دانلود کتاب صوتی برتری خفیف + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برتری خفیف اثر جف اولسون

دانلود و خرید کتاب صوتی برتری خفیف

معرفی کتاب صوتی برتری خفیف

کتاب صوتی برتری خفیف نوشتهٔ جف اولسون و ترجمهٔ لطیف احمدپور و میلاد حیدری است. تایماز رضوانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و استودیو نوار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی برتری خفیف

شاید تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چطور می‌شود از رفتارهای ساده و جزئی، موفقیت‌های بزرگ و شادی‌های عمیق کسب کرد. احتمالاً این‌طور به خودتان پاسخ داده‌اید که موفقیت و شادی فقط مختص به آدم‌ها و گروه‌های خاصی است، اما جف اولسون به شما می‌گوید که اصلاً اینطور نیست. جف اولسون، مدیر فرودگاه شهر آلبوکرکی و یکی از ۵ مدیر برتر آمریکایی، در کتابش به شما توضیح داده است که با انجام‌دادن برخی اقدامات به‌صورت منظم می‌توانید به موفقیت و خوشبختی نامحدودی برسید. کتاب صوتی برتری خفیف ۲ بخش عمده دارد که در هر کدام دربارهٔ موضوعات مختلفی صحبت می‌شود؛ نحوهٔٔ عملکرد برتری خفیف و زندگی‌کردن با برتری خفیف. زبان کتاب ساده و روان است و از توصیفات و مثال‌های روزمره و عادی بین مردم استفاده شده است. هدف این کتاب صوتی این است که فلسفهٔ برتری خفیف را به شما معرفی کند و نشان دهد که برتری خفیف چگونه عمل می‌کند. نویسنده مثال‌های متنوعی از این فلسفه را در اختیارتان قرار داده و به شما یاد داده است که چگونه آن را هستهٔ مرکزی دیدگاهتان در مورد جهان قرار دهید و هر روز طبق آن زندگی کنید.

برتری خفیف نوشدارویی سحرآمیز نیست؛ چراکه شما نیازی به نوشداروی سحرآمیز ندارید. هیچ نوشداروی سحرآمیز یا مسیر میان‌بری برای موفقیت وجود ندارد. همهٔ چیزی که شما نیاز دارید، اطلاعات خوب و درست است که هم‌اکنون همه‌جا در دسترس است و البته یک پردازشگر خوب که به شما اجازه می‌دهد آن اطلاعات را جذب کنید و به کار ببندید. در این کتاب صوتی دربارهٔ اثر موجی صحبت می‌شود که به معنی تأثیرات بلندمدتی است که تصمیمات و اقدامات روزمرهٔ شما در دیگران می‌گذارند؛ همچنین ۷ جنبهٔ مهم زندگی (سلامتی، شادی، روابط، پیشرفت شخصی، امور مالی، حرفه و اثر شما روی دنیا) بررسی می‌شوند تا ببینیم برتری خفیف در کجا می‌تواند تفاوتی شگرف و محوری به وجود آورد. مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جنبهٔ زندگیتان اثرگذاری شما روی دنیاست؛ تفاوتی که شما در دنیای پیرامونتان ایجاد می‌کنید، همان اثر پروانه‌ای شخصی شما است.

شنیدن کتاب صوتی برتری خفیف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جف اولسون

جف اولسون (Jeff Olson) در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکو به دنیا آمد. او در زمینهٔ کسب‌وکار در حوزه‌های فروش، بازاریابی و توزیع تخصص دارد و تحصیلاتش را هم در رشتهٔ بازاریابی از دانشگاه نیومکزیکو انجام داده است. جف اولسون در چندین شرکت و سازمان مهم در آمریکا فعالیت داشته، چند سازمان فروش و بازاریابیِ چندمیلیون‌دلاری ساخته و سمینارهایی را در شهرهای بزرگ ایالات متحده برگزار کرده است. او بیش از ۹۰۰ برنامهٔ تلویزیونی با موضوع «توسعهٔ شخصی» تولید کرده و به صدها هزار نفر کمک کرده تا به سطوح بهتری از آزادی مالی و تعالی شخصی دست پیدا کنند. بعضی آثار مکتوب جف اولسون عبارتند از: «برتری خفیف»، «موفقیت برای نوجوان‌ها: نوجوان‌های واقعی از برتری خفیف می‌گویند»، «قدرت مداومت: نکاتی طلایی برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی».

بخشی از کتاب صوتی برتری خفیف

«فلسفه شما طرز فکرتان درباره زندگی است، یعنی چیزی ورای احساسات و نگرش‌ها. فلسفه شما احساسات و نگرش‌هایتان را شکل می‌دهد که آن‌ها نیز اقدامات شما را تعیین می‌کنند.

در کل، مردم موفقیت را در جاهای اشتباهی جستجو می‌کنند. آن‌ها در جستجوی یک شانس بزرگ هستند؛ یک جهش کوانتومی شگفت‌انگیز که همه درباره آن صحبت می‌کنند. من به آن فلسفه قماربازی می‌گویم و معتقدم که آن‌ها از طریق این فلسفه هرگز به موفقیت نمی‌رسند. من تجربه موفقیت‌های چشمگیر و شکست‌های بزرگی را داشته‌ام و در تجربه خودم هیچ‌یک از آن‌ها، چه از نوع خوش‌شانسی و چه بدشانسی، از طریق جهش‌های کوانتومی یا شانس‌های بزرگ اتفاق نیفتاده‌اند.

بلکه همه آن‌ها از طریق برتری خفیف رخ داده‌اند. احتمالاً داستان‌هایی را در این باره شنیده‌اید که برندگان بخت‌آزمایی‌ها تمام پولشان را از دست داده‌اند. این داستان‌ها تخیلی نیستند، بلکه واقعاً رخ داده‌اند. چاله‌هایی که مردم بعد از آن پیروزی بزرگ در بخت‌آزمایی به داخلشان می‌افتند، غم‌انگیز و گیج‌کننده‌اند. این موضوع فقط درباره برندگان بخت‌آزمایی‌ها نیست. شما همچنین داستان‌هایی را درباره ستارگان مشهور سینما، خوانندگان معروف یا قهرمانان ورزشی شنیده‌اید که ثروت و مکنت بسیار زیادی به دست آورده‌اند اما آن را به گونه‌ای مدیریت کرده‌اند که ورشکسته و بدهکار شده‌اند. وقتی این داستان‌ها را شنیده‌اید، احتمالاً مانند من با خودتان گفته‌اید: «خدای من، نمی‌دانم آن‌ها چگونه این کار را انجام داده‌اند، اما اگر من این‌قدر پول داشتم، مطمئنم این‌طور آن را به باد نمی‌دادم!»

اما اجازه دهید سوالی از شما بکنم: آیا در این باره مطمئن هستید؟ در مقام کسی که به اوج موفقیت رسیده و همه آن را به باد داده است به شما می‌گویم که شگفت‌زده می‌شوید وقتی ببینید چنین چیزی برای شما نیز رخ می‌دهد. دلیلی وجود دارد که آن برندگان بخت‌آزمایی‌ها تمام پولشان را از دست می‌دهند و آن ستارگان درخشان به نقاط تیره و تار سقوط می‌کنند: آن‌ها ممکن است به شانس‌های بزرگی دست پیدا کرده باشند، اما به برتری خفیف چنگ نزده‌اند. پیروزی‌هایشان موجودی حساب بانکی‌شان را تغییر داد، اما فلسفه‌شان را نه.»

معرفی نویسنده
عکس جف اولسون
جف اولسون

جف اولسون کارآفرین، ناشر، مدیر فروش و نویسنده‌ی آمریکایی است که در ایران با دو کتاب مشهور و پرفروش برتری خفیف و قدرت مداومت شناخته می‌شود. او در این دو کتاب هر چه که در سال‌ها تحصیل و کار فراگرفته را در اختیار خواننده می‌گذارد و خواننده‌ی کتاب‌های او می‌تواند به جای عبور از یک راه مال‌رو از یک جاده‌ی ساخته‌شده و راحت به مقصد خود برسد.

نظرات کاربران

کاربر 7033951
۱۴۰۲/۰۸/۰۲

این کتاب خیلی خیلی عالی بود و من از این کتاب خیلی چیزها یاد گرفتم از نویسنده واز گوینده واقعاً ممنونم ،🙏🙏🙏🙏

کاربر 6643964
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

کتاب برتری خفیف خیلی کتاب خوبی هستش یه کتاب جامع روان و ساده

کاربر ۳۱۷۹۶۶۸
۱۴۰۲/۰۱/۰۹

درود و خسته نباشید . ممنونم که اینقدر برای اماده سازی کتاب ها زحمت میکشید.. این کتاب عالی بود و صدای پیشه بسیار بسیار بد عمل کرده و تمام کتاب رو خراب کرده مخصوصا که سعی میکنه صدای چند شخصیت از

- بیشتر
کاربر 5758836
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

سلام دوستان.کتاب بسیار خوبیه

زمان

۱۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۴۵۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۴۵۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان