصد می‌رساند. با این نکته‌ی کلیدی هاردی باید توجه نمود که: «به ‌نظر می‌آید کسی که از طبیعت مثبت اثر مرکب استفاده کرده «یک‌شبه» به موفقیت رسیده است». این جهش به‌ظاهر ناگهانی که به جادو می‌ماند، در همان قدم‌های آرام و برنامه‌ی آسانی است که برای همه کاربرد دارد. کفشی جادویی که به هر پایی می‌خورد و هیچ رهرویی را پیش از به مقصد رسیدن، رها نمی‌کند. امتیاز دیگر حرکتی که بر پایه‌ی قدم‌های کوچک باشد، قابل برگشت بودن و جبران‌پذیری در هر نقطه است.

فصل دوم کتاب صوتی اثر مرکب فصل «انتخاب‌ها» است. انتخاب‌هایی که از نظرگاه دارن هاردی، ریشه‌ی تک‌تک نتایجی است که به‌دست می‌آید. به‌گفته‌ی او هر انتخاب رفتاری را شروع می‌کند که به‌تدریج به عادت تبدیل می‌شود. این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم و انتخاب‌ها هستند که شخصیت، زندگی و سرانجام ما را می‌سازند. باز هم نکته‌ای مهم از پس این کلمات برمی‌آید؛ هر تصمیمی هر قدر هم که جزئی باشد، مسیر زندگی ما را تغییر می‌دهد. پس باید تصمیم‌ها و گام‌های کوچک را جدی بگیریم. اصل دیگری که اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند، مسئولیت‌پذیری است. باید صددرصد مسئولیت اعمال خود را بپذیریم و بهانه‌ها را دور بیندازیم. این اصل بر خلاف واقع‌گرایی نیست، آزاد کردن ذهن است از ترس موانعی که ما را از حرکت بازمی‌دارد و رهایی از بهانه‌‌‌های‌مان برای تن دادن به رخوت و سستی است. هاردی وجود شانس یا اتفاق را رد نمی‌کند، اما نکته‌ی مهم این است که شانس را بازتعریف کنیم و بخت را در هنوز زنده بودن و فرصت خود برای زندگی کردن و بالیدن ببینیم. از دید هاردی شانس به مجموعه‌ای از انتخاب‌ها بستگی دارد. و انتخاب‌ها آزادی‌بخش ما هستند زمانی که مسئولیت آن‌ها را بر عهده بگیریم.

نقطه‌ی عطف کتاب صوتی اثر مرکب شرح کامل گام‌های عملی از آغاز مسیر تغییر است. مسیر با با گام‌های ساده و راحت شروع می‌شود و با پیگیری و ثبت یک عادت به‌مدت یک هفته ادامه می‌یابد. (باید عادتی را انتخاب کنیم که بیشترین کنترل را روی ما دارد). اثر قدم‌های آغازین خود را به‌تدریج نشان می‌دهد و مشاهده‌ی نتیجه‌، خود نیرومحرکه‌ای برای ادامه‌ی مسیر می‌شود. نکته‌ی مهم دیگر ثبت این قدم‌هاست. همه‌ی انتخاب‌های کوچک اما مهمی که در طول روز می‌کنیم، باید ثبت و ضبط شود. چراکه همه‌ی انتخاب‌های کوچک، به‌خصوص زمانی که روی هم تلنبار شوند، تغییرات بزرگ ایجاد می‌کنند، اما اگر ثبت نشوند، به‌راحتی فراموش می‌شوند و دست ما برای درک اهمیت آن‌ها کوتاه می‌ماند. ثبت نتایج گام‌های کوچک و درک تدریجی آن، انگیزه‌ای برای صبوری در مسیر تغییر و کامیابی است.

دارن هاردی در فصل سوم کتاب از «عادات» سخن گفته است. عاداتی که هر چه قدیمی‌تر باشند و عمیق‌تر ریشه دوانده باشند، ریشه‌کن کردن آن‌ها سخت‌تر می‌شود. هاردی پیشنهاد می‌کند ترک عادات را با یافتن راهی برای خروج از دام لذت آنی شروع کنیم. او ریشه‌ی این‌ را که با وجود منطقی‌ بودن، در بند عادات بد هستیم، در وابستگی به لذت آنی می‌داند. لذتی که در لحظه ممکن است از برنامه‌ی بی‌محتوای تلویزیون ببریم و وقتی را که می‌توانستیم برای کار مفید دیگری بگذاریم، از دست دهیم. او در عین حال غایت موفقیت را در همین لذت بردن می‌بیند، اما لذتی عمیق که نقطه‌ی مقابل لذت آنی است.

فصل چهارم کتاب صوتی اثر مرکب که «تکانش» عنوان گرفته است، از نظر هاردی بخشی هیجان‌انگیز است. او زمانی را مجسم می‌کند که در آن عادت‌های کوچک در وجود ما ریشه دوانده و تغییری بزرگ را به وجود می‌آورد. مانند زمانی که موشک پس از صرف درصد زیادی از سوخت خود، به پرواز درآمده و در آسمان جلوه‌نمایی می‌کند. به‌گفته‌ی هاردی پس از طی مراحلی که در طول کتاب برشمرده و ثابت‌قدم ماندن بر گام‌های کوچک، «یک دفعه تکانش بزرگ با لگد به در زندگی‌تان می‌کوبد که خبر خوبی است! و بعد از آن تقریبا شکست‌ناپذیر می‌شوید».

هاردی در ابتدای فصل پنجم کتاب صوتی اثر مرکب با عنوان «تاثیرات»، یک نکته‌ی مهم را بازگو می‌کند. «مغزتان فقط یک ماموریت دارد: بقا. مغزتان همیشه به دنبال نشانه‌های کمبود و اخبار بد می‌گردد». با این توضیح اهمیت داده‌هایی که به مغز ما وارد می‌شود و مدیریت آن‌ها، روشن می‌شود. هاردی برای مدیریت این خطر بالقوه راهکارهایی در این فصل ارائه داده است.

فصل آخر اثر مرکب، «شتاب» است. دارن هاردی در این پاره از کتاب، از لحظه‌ی سرنوشت‌ساز می‌گوید. مانند آن لحظه در مسابقه‌، که دوچرخه‌سوار درمی‌یابد که تنها رقیب واقعی‌اش، خود اوست. نقطه‌ای که فرد با شناخت درست از واقعیت می‌فهمد تنها با کمی بزرگ‌تر کردن گام‌های کوچک، چه پایان خارق‌العاده‌ای می‌تواند به‌دست آید. آن سکه‌ی جادویی اگر به‌جای هفت‌بار، هشت‌بار دوبرابر شود، ارزش مرکب آن به‌جای ده میلیون دلار به ۱۷۱ میلیون دلار می‌رسد.

تنها برداشتن گام‌های کوچک و استمرار، معجزه را واقعیت می‌بخشد. این در دسترس بودن و خارق‌العادگیِ همزمان، بنیان کتاب صوتی اثر مرکب است.کتاب اثر مرکب از ابتدای انتشار در سال ۲۰۱۰ توانست اقبال وسیعی از سوی مخاطبانی پرشمار در سطح جهان به‌دست آورد. بسیاری از نویسندگان محبوب کتاب‌های خودیاری و موفقیت همچون برایان تریسی، دیوید باخ، جفری گیوتمر کریس واینر، دنیس ویتلی، هارواکر، مارک ویکتور هانسن، استدمن گراهام رابین شارما، کانی پودستا، تونی الساندرا، ویک کوننت، تونی جری و بسیارانی دیگر این کتاب را تحسین و از آن تجلیل کرده‌اند. اثر مرکب در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است.

کتاب صوتی اثر مرکب با ترجمه‌ی اکبر عباسی و شاهین بیات و خوانش کم‌نظیر آرمان سلطان‌زاده توسط آوانامه منتشر شده است.

شنیدن کتاب صوتی اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی اثر مرکب را به کسانی که در پی تغییری بنیادین و نه یک‌شبه در زندگی خود هستند پیشنهاد می‌کنیم. با این کتاب آهسته و پیوسته پیش خواهید رفت و البته خیلی طول نخواهد کشید تا اثرش را در زندگی ببینید. اثر مرکب روش رسیدن به موفقیت بزرگ به‌کمک موفقیت‌های کوچک است. همچنین اگر دوست دارید تغییر کنید اما از تلاش‌های قبلی‌تان نتیجه‌ی چندانی نگرفتید، یا به دنبال راه جدیدی برای امتحان کردن هستید، کتاب صوتی اثر مرکب از دارن هادری گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما است.

درباره‌ی دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده، سرمایه‌دار و نظریه‌پرداز موفقیت است. هاردی یکی از محبوب‌ترین نویسندگان کتاب‌های توسعه‌ی فردی است که بر پایه‌ی دانش و تجربه‌ی خود در کامیابی و رسیدن به غنای مالی قلم زده است. او در یکم فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در سن‌دیگو، کالیفرنیای آمریکا متولد شد. مادرش خیلی زود او و پدرش را ترک کرد و هاردی به همت پدر پرورش یافت. او موفقیت‌های کنونی خود را مدیون آموزش‌های سخت و نظام‌مند پدرش می‌داند. هاردی در هجده‌سالگی اولین کسب‌وکار خود را به‌راه انداخت و به‌تدریج به ثروتی هنگفت دست یافت. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ به عنوان ناشر و سردبیر مجله‌ی موفقیت مشغول به‌کار بود. هاردی سال‌ها در سبک زندگی و کار افراد موفق مطالعه و کنکاش کرد و مجموعه‌ی پژوهش‌هایش را در قالب کتاب به انتشار رساند. کتاب بسیار موفق اثر مرکب مهم‌ترین اثر هاردی است که با استقبال وسیعی مواجه شده است. هاردی به عنوان یک سخنران توانمند موفقیت نیز ظاهر شده است.

درباره‌ی آرمان سلطان زاده؛ گوینده کتاب

آرمان سلطان‌زاده یکی از شناخته شده‌ترین گویندگان کتاب‌های صوتی است. او سال‌ها به اجرای نمایش‌های رادیویی پرداخته و پس از حضور در نشر «آوانامه»، از سال ۱۳۹۳ تا امروز ۲۰۰ کتاب صوتی را با صدای گرم و دلنشین خود به گوش ما رسانده است.

سلطان‌زاده متولد سال ۱۳۶۶ در شهر بابل است. او از سال ۱۳۸۲ تحت نظر اساتیدی چون «علی محمدی کلاگر» و «عباس ابوالحسنی» فعالیت تئاتری خود را آغاز کرده و در ۳۰ تئاتر به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است. هم‌چنین نویسندگی و کارگردانی ۴ اثر را در کارنامه‌ی خود دارد. سلطان‌زاده پس از آشنایی با «علی دنیوی ساروی» در سال ۱۳۸۸ به رادیو مازندران رفت و فعالیت خود را به عنوان بازیگر نمایش‌های رادیویی آغاز کرد.

آرمان سلطان‌زاده را بیشتر به عنوان گوینده کتاب های صوتی می‌شناسیم؛ جهانی که برای او در سال ۱۳۹۳ و پس از دیداری کوتاه با «دامون آذری»، مدیر عامل و موسس نشر آوانامه شکل گرفت. سلطان‌زاده راجع به این دیدار گفته است: «برای انجام کارهای بزرگ به انگیزه‌ی کافی نیاز داری. دامون آذری استاد ایجاد این نوع انگیزه است».

او هم‌چنان در موسسه‌ی آوانامه به عنوان گوینده و مدیر تولید مشغول به فعالیت می‌باشد. یکی از شنیدنی‌ترین آثار او، رمان «خشم و هیاهو» اثر «ویلیام فاکنر» است.

در بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم

همه‌ی ما یکسان به دنیا آمده‌ایم. برهنه، هراسان و بیسواد. بعد از این ورود بزرگ زندگی مجموعه‌ای از انتخاب‌هایی خواهد بود که خودمان داریم. انتخاب‌های ما می‌توانند بهترین دوست یا بدترین دشمنمان باشند. می‌توانند ما را به اهدافمان برسانند یا به سیاره‌ای دورافتاده بفرستند تا دور خودمان بچرخیم. درباره‌اش فکر کنید. هر چیزی که در زندگی‌تان وجود دارد به خاطر اینست که پیشتر در مورد چیزی تصمیم گرفته‌اید. انتخاب‌ها ریشه‌ی همه‌ی نتایج هستند. هر انتخاب رفتاری را آغاز می‌کند که در بلند مدت تبدیل به عادت می‌شود. انتخاب‌های ضعیف شما را عقب انداخته و سبب می‌شوند که انتخاب‌های جدیدی داشته باشید که سخت‌تر خواهند بود. اگر هیچ انتخابی نکنید، دریافت‌کننده‌ای منفعل از هر چیزی که در اطرافتان اتفاق می‌افتد خواهید شد...

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۴۱۰۹۲
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

شنیدن این کتاب با صدای ارمان سلطان زاده خیلی لذت بخش بود محتوای کتاب مفید و عالی و انگیزه بخش برای شروع عادت های جدید و پیشرفت...

Fatemeh Roshan
۱۳۹۹/۱۱/۰۱

اثر مرکب سیستم عاملی است با شش اصول که اگر انها را رعایت کرده و کنترلشان را به دست بگیرید، به هر هدفی که داشته باشید به طور یقین می رسید❤😊💯

abolfazl.mz
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

عالیه یعنی گوش نکنید ضرر کردین

مهسا
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

این کتاب بسیار موثر در موفقیت با صدای آرمان سلطان زاده تاثیرش حتی صد برابرم میشه واقعا در این کتاب گویندگی عالی داشتن

Barzin
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

این کتاب فوق العادس 👌، به عنوان کسی که چندین کتاب تو زمینه موفقیت خوندم به جرأت میتونم بگم این بهترین بوده هم از نظر محتوا و ایده های نو و منحصر به فرد و البته همینطور از نظر گویندگی

- بیشتر
پدرام
۱۳۹۸/۰۸/۲۲

خیلی کتاب خوبی بود روی من خیلی تاثیر گذاشت میخواهم اثر مرکب رو در زندگیم حس کنم

pariya
۱۴۰۰/۰۸/۰۹

این یادداشت رو دوستی براتون مینویسه که اشتیاقی برای دنبال کردن کتاب های مربوط به موفقیت نداشت، برای من خیلی جذاب بود. اگه مثل من عادت دارید کارها رو افراطی شروع کنید و خیلی زود قبل از به ثمر رسیدن

- بیشتر
کاربر ۲۵۳۵۹۶۶
۱۳۹۹/۱۰/۱۴

عالی است در این کتاب میتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید

SaHar
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

حتما گوش بدید، جدا که به درد بخوره👍🏻

Mah.Sa.Y
۱۳۹۹/۰۸/۰۶

کتاب مفید و خوبیه هم از نظرِ محتوا مفیده و هم گوینده تن صداش یکنواخت نیست و جذابه.

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۵۶,۰۰۰
۳۰%
تومان