دانلود کتاب صوتی هم‌ اکنون خود آینده‌ تان باشید با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هم‌ اکنون خود آینده‌ تان باشید اثر بنجامین هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی هم‌ اکنون خود آینده‌ تان باشید

گوینده:کاوه یانقی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی هم‌ اکنون خود آینده‌ تان باشید

کتاب صوتی هم‌ اکنون خود آینده‌ تان باشید نوشتهٔ بنجامین هاردی و ترجمهٔ عهدیه قاسمی است. کاوه یانقی گویندگی این کتاب صوتی در حوزهٔ موفقیت و خودیاری را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هم‌ اکنون خود آینده‌ تان باشید

کتاب صوتی هم‌ اکنون خود آینده‌ تان باشید با شما از تحول نمی‌گوید، بلکه از تجربه‌ٔ «بودن» سخن می‌گوید. در اصل شما با پاسخ به این سؤال کلیدی که می‌خواهید در آینده چه کسی باشید، باید امروز خود را بسازید و بدون آگاهی و تسلط بر پاسخ این سؤال محوری نمی‌توانید آینده‌ای روشن و شفاف برای خودتان متصور شوید. آیندهٔ ذهنی شما، محرک واقعیت فعلی شماست. کتاب صوتی «هم‌اکنون خود آینده‌تان باشید»، با صدای کاوه یانقی، به شما نشان می‌دهد چگونه آینده‌ای بسیار بزرگ‌تر را از آنچه در حال حاضر تصور می‌کنید، بسازید. این کتاب صوتی به شما مسیری را نشان می‌دهد که در آن به این می‌رسید که چطور آینده ای که به آن می‌اندیشید، به‌جای گذشته، رفتارتان را هدایت و کنترل می‌کند. خیال‌بافی و رویاپردازی درباره‌ٔ آینده یکی از خصوصیات ویژهٔ زندگی بشر بوده است. بسیاری از پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی زاییده‌ٔ همین خیال‌پردازی‌ها هستند که انسان‌ها در دوره‌های مختلف درباره‌ٔ آینده داشته‌اند. اختراعاتی که امروزه تبدیل به امری بدیهی و پیش‌پا‌افتاده شده‌اند، روزگاری آرزویی بودند که شاید یک کودک آن را در سر خود می‌پرورانده است.

بنجامین هاردی، نویسنده‌ٔ کتاب صوتی «هم‌‌اکنون خود آینده‌تان باشید» در اثر خود به شنونده نشان می‌دهد که چطور فردی را که می‌خواهد در آینده به آن تبدیل شود را تصور کند و سپس در همان لحظه به آن تبدیل شود. وقتی فرد چنین کاری انجام دهد، به‌جای اینکه زمان گذشته، رفتارهای فعلی‌اش را کنترل کند، آینده سکان هدایت لحظه‌ٔ حال را به دست گرفته و رؤیاها دقیقاً با استفاده از همین رویکرد رنگ‌وبوی حقیقت به خود می‌گیرند. او در کتاب «هم‌‌اکنون خود آینده‌تان باشید»، شنونده را به سفری در زمان می‌برد؛ سفری از خود اکنون به خود آینده. در واقع او فرد را مقابل خودش قرار می‌دهد تا آینده و گذشته‌ را با هم ملاقات کند. می‌دانید شاید ماشین زمان هنوز اختراع نشده باشد، اما ذهن خلاق انسان، پیچیده‌ترین ماشین زمانی است که تاکنون به عرصه‌ٔ ظهور رسیده است و هاردی با استفاده از همین ابزار و با معرفی هفت گام اساسی تا رسیدن به خود آینده، به مخاطب کمک می‌کند تا به سوی آینده‌ پیش برود و رؤیاهای خود را در قالب حقیقتی عینی و ملموس مشاهده کند. این کتاب صوتی مناسب تمامی کسانی است که در راه رسیدن به خود برتر و آرمانی‌شان روزانه تلاش می‌کنند.

این کتاب در سه بخش صورت‌بندی شده است و عنوان این بخش‌ها عبارت است از «هفت چیزی که خود آینده‌تان را تهدید می‌کند»، «هفت حقیقت دربارهٔ خود آینده‌تان» و «هفت قدم تا رسیدن به خود آینده‌تان».

شنیدن کتاب صوتی هم‌ اکنون خود آینده‌ تان باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره بنجامین هاردی

بنجامین هاردی مدرک دکترای روان‌شناسی صنعتی و سازمانی از دانشگاه کلمسون را دارد. او نویسندهٔ کتاب‌های پرفروشی همچون «اراده کارساز نیست» و «شخصیت شما همیشگی نیست» بوده است. تاکنون صدها هزار نسخه از کتاب‌هایش به فروش رفته و مطالب وبلاگ‌هایش توسط صدها میلیون نفر دنبال شده است. «هم‌‌اکنون خود آینده‌‌تان باشید» یکی دیگر از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب صوتی هم‌ اکنون خود آینده‌ تان باشید

«اگر در درد و رنج، معنایی پیدا نکنیم یا به ادامه زندگی امیدوار نباشیم، آن‌وقت شادی و خوشبختی ناممکن خواهد بود. نبود هدف در زندگی سبب می‌شود که زندگی کنونی‌تان به زندان تبدیل شود و با افکار گذشته، خودکشی یا دیگر چیزهای مخرب سعی کنید از این زندان رها شوید. بدون داشتن چرایی برای ادامه زندگی، هر لحظه از باقیمانده عمر، برای فرار از درد کنونی سپری می‌شود تا آنجا که فرد تشنه مرگ می‌شود، درست مانند فردی که در حال غرق شدن است و تشنه ذره‌ای اکسیژن است.»

یا در جای دیگری از کتاب، درباره‌ی معنا و امیدواری در زندگی، می‌شنوید:

«برای اینکه انسان امیدواری باشید، باید به هدفتان متعهد بمانید نه به پروسه رسیدن به هدف. نباید در راه فعلی متوقف شوید و درجا بزنید. صبورانه و مصرانه خودتان را سازگار کنید و روش‌های بهتر و جدیدتری برای رسیدن به مقصد پیدا کنید. همانطور که فرانکل معتقد بود، امیدواری ریشه پر هدفی دقیق برای آینده‌تان دارد. فرد امیدواری مانند فرانکل صددرصد به خواسته‌اش متعهد و صددرصد در مسیر رسیدن به هدفش انعطاف‌پذیر بود.

اگر هدفی در زندگی نداشته باشید، به جای یافتن مسیر به سراغ یافتن بهانه می‌روید. روی هم رفته، بدون امید هیچ‌چیزی واقعا برای فرد اهمیت ندارد. اولین و اساسی‌ترین خطر برای آینده‌تان این است که به آینده امیدوار نباشید. بدون امید زندگی اکنونتان بی‌معناست. بدون امید هدفی مشخص یا احساس هدفمند بودن در زندگی‌تان نخواهید داشت. بدون امید مسیری وجود ندارد. بدون امید رو به زوال خواهید رفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۹۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۹۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹۶,۰۰۰
تومان