دانلود کتاب صوتی سرنوشت یک انسان با صدای مجتبی مسافری‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرنوشت یک انسان اثر میخاییل شولوخف

دانلود و خرید کتاب صوتی سرنوشت یک انسان

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۱از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سرنوشت یک انسان

«سرنوشت یک انسان» نوشته میخائیل شولوخوف نویسنده روس است. شولوخوف در دوران زندگی خود جنگ‌های زیادی را تجربه کرد. در ۱۷ سالگی اولین کتاب خود «داستان دن» را نوشت و بعد از آن کتاب‌های دیگری را به رشته تحریر درآورد که «دن آرام» معروف‌ترین اثر وی به شمار می‌رود. از دیگر آثار وی می‌توان به «آن‌ها برای سرزمین پدری‌شان جنگیدند»، « زمین نوآباد»، « کره اسب» و... نیز اشاره کرد. شولوخوف در سال ۱۹۴۱جایزه استالین، در سال ۱۹۶۰جایزه لنین در شوروی و در سال ۱۹۶۵جایزه نوبل ادبی را به خود اختصاص داد و سرانجام در سال ۱۹۸۴دیده از جهان فرو بست. کتاب گویای «سرنوشت یک انسان» روایت‌گر داستان زندگی مردی است که سرنوشت وی، در طی دو جنگ جهانی شکل گرفت زیرا منجر به از دست دادن دارایی‌های معنوی او مانند خانواده، آزادی و شکنجه او شد. اولین بهار بعد از پایان جنگ جهانی دوم است. آندری سوکولوف در کنار رودخانه‌ای با فردی که لباس نظامی بر تن دارد اتفاقی برخورد می‌کند و داستان زندگی و سرنوشت دردآلود خود را در دو جنگ جهانی برای او روایت می‌کند… کتاب «سرنوشت یک انسان» با نثری روان زندگی سرشار از درد و رنج و سختی در دوران جنگ و همچنین مشکلات و درد‌های روحی بعد از آن را به تصویر می‌کشد و بر سرنوشت شکست‌ناپذیر یک انسان در برابر ظلمات پیاپی دنیوی تاکید دارد. «بعضی شب‌ها خوابم نمی‌برد. فقط در ظلمت شب خیره می‌شوم و به فکر فرو می‌روم. از خود می‌پرسم: چرا این کار را کردی؟ به خاطر زندگی بود؟ چرا این طور فلجم می‌کنی؟ چرا شکنجه‌ام می‌کنی؟ ولی جوابی برای این سوالات خود نه در ظلمت شب و نه در روشنایی روز نمی‌یابم... نه، جوابی نمی‌یابم. مسلما جوابی نیز نخواهم یافت!» شولوخوف در داستانش وطن‌پرستی و دفاع از هویت روس را بخوبی نشان داده و در نکوهش ظلمت نازی‌ها کم نگذاشته است.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۸/۱۲/۰۲

انسان و سرنوشت کتاب «سرنوشت یک انسان» روایت‌گر داستان زندگی مردی است که سرنوشت وی، در طی دو جنگ جهانی به‌صورت دردآلودی شکل گرفت زیرا منجر به از دست دادن دارایی‌های معنوی او مانند خانواده، آزادی و ... توسط نازی‌ها شد.

- بیشتر
mehr noroozi
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

نه این مردها که موهای سیاه خود را در جنگ سپید کرده اند، تنها در شب نمیگریند... کتاب خوبیه ارزش وقت گذاشتن رو داره قطعا...

sara.92.88
۱۴۰۲/۰۳/۲۷

من چاپ خیلی قدیمی این کتاب دارم و ارزش چند بار خوندن داره

AS4438
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

داستانی عم انگیز ازافرادی که خانواده هایشان رادرجنگ ازدست میدهندوتاآخرعمراین غم جانکاه راباخودهمراه دارند،عالی بود چاپی این کتاب راقبلن خوانده بودم.

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان