دانلود کتاب صوتی برتری خفیف با صدای محمد مهدی محمدیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برتری خفیف اثر جف اولسون

دانلود و خرید کتاب صوتی برتری خفیف

معرفی کتاب صوتی برتری خفیف

کتاب صوتی برتری خفیف نوشتهٔ جف اولسون و ترجمهٔ حمید غلامی و سیدمحمد طهماسبی است. محمد مهدی محمدیان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. نویسنده در این اثر از تبدیل رفتارهای ساده به موفقیت و شادی نامحدود سخن می‌گوید.

درباره کتاب صوتی برتری خفیف

جف اولسون در کتاب صوتی برتری خفیف یک ایدهٔ جالب را با شنونده به اشتراک می‌گذارد؛ او می‌گوید شکست‌ها یا موفقیت‌های ما ناشی از عادات کوچکی است که در زندگی داریم و کارهای کوچکی که هر روز انجامشان می‌دهیم. پس اگر طالب موفقیت هستیم باید روی عادات کوچکمان تمرکز کنیم. عادات خوب را تقویت و عادات بد را با نوع خوب آن جایگزین کنیم. جف اولسون در این کتاب صوتی جذاب و کاربردی با شما همراه است و راهکارهایی را ارائه می‌کند تا با کمک آن‌ها بتوانید به این موفقیت مهم برسید. این کتاب اولین‌بار در سال ۲۰۰۵ به چاپ رسید و برخلاف انتظار ناشر و نویسنده، به فروش بالایی دست یافت. اولسون خیلی زود هزاران نامه و ایمیل از خوانندگانی دریافت کرد که کتابش را خوانده و آن را بی‌نظیر یافته بودند. «برتری خفیف» کاری می‌کند که زندگی و خودتان را با دیدگاهی متفاوت ببینید و آن را طوری بسازید که می‌خواهید. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که چرا بعضی از افراد موفق هستند و بعضی انسان‌ها با اینکه هر روز تلاش می‌کنند، اما در نهایت هیچ‌وقت موفق نمی‌شوند. نویسندهٔ این اثر توانسته به میلیون‌ها نفر کمک کند چرا که او باور دارد جایگاهی که امروزه دارد را نیز مدیون برتری خفیف است. جف اولسون، جوان‌ترین مدیر فرودگاه آلبوکرکی است؛ او همچنین در حوزه‌ٔ تکنولوژی یکی از ۵ مدیر برتر است. او نویسنده‌ای چند میلیون دلاری است. گفته شده است که آنچه این کتاب را از باقی کتاب‌ها متمایز می‌کند، سبک بیان و گفتار نویسنده و تلاش او برای ایجاد یک دیدگاه نو است. او همیشه سعی داشته تا تجربیات خودش را با مردم به اشتراک بگذارد و در مسیر موفقیت آن‌ها را راهنمایی کند. او برنامه‌ای تلویزیونی با نام «شبکه‌ مردم» را برای آموزش ملی تأسیس کرد.

شنیدن کتاب صوتی برتری خفیف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جف اولسون

جف اولسون (Jeff Olson) در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکو به دنیا آمد. او در زمینهٔ کسب‌وکار در حوزه‌های فروش، بازاریابی و توزیع تخصص دارد و تحصیلاتش را هم در رشتهٔ بازاریابی از دانشگاه نیومکزیکو انجام داده است. جف اولسون در چندین شرکت و سازمان مهم در آمریکا فعالیت داشته، چند سازمان فروش و بازاریابیِ چندمیلیون‌دلاری ساخته و سمینارهایی را در شهرهای بزرگ ایالات متحده برگزار کرده است. او بیش از ۹۰۰ برنامهٔ تلویزیونی با موضوع «توسعهٔ شخصی» تولید کرده و به صدها هزار نفر کمک کرده تا به سطوح بهتری از آزادی مالی و تعالی شخصی دست پیدا کنند. بعضی آثار مکتوب جف اولسون عبارتند از: «برتری خفیف»، «موفقیت برای نوجوان‌ها: نوجوان‌های واقعی از برتری خفیف می‌گویند»، «قدرت مداومت: نکاتی طلایی برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی».

معرفی نویسنده
عکس جف اولسون
جف اولسون

جف اولسون کارآفرین، ناشر، مدیر فروش و نویسنده‌ی آمریکایی است که در ایران با دو کتاب مشهور و پرفروش برتری خفیف و قدرت مداومت شناخته می‌شود. او در این دو کتاب هر چه که در سال‌ها تحصیل و کار فراگرفته را در اختیار خواننده می‌گذارد و خواننده‌ی کتاب‌های او می‌تواند به جای عبور از یک راه مال‌رو از یک جاده‌ی ساخته‌شده و راحت به مقصد خود برسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۹۶۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۹۶۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان