دانلود کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ با صدای نگین خواجه نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ اثر جولی اسمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

نویسنده:جولی اسمیت
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ نوشتهٔ جولی اسمیت و ترجمهٔ نسرین صدقی گویا و با صدای نگین خواجه نصیر است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا با ابزارهایی کارآمدتر با چالش‌های زندگی مقابله کنید. موضوع اصلی این کتاب حفظ سلامت روان و افزایش تاب‌آوری در زندگی است.

درباره کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟

دکتر «جولی اسمیت» نویسنده‌ٔ کتاب چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ با تکیه بر سال‌ها تجربه به عنوان یک روان‌شناس بالینی، در اولین کتاب خود مهارت‌های مورد نیاز برای عبور از چالش‌های زندگی و بهبود سلامت عاطفی و روانی را ارائه می‌دهد. این کتاب مثل یک جعبه اسرارآمیز است؛ پر از نکته‌هایی است که به ما یاد می‌دهد که چگونه سلامت روان خود را تقویت و حفظ کنیم.

حتی در سخت‌ترین موقعیت‌های زندگی توصیه‌های تخصصی دکتر «جولی اسمیت» و تکنیک‌های کاربردی و قدرتمند او به ما کمک می‌کند تا انعطاف‌پذیر بمانیم. هیچ فرقی هم ندارد که این شرایط سخت چه باشد، از تلاش برای مدیریت اضطراب، جنگیدن با افسردگی و افزایش اعتماد به نفس گرفته تا بالا بردن انگیزه، بخشیدن خودتان و حل و فصل کردن مسائل و اتفاقات روزمره.

کتاب صوتی «چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟» راه حل‌هایی عملی و را به شما یاد می‌دهد که سریع‌تر بتوانید به شرایطتان مسلط شوید و احساساتتان را کنترل کنید. با توجه به اینکه سلامت روان به اندازه‌‍‌ٔ سلامت جسمانی اهمیت دارد، باید ترفندهایی را بلد باشیم که بتوانیم سلامت روان‌مان را حفظ کنیم. این کتاب صوتی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که چنین ترفند‌هایی را به شما یاد می‌دهد. دکتر اسمیت استراتژی‌هایی را ارائه می‌کند که قبلا جواب پس داده‌اند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

یک بار دیگر باید تاکید کنیم که این کتاب مجموعه‌ای از بهترین توصیه‌های عملی یک روان‌شناس بالینی برای مبارزه با اضطراب و افسردگی و بهبود سلامت روانی است. دکتر «جولی اسمیت» این اطلاعات را با بیش از یک دهه کار با بیماران و مراجعه‌کنندگان به دست آورده است. کتاب صوتی «چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟» به معنای واقعی کلمه می‌تواند طرز فکر و مسیر زندگی شما را تغییر بدهد.

این کتاب پر از نکات و ترفندهای عملی و کاربردی است. دکتر اسمیت در کتاب درباره‌ٔ موضوعات متفاوتی صحبت می‌کند؛ از جمله بدخلقی، انگیزه، درد احساسی، اندوه، سوگ، تردید به خود، اعتماد به نفس، کافی بودن، ترس، استرس، روابط، زندگی معنادار. او در فصل‌های متفاوت درباره‌ٔ تمام این موضوعات صحبت می‌کند و به ما یاد می‌دهد برای داشتن یک زندگی معنادار باید چه کار کنیم.

برخی از مباحثی که در کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ می‌آموزیم از این قرار است:

احساسات، ناشی از نیازهای برآورده نشده است و کاری که لازم است انجام دهید، شناسایی این نیازهاست.

ما می‌توانیم با تصمیم‌های خوب از چرخه‌های بد خلقی خارج شوید.

اگر احساس اضطراب شدید دارید، تنفس مربعی را امتحان کنید.

سلامت روان شما مهم است بیایید یاد بگیریم که چگونه از آن به خوبی مراقبت کنیم!

شنیدن کتاب صوتی چرا تا حالا کسی این را به من نگفته بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر طرفدار کتاب‌های موفقیت، توسعهٔ فردی و خودیاری هستید این کتاب صوتی را حتما بشنوید.

نظرات کاربران

Mr.a.v.n
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

سلام دوستان این پادکست امروز در برنامه کتابراه رایگان هستش حتما اسفاده کنید ۲۷/ ۸

مجتبی طاهری
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

سلام کتاب خوبیه ارزش خوندن و یا گوش دادن داره. راهکارهای خوبی در موضوعات مهم مثل استرس و ... ارائه میکنه که میشه در زندگی به کار برد.

e.nsr
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

حیف که این کتاب خوب، با گویندگی خیلی تند و سریع خوانده شده، اینقدر با سرعت که مجالی برای تأمل روی جمله ها نبود و خسته کننده شد.

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
۷۴,۰۰۰
۵۰%
تومان