دانلود کتاب صوتی هنر درمانی با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی هنر درمانی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر درمانی

نویسنده:دانیل براون
انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی هنر درمانی

کتاب صوتی هنر درمانی نوشتهٔ دانیل براون و ترجمهٔ مهدی وهابی است. نسترن نجاران گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر درمانی

کتاب صوتی هنر درمانی به هنر به‌مثابهٔ درمانی برای انواع ناراحتی‌ها و اختلالات روانی نگریسته است. این کتاب صوتی دربارهٔ تغییر شیوه از راه فعالیت‌های هنری است. نویسنده در این اثر به ما نشان داده است که چه‌طور نگاه‌کردن به تصاویر، خواندن شعر و داستان، شنیدن موسیقی و تماشای نمایش کمک خواهد کرد احساس خوبی داشته باشیم و نوع نقاشی، اجرای نمایش، سرودن و تصنیف موسیقی نه‌تنها روحیهٔ ما را تقویت می‌کند، به ما کمک خواهد کرد تا مشکلات خود را به نحو خلاقانه‌ای حل کنیم. دانیل براون در این کتاب صوتی نحوهٔ به‌کارگیری این تدابیر را در تمام حوزه‌های زندگی توضیح داده است. این کتاب حاوی مثال‌ها و تمرینات بسیاری است که با خلق اثر هنری و درک آن ارتباط دارد. بیشتر فعالیت‌های یادآوری‌شده در این کتاب سرگرم‌کننده و حتی شادی‌آورند.

شنیدن کتاب صوتی هنر درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی هنر درمانی

«در حالی که سست و بیحال روی صندلی راحتی نشسته‌اید، کلید ضبط خود را فشار می‌دهید و می‌شنوید: « نشستن زیر آفتاب صبحگاهی. » با صدای بلند ترانه را زمزمه می‌کنید. با شنیدن صدای موسیقی نه تنها روحیه‌تان تغییر می‌کند خیلی زود احساس خوبی نیز به شما دست می‌دهد.

اگر موسیقی چنین تأثیری نداشت، به صنعت مدرن و گسترده‌ای که امروزه شاهد آنیم، تبدیل نمی‌شد. همان طور که ویلیام کوپر در شعری به نام « وظیفه » می‌گوید:

ـ اصوات با ارواح همدردی می‌کنند،

ـ و در حالی که ذهن منحرف می‌شود، گوش لذت می‌برد

ـ با حال و هوایی دوستانه یا رزمی، پرحرارت یا با ابهت

ـ برخی آهنگ‌ها در اتحاد کامل با آنچه می‌شنویم،

ـ به درون‌مان نفوذ می‌کند و قلب پاسخ می‌دهد.

عجیب است که اثرات درمانی موسیقی بررسی نمی‌شوند.

همیشه نخستین لحظه‌ای که صدای تینا ترنر را موقع خواندن « رقصنده خصوصی » شنیدم، به خاطر خواهم داشت. آن موقع نوجوان و پرخاشگر بودم و ناگهان این صدای تکان‌دهنده هیجانی در دلم برانگیخت و غم و قدرت را به روشی باورنکردنی در وجودم شعله‌ور ساخت. موسیقی او دردی را به من منتقل کرد که قبلاً آن را تجربه نکرده بودم، اما با این حال می‌توانستم درکش کنم.

وقتی تینا ترنر ترانه « با عشق چه باید کرد؟ » را با احساس واقعی می‌خواند، به ترانه‌اش معنا می‌بخشید و براندوه و فلاکت غلبه می‌کرد. ترانه « بهتره با من خوب باشی » را روپرت هاین و دوستش پس از شنیدن ماجرای زندگی تینا ترنر سرودند. وقتی او اولین دفعه نوار آزمایشی را شنید، از تأثیر فوق‌العاده به گریه افتاد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان