دانلود کتاب صوتی ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه) با صدای شیوا کرمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه) اثر ایمی مورین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه)

نویسنده:ایمی مورین
گوینده:شیوا کرمی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه)

خلاصه‌کتاب صوتی ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند (خلاصه) نوشتهٔ ایمی مورین و ترجمهٔ معصومه عامری و با صدای شیوا کرمی است و آوانامه آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب صوتی می‌آموزید چگونه از موانع پیشرفت‌ عبور کنید و به اهدافتان برسید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند

تصور کنید که برای یک هدف خیلی بزرگ برای مثال نمایان شدن سیکس‌پک‌های شکمتان، عضو یک باشگاه تناسب اندام شده‌اید. در یک روز خاص تصمیم می‌گیرید که بیش از حد معمول روی تردمیل بدوید و انرژی بیشتری برای این‌ کار می‌گذارید. در مسیر بازگشت به خانه از کنار یک دونات فروشی رد می‌شوید. به محض دیدن آن دونات‌های رنگارنگ و وسوسه‌کننده، به خودتان می‌گویید: «امروز بیش از حد معمول ورزش کرده‌ام و حالا وقت آن است که کمی به خودم جایزه بدهم». با همین افکار جلوی مغازه دونات فروشی توقف می‌کنید و خودتان را تعداد زیادی دونات مهمان می‌کنید.

شاید این اتفاق گناه چندان بزرگی نباشد اما بیشتر ما مرتکب چنین اشتباهاتی می‌شویم که بعدها خودمان را به خاطر آن سرزنش می‌کنیم. برای مثال ما به دنبال تغییراتی ماندگار در زندگی‌مان هستیم اما نسبت به رفتارهای غلطی که تلاش‌های‌مان را بی‌نتیجه می‌کند، آگاه نیستیم.

افراد باهوش به جای دلسوزی و افسوس زندگی، شکرگزار داشته‌هایشان هستند.

هیچ انسانی از سختی‌های زندگی مصون نیست! این سختی‌ها چه بیماری خودمان باشد و چه اندوهگین شدن از مصیبت شخصی دیگر، دیر یا زود سر راهمان قرار خواهند گرفت. واکنش ما نسبت به این شرایط، حقایق زیادی را در موردمان آشکار خواهد ساخت.

یکی از نشانه‌های افراد هوشمند، یعنی افرادی که در شرایط سخت زمین نمی‌خورند این است که آن‌ها در این شرایط، وقت باارزش خود را صرف دلسوزی برای خودشان نمی‌کنند. پس آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند؟ خلاصه‌کتاب صوتی ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند به این سوال پاسخ می‌دهد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران خلاصه‌کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان