دانلود کتاب صوتی چگونه شفا می‌ یابیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه شفا می‌ یابیم اثر الکساندرا ال

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه شفا می‌ یابیم

گوینده:ندا پوریان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چگونه شفا می‌ یابیم

کتاب صوتی چگونه شفا می‌ یابیم نوشتهٔ الکساندرا ال و ترجمهٔ ندا پوریان است. مهرناز نوروزی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چگونه شفا می‌ یابیم

کتاب صوتی چگونه شفا می‌ یابیم (How we heal) به شما کمک می‌کند تا قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید. این کتاب صوتی در پی آن است که به مخاطبانش کمک کند وجود خود را پاکسازی کنند، ابعاد وجودی خود را بیشتر و بهتر بشناسند، امکانات و شرایط جدیدی را برای خود خلق کنند تا جامعه‌ای جدید به وجود آورند و دست‌دردست یکدیگر به جلو حرکت کنند. گفته شده است که نویسندهٔ این کتاب صوتی در سراسر زندگی خود سختی‌ها و رنج‌های بسیاری را متحمل شده و مقاومت و ارادهٔ قوی‌اش در مسیر پرتلاطم زندگی، او را تبدیل به یک قهرمان الهام‌بخش کرده است. الکساندرا ال یکی از برجسته‌ترین و شاخص‌ترین چهره‌های حیطهٔ خودسازی، خوددوستی و خودمراقبتی است. او کارگاه‌های خوددرمانی بسیاری در سراسر جهان برگزار کرده تا به مردم بیاموزد که چگونه از طریق نوشتن برای شفای خود بهره بگیرند. این نویسنده از شما دعوت کرده است که در سفری شفابخش با او همراه شوید؛ سفری برای برقراری ارتباط دوباره با خودتان و استقبال از خوشبختی که مدت‌ها است درِ خانهٔ شما را می‌زند و شما به آن بی‌توجه هستید.

شنیدن کتاب صوتی چگونه شفا می‌ یابیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه شفا می‌ یابیم

«وقتی در هجده‌سالگی مادر شدم، از نظر عاطفی بسیار احساس شکست می‌کردم. از خودم متنفر بودم و زندگی‌ام را تباه‌شده می‌دیدم؛ اما بعد از به دنیا آمدن دخترم، چیزی در اعماق وجودم به من تلنگری زد. تصمیم گرفتم برای بهتر شدن تغییر کنم تا به دخترم پشتوانۀ عاطفی و حمایتی‌ای بدهم که هرگز نداشتم. می‌خواستم بهترین مادر و زنی باشم که می‌توانستم. می‌خواستم الگوی دیگران باشم و می‌خواستم با عشق زندگی کنم.

سخت بود. هیچ‌کس به من یاد نداد که چگونه آن‌طور که می‌خواهم زندگی کنم؛ ناگزیر در طول مسیر گم شدم تا اینکه توانستم از پسِ آن بربیایم. همچنان که قدم در روند کامل شدن و شفا گذاشتم، برای بخشیدن خودم مشکلات زیادی داشتم. وقتی شفای خود را در سطوح عمیق‌تر بررسی کردم، گام‌های زیادی در جهت بهبودی‌ام برداشتم، اما همچنان از بخشیدن خود اجتناب می‌کردم. بخشیدن خود خیلی بزرگ و خیلی ترسناک به نظرم می‌آمد و چیزی بود که نمی‌توانستم درکش کنم و ارزشش را بفهمم؛ حتی زمانی‌که تلاش کردم تا بفهمم چه چیزهایی را باید شفا دهم و چه رفتارها و افکاری مرا به سوی مادر شدن در دوران نوجوانی سوق داد، همچنان از بخشش خود گریزان بودم. تراپی به من کمک کرد. نوشتن برای من یک برون‌ریزی پاک‌سازی‌کننده بود. شفا به‌آرامی، اما به‌طورقطع شروع شد. بااین‌حال، هنوز سعی می‌کردم از بخشیدن خودم طفره بروم. این مرا به عقب راند و روند شفای من را متوقف کرد. سرانجام در سی‌سالگی به نقطۀ شکست رسیدم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۲,۰۰۰
تومان