دانلود کتاب صوتی چرا کار می کنیم؟ با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا کار می کنیم؟ اثر بری شوارتز

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا کار می کنیم؟

معرفی کتاب صوتی چرا کار می کنیم؟

کتاب صوتی چرا کار می کنیم؟ نوشتهٔ بری شوارتز و ترجمهٔ سیدشمس الدین میرابوطالبی است. گویندگی این کتاب صوتی را سلمان ظاهری انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چرا کار می کنیم؟

کتاب صوتی چرا کار می کنیم؟ پاسخ سؤالی را داده است که برخی از ما به اشتباه فکر می‌کنیم آن را می‌دانیم. مدت‌ها تصور می‌شد کسب درآمد هدف اصلی یا حتی تنها هدف کارکردن است. این تصور، خیلی از نارضایتی‌های کسانی که دستمزدهای خوبی داشتند و خیلی از رضایتمندی‌های شغلی افرادی با دستمزد پایین‌تر را توجیه نمی‌کرد؛ به همین خاطر به نظر می‌آمد چیز بیشتری از کسب درآمد پشت داستان کارکردن آدم‌ها وجود دارد. معناداربودن کار، آزادی عمل کارکنان، تأثیر مثبت کار بر زندگی افراد دیگر، روابط انسانی بین کارگر و کارفرما و بسیاری موارد دیگر در این کتاب صوتی بررسی شده است. این موارد می‌تواند انگیزهٔ افراد از کارکردن را توصیف کند. این اثر صوتی دیدگاه‌های «آدم اسمیت» درمورد کار را بررسی می‌کند و به نقد آن‌ها می‌پردازد؛ همچنین با نگاهی روان‌شناسانه به نظریه‌های مدرن کار و انگیزه‌های اصلی کار نظر می‌کند و در نهایت پیش‌بینی‌هایی می‌کند و راهکارهایی ارائه می‌دهد. بری شوارتز در کتاب صوتی «چرا کار می‌کنیم؟» به‌سراغ کارگران بیمارستان‌ها، تولیدکنندگان موکت، آرایشگران و اعضای هیئت‌مدیره‌ها رفته و درمورد انگیزه‌های مختلف افراد از انجام کاری که به آن علاقه‌مندند تحقیق کرده و دیدگاهی متفاوت به مخاطبان خویش ارائه داده است.

شنیدن کتاب صوتی چرا کار می کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد کارکردن انسان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چرا کار می کنیم؟

«همان‌گونه که بعداً خواهیم دید، دیدگاه‌های اسمیت در خصوص انسان بسیار ظریف‌تر، پیچیده‌تر و موشکافانه‌تر از آن است که از نقل‌قول‌های بالا استنباط می‌شود. او باور نداشت که «انسانِ در کار» توانسته باشد تمام و یا حتی مهم‌ترین بخش از ذات انسانی را بازگو کرده باشد. اما بسیاری از ظرایف و موشکافی‌های اسمیت به‌واسطهٔ اعقاب وی از بین رفت. بیش از یک سده بعد، دیدگاه‌های اسمیت در خصوص کار راهنمای شخصی به نام فردریک وینزلو تیلور۳ شد که بعدها پدر جنبش «مدیریت علمی» نام گرفت. تیلور، با وسواس تمام، از روش زمان‌پژوهی بهره جست تا کارخانه‌ای را که اسمیت ترسیم کرده بود به‌گونه‌ای پالایش کند که نیروهای کار به بخشی از یک ماشین کاملاً روغن‌کاری‌شده تبدیل شوند. وی طرح جبران خسارت را ارائه کرد تا کارکنان را به‌سوی کار بیشتر، سریع‌تر و دقیق‌تر سوق دهد. کمی بعد، بی. اف. اسکینر۴، که شخصیت برجستهٔ روان‌شناسی در اواسط قرن بیستم به شمار می‌آمد، دیدگاه‌های اسمیت را تکرار کرد. تحقیقاتی که اسکینر بر روی کارهای ساده و تکراری موش‌ها و کبوترها برای رسیدن به غذا یا آب انجام داد اساس و پایهٔ نظریِ ابداعات تیلور در خصوص محیط کار شد. اسکینر نشان داد که رفتار حیوانات را می‌توان با تغییر میزان و تناوب پاداشی که در مقابل رفتارشان می‌گیرند به‌شدت تحت تأثیر و کنترل قرار داد. دقیقاً زمانی‌که تیلور فهمید مقاطعه‌کاری (پرداختی در ازای کار تمام‌شده) باعث افزایش بازدهی در کارخانه می‌شود، اسکینر نیز مشخص کرد که مابه‌ازای مقاطعه‌کاری در کبوترها نیز افزایش بازدهی آن‌ها را در پی دارد.»

گزیده ابیات قرون ۹ و ۱۰ هجری
بهرام حیدری
اقتصاد دهم، کتاب های کنکور
فاطمه فهیمیان
آفرین به آفتاب
غلام‌رضا بکتاش
فلسفه و اصول آرشیوداری دیداری _ شنیداری
ری ادموندسون
سنگاپور
وحیدرضا اخباری
خرده فروشی مد از مدیریت تا فروش
دیمیتری کومبیس
ریاضی ۳ اُم پیشتاز
نیلوفر ایللو
سیاره خداوند
اوون گینگریچ
جادوی زبان
سیروس شمیسا
کارکرد ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد دوم)
موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت
ما گول خر را خوردیم!
عزیز نسین
فلسفه و بحران کرونا
حمیدرضا آیت‌اللهی
الگوهای کهن در معماری
صدیقه قیدر
آزفا آلمانی (جلد ۱)
ی‍دال‍ل‍ه‌ ث‍م‍ره‌
کاربرد تئوری فضای محصول و پیچیدگی اقتصادی در متنوع سازی صادرات
امید رنجبر
تعمیرات و نگهداری تجهیزات تاسیسات حرارتی و برودتی
سیدسعید قره یالی
کسی را درون من چال می‌کنند
مسعود عالی‌محمودی
الوقایع و الحوادث؛ جلد چهارم
محمدباقر ملبوبی
مهارت‌های کاربردی ویژه کارآفرینان (جلد۳: مهارت‌های مدیریتی)
علی دنیادیده
خزان
محمدرضا زارعی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۸۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان