دانلود کتاب صوتی چگونه از تنهایی لذت ببریم با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه از تنهایی لذت ببریم اثر سارا میتلند

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه از تنهایی لذت ببریم

نویسنده:سارا میتلند
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه از تنهایی لذت ببریم

خلاصه‌کتاب صوتی چگونه از تنهایی لذت ببریم؛ غلبه بر ترس تنهایی نوشتهٔ سارا میتلند و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی چگونه از تنهایی لذت ببریم

با شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی چگونه از تنهایی لذت ببریم می‌آموزید چگونه قدرت شگفت‌انگیز تنهایی، زندگی شما را دگرگون می‌کند؟

تصور کنید در نزدیکی محل کار یا خانه‌ شما فردی زندگی می‌کند که اغلب اوقات تنهاست. شما هر روز از پنجره اتاقتان او را می‌بینید که به ‌تنهایی مشغول قدم‌زدن است، گاهی اوقات دوچرخه‌سواری می‌کند، معمولاً تنها به خرید می‌رود و همیشه لبخند به لب دارد.

بدون شک در نگاه اول تصور می‌کنید او در وضعیت نامناسبی قرار دارد. شاید هنگامی‌ که از پشت پنجره با تعجب به او خیره شده‌اید با خودتان زمزمه کنید: «یک فرد سالم هرگز نمی‌تواند از تنهایی لذت ببرد!» خوشبختانه باید گفت که شما اشتباه می‌کنید؛ تنهایی بر خلاف تصور ما، نیرویی مثبت و قدرتمند است.

البته این بدان معنا نیست که ما باید اطرافیان خود را برای رسیدن به‌ تنهایی کنار گذاشته یا به موجودی گوشه‌گیر تبدیل شویم، بلکه باید یاد بگیریم بین تنهایی و ارتباط با افراد و جامعه تعادل برقرار کنیم. این موضوع همان اصل مهمی است که در خلاصه کتاب «چگونه از تنهایی لذت ببریم؟» آن را خواهیم آموخت.

در این خلاصه کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱. قانون راز چه ارتباطی با مکانیک کوانتوم دارد؟

۲. چگونه تنها با گفتن جمله «من استطاعت مالی آن را دارم» راه وقوع معجزه را هموار می‌کنید؟

۳. چرا نباید برای چیزهایی که می‌خواهید، بجنگید؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی چگونه از تنهایی لذت ببریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی چگونه از تنهایی لذت ببریم

«تناسب اندام و داشتن اندامی سالم برای بسیاری از افراد به یک آرزوی دست ‌نیافتنی تبدیل شده است. بسیاری از آن‌ها در تب‌وتاب لاغر شدن متوسل به انواع و اقسام داروها و ورزش‌های سنگین شده و به تدریج دچار وسواس در غذا خوردن می‌شوند. برای این دسته از افراد هیچ لذتی در غذا خوردن وجود ندارد؛ زیرا هر لقمه غذا در نظرشان صرفاً کالری‌هایی است که باعث اضافه وزنشان می‌شود!

آیا بهتر نیست به جای تأکید کردن بر روی افکار چاقی و ترس از غذا خوردن، روی افکار تناسب اندام تأکید کنید؟ به جای اینکه بگویید: «من نمی‌خواهم چاق باشم» بهتر است افکار خود را یک ‌بار دیگر بازبینی کنید. حتماً شما هم افرادی را دیده‌اید که اندامی متناسب دارند و با اینکه به میزان کالری دریافتیشان توجهی نمی‌کنند، همچنان لاغر و دارای اندامی متناسب هستند. شاید بسیاری از مواقع به این افراد حسادت کرده باشید و دوست داشتید به‌ جای آن‌ها باشید.

شاید این جمله به نظرتان عجیب برسد، اما واقعیت دارد؛ اولین قدم برای داشتن یک اندام متناسب، خواستنِ آن است. همانطور که قبلاً برایتان توضیح دادیم، مرحله خواستن باید همراه با ذکر جزئیات در مورد خواسته‌تان باشد. وزن موردنظر و حتی سایزی را که دوست دارید، در جایی بنویسید. مرحله دوم، اعتماد کردن و ایمان داشتن به حصول نتیجه است؛ در واقع شما باید ایمان داشته باشید که به هدفتان خواهید رسید. در مرحله سوم که مرحله دریافت است، شما باید سطح ارتعاش خود را شبیه به زمانی کنید که به این وزن رسیده‌اید.

یک پیشنهاد کاربردی این است که لباسی با سایز ایده‌آل‌تان تهیه کنید و آن را در کمد لباستان قرار دهید. لباس‌هایی را که سایز بزرگی دارند از کمد لباس‌ خارج کرده و به گونه‌ای وانمود کنید که انگار همین حالا به سایز دلخواهتان دست یافته‌اید. علاوه بر این، از تصویرسازی غافل نشوید! هر شب هنگام خواب، خود را به همان وزن و سایزی که مدنظرتان است تصور کنید و سطح ارتعاشات خود را به همین شکل بالا ببرید.

همچنین به این طریق می‌توانید افکاری را که باعث تولید بیماری در بدنتان می‌شود، کنترل کنید. حتماً راجع به اثر پلاسیبو شنیده‌اید. در بسیاری از اوقات پزشکان به جای دارو، از دارونما استفاده می‌کنند که صرفاً برای فریب بیمار است! بیماران تنها با این ذهنیت که این داروها باعث درمان آن‌ها خواهد شد، توسط خودشان بهبود پیدا می‌کنند. همچنین علاوه بر دارونما‌ها، در برخی شرایط از جراحی‌های دروغین نیز استفاده می‌شود که در آن، به ‌دروغ به بیمار گفته می‌شود که تحت عمل جراحی قرار گرفته است!

اثر پلاسیبو دلیل محکمی است که تأثیر ذهن بر درمان را ثابت می‌کند؛ بنابراین عجیب نیست که بسیاری از استرس‌ها و نگرانی‌ها زمینه‏ساز بروز بیماری در بدنمان شوند. هر روز از بدنتان با جملات مثبت قدردانی کنید که در سلامت کامل به فعالیت خود مشغول هستند؛ مثلاً بگویید: «من خدا را شاکرم که همه اندام‌های داخلی و خارجی بدنم در کمال سلامت هستند».

دلیل دیگری که تأثیر افکار بر روی سیستم سلامت بدن را اثبات می‌کند، سیستم احیاء سلولی است. علم ثابت کرده که سلول‌های انسان همواره در حال بازسازی هستند. در این روند، سلول‌های پیر توسط سلول‌های جوان جایگزین شده و می‌توان گفت که در هر ۳ سال، شما یک بدن جدید خواهید داشت. با این وجود، تنها چیزی که می‌تواند باعث بروز بیماری‌ شود، افکار منفی و بیماری‌زاست. بنابراین به ‌یقین باید گفت که با کنترل افکار می‌توان شاهد تغییرات چشم‌گیری در تناسب اندام و وضعیت سلامت خود باشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان