دانلود کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی با صدای جابر جاهد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی

کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی نوشتهٔ سانیدی چاروسیا و ارل نایتینگل و گریس لویس و مایکل اسکات کی و متیوس گرا و ترجمهٔ محمد نظمی و امیر پورطهماسبی و تیم ترجمه نشر نوین و عیسی مادی و فاطمه عبدی زاده است. جابر جاهد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی

گفته شده است که کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی، چکیده‌ای از ۵ کتاب روان‌شناختی سودمند و مؤثر است. این اثر را شاه‌کلیدی برای افزایش اعتماد‌به‌نفس و تقویت تلاش و پشتکار دانسته‌اند. با شنیدن این اثر، مفهوم و مصداق خودشیفتگی را میان اطرافیان خود می‌یابید و راهکارهایی برای عبور از مسیرهای پرپیچ‌و‌خم زندگی خواهید آموخت. این ۵ کتاب عبارتند از «در فراز و فرود زندگی از خلاقیت‌های انگیزه‌بخش استفاده کنید» (Through the ups and downs)، نوشتهٔ سانیدی چاروسیا (Sunidhi Chaurasiya)، «عجیب‌ترین راز» (The strangest secret)، نوشتهٔ ارل نایتینگل (Earl Nightingale)، «خودشیفته‌بودن پنهان» (Covert narcissist) به قلم گریس لویس (Grace Lewis)، «اعتمادبه‌نفس» (Self-Esteem) به قلم مایکل اسکات کی (Michel Scott Key) و سرانجام «قدرت پشتکار» (The Power of Consistency) راهنمایی کاربردی از متیوس گرا (Matheus Guerra).

یاری‌رساندن به شما در راه موفقیت شخصی و شغلی، بهبود روابط اجتماعی مخاطبان در مواجهه با افرادی که دچار اختلالات شخصیتی هستند، ارتقای قدرت خلاقیت و انگیزهٔ شما در امور گوناگون، همین‌طور افزایش عزت‌نفستان از اهداف تهیهٔ خلاصه کتاب حاضر است؛ ۵ خلاصه کتاب از موفق‌ترین آثار خودسازی که شنیدن آن‌ها به زمان چندانی نیاز ندارد، اما نکاتی را به شما می‌آموزد که می‌تواند زندگیتان را متحول کند.

شنیدن کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی در فراز و فرود زندگی

«حتی وقتی کاری رو به درستی انجام می‌دید، شما از خودتون انتقاد می‌کنید و به این فکر می‌کنید که چه جور به نحو بهتری می‌تونستید اون کار رو انجام بدید. وقتی کاری رو اشتباه انجام می‌دید، احساس می‌کنید که هیچوقت نمی‌تونید هیچ کاری رو درست انجام بدید و دائم خودتون رو بی‌ارزش و کوچیک جلوه می‌دید. حالا به این سوال پاسخ بدید: آیا در پیش گرفتن روشی که گفتیم نسبت به خودتون بهتون هیچ کمکی کرده؟ آیا نحوه‌ی برخوردی که به شما گفتیم هیچ گرهی از مشکلات شما باز کرده؟ آیا با اتخاذ چنین رویکردی نسبت به خودتون، حالتون بهتر شده؟ آیا با چنین روشی، کیفیت زندگی شما به سمت بهتر شدن تغییر کرده؟»

نظرات کاربران

reza zamani
۱۴۰۲/۰۲/۲۴

چقد ایده زیباییه که کتاب صوتی با صدای یک روشن دل تهیه شده. بسیار لذت بردم

zohre
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

5 کتاب در یک مجموعه ایده جالبیه

زهرا
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

صدای گوینده خوب بود امیدوارم بازم کتاب جدید داشته باشیم از ایشون

محبوبه
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

دوستم کتاب گوش داده بود و واقعا پسندیده بود منم تصمیم گرفتم گوش کنم

kamal
۱۴۰۲/۰۲/۲۴

ممنون از طاقچه بابت ارائه این کتاب

کاربر ۶۵۲۶۷۷۴
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

گویندگی خوبی داشت

nola
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

گویندگی خوبی داشت برام جذاب بود

زهرا
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

خوب بود

Ines
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

برای من جذاب بود از خریدم پشیمون نیستم

سمانه
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

خوبه

زمان

۴ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۳۵۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۳۵۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان