دانلود کتاب صوتی تجارت قرن بیست‌ویکم با صدای سیاوش درستکار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تجارت قرن بیست‌ویکم اثر سیاوش درستکار

دانلود و خرید کتاب صوتی تجارت قرن بیست‌ویکم

معرفی کتاب صوتی تجارت قرن بیست‌ویکم

رابرت کیوساکی و همکارانش در این کتاب گویا، درباره چگونگی تجارت موفق در قرن ۲۱ صحبت می کنند و به مخاطبان خود می‌آموزند که با تغییر نگرش می‌توان در هر حوزه کاری موفق بود. آنها در این راستا بینش ضروری برای کسب خلاقیت و سازندگی؛ جهت یابی صحیح و مهارت‌های رهبری را ارائه می‌کنند و یک الگوی تجاری را با عنوان «بازاریابی شبکه‌ای» به منظور رسیدن به دارایی مورد قبول شرح می‌دهد و معتقد است بازاریابی شبکه‌ای در قالب یک شبکه وسیع، فرصت‌های یکسانی را در اختیار بازاریان قرار می‌دهد.

کیوساکی این کتاب را به سه فصل، اختیار آینده‌تان را داشته باشید، یک تجارت و هشت دارایی برای ایجاد سرمایه و آینده شما از همین لحظه آغاز می‌شود تقسیم کرده است.

در فصل اول از قرنی جدید سخن می‌گوید که مثل قبل مشاغل اداری جوابگو رفع نیازهای جامعه اش نیست و بطور کل جامعه‌ای که فکر می‌کرد در آمد بازنشستگی در خطر نیست را زیر سوال می‌برد، دربخشی از این فصل می‌گوید تب کار آفرینی روبه افزایش است. زیرا کند شدن اقتصاد، کار آفرینی را تندتر می‌کند. درواقع کار آفرینان در دوره‌های بد اقتصادی شکوفا می‌شوند‌، هم چنین طرز فکر و چگونگی زندگی یک کار آفرین از مواردی است که در این فصل توضیح کامل و مفصلی داده شده است.

فصل دوم و سوم این کتاب از دارایی‌های هر فرد برای شروع یک تجارت بزرگ نام می‌برد و تعریف بازاریابی شبکه‌ای و جایگاهش در نظام اقتصادی امروز را تشریح می‌کند و اینکه برای شروعی موفق دربازاریابی شبکه‌ای انتخاب عاقلانه، نبوغ در مذاکره ، صداقت و .. نام می‌برد .

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

aminbakhshi00
۱۳۹۸/۰۱/۲۵

واقعا گوینده افتضاح خونده بودن و قسمت هایی که اشتباه خونده شده رو حذف و تدوین نکردن که حذف بشه ...

s.k
۱۳۹۸/۰۸/۰۷

کاش گوینده خودش یکبار کتاب را میخواند که به آن مسلط شود بعد این کتاب صوتی رو تولید میکرد😏😑

Yaspejvak
۱۳۹۸/۱۱/۲۸

فکر میکردم وقتی یک کتاب صوتی میخرم، انقدر اشکال نداشته باشه خیلی عجیبه این حجم از ایراد به فروش داره میرسه!

HamidRahati
۱۴۰۱/۰۴/۲۵

با توجه به نظرات دوستان از خرید این کتاب صوتی منصرف شدم.

naeim
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

تمام انتقادم از گویندس که خیلی جاها میتونس بهتر باشه . لاعقل میتونس یبار واسه خودش این کتابو بخونه تا دستش بیاد . نه اینکه دوخطو بخونه بعد دوباره بره از اول بخونه یا کلز توپوق داشته باشه . حس

- بیشتر
Saber Akbari
۱۳۹۹/۰۳/۰۲

به‌نظرم‌اول یه دور بخونید کتابو که غلط نداشته باشید کیفیت صدا هم‌بالاتر ببرید

roja
۱۳۹۹/۰۲/۱۲

متاسفانه گوینده بخاطر عدم تسلط به متن و مفهوم جمله هایی که میخونن بیشتر جمله ها را نامفهوم میگن و بعد از شنیدن باید تمرکز کرد تا متوجه بشیم منظور نویسنده چی بوده

نرگس
۱۳۹۹/۰۲/۰۷

گوینده کتاب را خوب و روان نمی خواند بهتر بود وقتی اشتباهی صورت می گیرد آن را اصلاح و ادیت می کردند

کاربر 1193966
۱۳۹۸/۰۷/۰۷

عالی

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان